Η αιτία της χαμηλής μέσης κατανάλωσης του 3008 είναι η ικανότητα του υβριδικού συστήματος να κινεί το γαλλικό SUV μόνο με ρεύμα, σε συνθήκες όπως το ξε/παρκάρισμα, σε ήπιες εκκινήσεις, αλλά και κατά την κίνηση με χαμηλές ταχύτητες εφόσον δεν ασκείτε πίεση στο πεντάλ του γκαζιού και το αφήνετε να ρολάρει.
Σε συνθήκες ταξιδιού και αξιοποιώντας την τεχνολογία λειτουργίας με δύο κυλίνδρους, το Tiguan «καίει» σαν diesel (5,5 λτ./100 χλμ.).
Ο πίσω επιβάτης του 3008 θα απολαύσει μπόλικη άπλα, σε... όλες τις διαστάσεις (νο.1 οικογενειακό SUV σε φάρδος πίσω καθίσματος).