Το Citroen C5 Aircross είναι πιο σφιχτό από τις συμβατικές εκδόσεις, ωστόσο και πάλι καταφέρνει να ισοπεδώνει τις ανωμαλίες, τη στιγμή που το επίπεδο θορύβου στην καμπίνα είναι εξαιρετικά χαμηλό.
Ακόμα και σε δοκιμασίες που υποβάλλαμε το Kuga PHEV και που δεν ταιριάζουν τόσο με το χαρακτήρα του, όχι μόνο δε «βρήκε», αλλά χάρη στο ειδικό πρόγραμμα ανταπεξήλθε με άνεση.
Η απόσταση από το έδαφος των 180 χλστ. και οι καλές γωνίες αναρρίχησης, συνεπικουρούν ώστε να βγάλουν το μεσαίο SUV της Toyota ξεκούραστο από τη μάχη με το κακοτράχαλο.