Αξιοποιώντας την τεχνολογία λειτουργίας με δύο κυλίνδρους, όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες (π.χ. στον αυτοκινητόδρομο) «καίει» σαν diesel (5,5 λτ./100 χλμ.).
Στην Εθνική Οδό το Hyundai «σβήνει» τον κινητήρα και πηγαίνει σε συνθήκες Cruising, με ταχύτητες έως 125 χλμ./ώρα χωρίς απώλειες στην κινητική του ενέργειες.
Την πρακτικότητα του Tiguan τονίζει το στάνταρ συρόμενο πίσω κάθισμα, που ανάλογα με τις απαιτήσεις αυξάνει το χώρο για αποσκευές αν τραβηχτεί μπροστά ή για τα γόνατα αν πάει τέρμα πίσω.