Δοκιμή Νέο Peugeot e-3008 με 211 PS

Δοκιμή Νέο Peugeot e-3008 με 211 PS
Παρά τη σφιχτή της ρύθμιση, η ανάρτηση έχει «βάθος», δεν θορυβεί, δεν κοπανάει και δεν αναπηδά λειαίνοντας αποτελεσματικά ακόμα και δύσκολες ανωμαλίες με το μοντέλο της δοκιμής να «πατά» σε τροχούς 20

Παρά τη σφιχτή της ρύθμιση, η ανάρτηση έχει «βάθος», δεν θορυβεί, δεν κοπανάει και δεν αναπηδά λειαίνοντας αποτελεσματικά ακόμα και δύσκολες ανωμαλίες με το μοντέλο της δοκιμής να «πατά» σε τροχούς 20 ιντσών.

H ηλεκτρική έκδοση διατηρεί φυσικά την εντυπωσιακή και αεροδυναμική «γραμμή» του νέου Peugeot 3008. Οι ζάντες έχουν αεροδυναμικό σχεδιασμό. Όλα τα λεφτά η οροφή που καταλήγει σε μια αιωρούμενη αεροτομ

H ηλεκτρική έκδοση διατηρεί φυσικά την εντυπωσιακή και αεροδυναμική «γραμμή» του νέου Peugeot 3008. Οι ζάντες έχουν αεροδυναμικό σχεδιασμό. Όλα τα λεφτά η οροφή που καταλήγει σε μια αιωρούμενη αεροτομή.