Το σύστημα 12V του ιαπωνικού SUV επιτελεί σημαντικό έργο ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες (κάτω από τα 30 χλμ/ώρα) και στην ενίσχυση της ροπής όταν απαιτηθεί.
Σε συνθήκες Cruising στην Εθνική Οδό το κορεατικό SUV κινείται με σβηστό μοτέρ, ενώ αν χρειαστεί να πατήσεις γκάζι ή το πεντάλ του συμπλέκτη, ο ηλεκτροκινητήρας θέτει ξανά τον κινητήρα σε λειτουργία χωρίς να γίνεται αυτό αντιληπτό.
Με άνοιγμα πίσω θυρών έως 90 μοίρες και «αέρα» για τα πόδια στα 16 εκ. το Nissan Qashqai δεν θα προβληματίσει επ ουδενί τους πίσω επιβάτες του.