Οδηγούμε στην πίστα και τον δρόμο το νέο «συλλεκτικό» Toyota Yaris GRMN των 212 ίππων και σας μεταφέρουμε τις απόψεις μας μετά την πρώτη επαφή.

Εντύπωση προκαλεί στο πίσω μέρος η απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο του προφυλακτήρα, όπως επίσης και η μαύρη αεροτομή τοποθετημένη στο ψηλότερο μέρος του πορτ-μπαγκάζ.

Στο εσωτερικό κλέβει την παράσταση το νέο τριάκτινο τιμόνι μικρότερης διαμέτρου, που παραπέμπει στο «αδελφό» μοντέλο GT86, με το λογότυπο GR στο κάτω μέρος

Αναλογικός είναι ο πίνακας οργάνων του μικρού ιαπωνικού σπορ μοντέλου.

Οι μαύρες πολυάκτινες BBS ζάντες 17 ιντσών φιλοξενούν στο εσωτερικό τους τα μεγάλων διαστάσεων δισκόφρενα.

Εντύπωση προκαλεί στο πίσω μέρος η απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο του προφυλακτήρα, η οποία πλαισιώνεται από τον αεροδυναμικό διαχύτη.

Οδηγούμε το «συλλεκτικό» Yaris GRMN των 212 PS

16.784 Επισκέψεις στο άρθρο (18/1/2018)

Με τη βοήθεια της Gazoo Racing, της ομάδας που έχει αναλάβει και όλο το κομμάτι Motorsport της εταιρείας, η Toyota κάνει ένα δυνατό comeback και επιλέγει να ξεκινήσει με μια σπορ έκδοση του δημοφιλούς Yaris.

To Yaris GRMN λοιπόν είναι το πρώτο δείγμα γραφής και αν και αποτελεί ένα εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής μοντέλο πετυχαίνει να κάνει αισθητή την παρουσία του στην αγορά των μικρών καυτών GTi μοντέλων, αλλά και να  αναθερμάνει το ενδιαφέρον τον σκληροπυρηνικών οπαδών της φίρμας.
 
Μόλις 400 «κομμάτια» θα φτάσουν στην Ευρώπη από το εργοστάσιο της Βαλενσιέν της Γαλλίας, εκεί που «φτιάχνονται» και τα απλά Yaris, με τη μερίδα του λέοντος να πηγαίνει φυσικά στη Μ. Βρετανία. Αλλα 200 κομμάτια θα παραχθούν αποκλειστικά για την Ιαπωνία, ενώ όλα τους προπωλήθηκαν οnline μέσα σε 72 ώρες από την αποκάλυψή του τον περασμένο Ιούλιο. Στη χώρα μας φυσικά και λόγω φορολογίας, δεν θα έρθει…ούτε ένα.
 

Στο πεδίο της εξωτερικής σχεδίασης παρατηρούνται αναβαθμίσεις στην κορυφαία έκδοση του μικρού ιαπωνικού με νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, οι οποίοι συνδυάζονται με διακοσμητικές λεπτομέρειες σε κόκκινο και μαύρο χρώμα, αλλά και με τις μαύρες BBS ζάντες 17 ιντσών. Εντύπωση προκαλεί επίσης, στο πίσω μέρος η απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο του προφυλακτήρα, όπως επίσης και η μαύρη αεροτομή τοποθετημένη στο ψηλότερο μέρος του πορτ-μπαγκάζ.

Περνώντας στο εσωτερικό οι κυριότερες αλλαγές σε σχέση με το «απλό» Yaris εντοπίζονται στο νέο τριάκτινο τιμόνι μικρότερης διαμέτρου, που παραπέμπει στο «αδελφό» μοντέλο GT86, με το λογότυπο GR στο κάτω μέρος αλλά και τα bucket καθίσματα, που αποσκοπούν στην πλευρική στήριξη οδηγού και συνοδηγού. Επιπλέον, το Yaris της Gazoo Racing εξοπλίζεται με πεντάλ αλουμινίου, ενώ όσον αφορά το σύστημα infotainment, στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η συνηθισμένη οθόνη αφής 7 ιντσών.

Μη χάσετε το νέο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη Premium που θα κυκλοφορήσει στις 23/1 και θα περιέχει, μεταξύ άλλων, και το αναλυτικό θέμα μετά την πρώτη μας επαφή με το Toyota Yaris GRMN!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center