Σχεδόν... αποκομμένη από εξωτερικούς θορύβους είναι η καμπίνα του Focus, με τον 1.000άρη EcoBoost να λειτουργεί εύρυθμα και πολιτισμένα, ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες (πολύ καλή η μέτρηση των 67,5 dB στα 120 χλμ./ώρα).
Γύρω στα 6,5 λίτρα κατανάλωση είδαμε με τον 1,5 TSΙ των 150 ίππων του Golf, το οποίο ενεργοποιεί το σύστημα ACT απενεργοποίησης 2/4 κυλίνδρων για ακόμη μεγαλύτερη οικονομία.
Αρκετά γραμμική και ήσυχη λειτουργία σε μεγάλες ταχύτητες (68,5 dB στα 120 χλμ./ώρα) έχει ο 1,2 PureTech των 130 ίππων στο Opel Astra.