Χάρη στη λειτουργία ECO μπορεί κανείς να εκμεταλλευτεί στο έπακρο την τεχνολογία ACT, η οποία απενεργοποιεί τους 2 από τους 4 κυλίνδρους του Ibiza όταν κινείται με χαμηλές ταχύτητες, για να επιτύχει μέση κατανάλωση ακόμα και κάτω από τα 7,0 λτ./100 χλμ..
Θα θέλαμε να υπάρχουν paddles στο τιμόνι του Fabia, μιας και η «σειριακή» λειτουργία γίνεται μόνο μέσω του επιλογέα και μάλιστα ανάποδα από το σωστό διότι σπρώχνοντας μπροστά ανεβάζει και τραβώντας πίσω κατεβάζει μία-μία τις σχέσεις του.
Πιο βολικά θα καθίσει στο πίσω κάθισμα του Ibiza ένας επιβάτης, με ύψος ακόμη και άνω του μέσου όρου.