Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Hyundai Kona και Toyota C-hr

Η ηλεκτρική ενέργεια του Toyota C-HR αποθηκεύεται σε μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου, ενώ νέο είναι και το κιβώτιο e-CVT, το οποίο έχει περιορίσει και άλλο το πατινάρισμα που έχουν αυτού του είδους οι

Η ηλεκτρική ενέργεια του Toyota C-HR αποθηκεύεται σε μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου, ενώ νέο είναι και το κιβώτιο e-CVT, το οποίο έχει περιορίσει και άλλο το πατινάρισμα που έχουν αυτού του είδους οι υλοποιήσεις.

Στο υβριδικό Kona ηλεκτροκινητήρας των 43,5 ίππων λειτουργεί σε πολύ χαμηλές ταχύτητες και ουσιαστικά υποβοηθά τον θερμικό κινητήρα όποτε χρειαστεί επιπλέον δύναμη (επιτάχυνση, ανωφέρειες).

Στο υβριδικό Kona ηλεκτροκινητήρας των 43,5 ίππων λειτουργεί σε πολύ χαμηλές ταχύτητες και ουσιαστικά υποβοηθά τον θερμικό κινητήρα όποτε χρειαστεί επιπλέον δύναμη (επιτάχυνση, ανωφέρειες).

Πιο άνετο για τους πίσω επιβάτες σε σχέση με την 1η του γενιά είναι το νέο C-HR (14,5 εκ. «αέρας» για τα πόδια από 12,6 εκ. πριν).

Πιο άνετο για τους πίσω επιβάτες σε σχέση με την 1η του γενιά είναι το νέο C-HR (14,5 εκ. «αέρας» για τα πόδια από 12,6 εκ. πριν).