Elk Test στο ηλεκτρικό Audi Q4 45 e-tron

Τα 76,4 χλμ./ώρα είναι η υψηλότερη επίδοση που έχουμε μετρήσει σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το Audi Q4 e-tron εξαργύρωσε με τον καλύτερο τρόπο το σπορτίφ προσανατολισμό του, αν μπορούμε να μιλάμε για κάτι

Τα 76,4 χλμ./ώρα είναι η υψηλότερη επίδοση που έχουμε μετρήσει σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το Audi Q4 e-tron εξαργύρωσε με τον καλύτερο τρόπο το σπορτίφ προσανατολισμό του, αν μπορούμε να μιλάμε για κάτι τέτοιο σε ένα SUV 2,1+ τόνων.

Η ανάρτηση είναι σφιχτή και το μοντέλο της δοκιμής φορούσε τροχούς 21 ιντσών με ελαστικά 235/45 μπροστά και 255/40 πίσω. Σε όλη τη διάρκεια της δοκιμασίας και οι 4 τροχοί είχαν επαφή με το οδόστρωμα.

Η ανάρτηση είναι σφιχτή και το μοντέλο της δοκιμής φορούσε τροχούς 21 ιντσών με ελαστικά 235/45 μπροστά και 255/40 πίσω. Σε όλη τη διάρκεια της δοκιμασίας και οι 4 τροχοί είχαν επαφή με το οδόστρωμα.

Πάνω από το όριο των 76 χλμ./ώρα το ESP δεν μπορούσε να συγκρατήσει τις αντιδράσεις του αμαξώματος, χωρίς όμως να «ξεκολλάει» απότομα και να προκαλεί… δράμα.

Πάνω από το όριο των 76 χλμ./ώρα το ESP δεν μπορούσε να συγκρατήσει τις αντιδράσεις του αμαξώματος, χωρίς όμως να «ξεκολλάει» απότομα και να προκαλεί… δράμα.