Τέλος το ατμοσφαιρικό Toyota GR86: Έρχεται υβριδικό με 1,6 λτ. turbo

Τέλος το ατμοσφαιρικό Toyota GR86: Έρχεται υβριδικό με 1,6 λτ. turbo
Downsizing από τα ατμοσφαιρικά 2,4 λτ. σε 1,6 λτ. turbo φαίνεται πως θα επιλέξει η Toyota για το επόμενο GR86, κόβοντας τους δεσμούς αίματος με το Subaru BRZ.

Downsizing από τα ατμοσφαιρικά 2,4 λτ. σε 1,6 λτ. turbo φαίνεται πως θα επιλέξει η Toyota για το επόμενο GR86, κόβοντας τους δεσμούς αίματος με το Subaru BRZ.

Τέλος το ατμοσφαιρικό Toyota GR86: Έρχεται υβριδικό με 1,6 λτ. turbo