Με κινητήρα και κίνηση πίσω και τη σχετική ισοβαρή κατανομή, δεν επηρεάστηκε η κατευθυντικότητα στις απότομες εναλλαγές πορείας, παρότι το τιμόνι δεν είναι απόλυτα άμεσο. Το όριο του Skoda Enyaq αποδείχτηκε 2 χλμ./ώρα πάνω από το VW ID.4, που είχαμε δοκιμάσει πριν από περίπου ένα χρόνο.
Στην έντονη πίεση, η κλίση και το μεγάλο βάρος δεν κρύβονται, ωστόσο υπάρχει προοδευτικότητα αντιδράσεων και αποτελεσματική παρέμβαση του ΕSP, ενώ οι 4 τροχοί μένουν πάντα ήταν σε επαφή με την άσφαλτο.