Ηλεκτρικό Fiat 500: Hatchback, cabrio ή με 3+1 πόρτες;
5.545 Επισκέψεις στο άρθρο (20/12/2022)
Έχει 118 άλογα, «πάει» αθόρυβα, είναι το πιο ρετρομοντέρνο μοντέλο της κατηγορίας του. Το ηλεκτρικό Fiat 500, ένα από τα πιο προσιτά ηλεκτρικά της αγοράς προσφέρεται σε τρία είδη αμαξώματος. Ποιο μου ταιριάζει περισσότερο;
Η ηλεκτρική συνέχεια του θρυλικού Cinquecento
Μιλάμε για το πρώτο ηλεκτρικό στην ιστορία της ιταλικής φίρμας. Το Fiat 500e κυκλοφόρησε το 2020 και σηματοδότησε μία μετάβαση στην νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης. Μιλάμε εξάλλου για ένα συμβολικό αυτοκίνητο, καθώς αποτελεί την σύγχρονη εκδοχή του εμβληματικού Cinquecento το οποίο και θεωρείται ο άτυπος ιδρυτής της μίνι κατηγορίας! Στο σήμερα, το Fiat 500e συγκαταλέγεται στα best-sellers ηλεκτρικά της ευρωπαϊκής και εγχώριας αγοράς. Διαθέσιμο σε τρία είδη αμαξώματος, έχει 118 άλογα και 42άρα μπαταρία. Σε ποιο αμάξωμα το αγοράζω; Hatchback, cabrio ή 3+1;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Value for money: Με 5ετή εγγύηση ή για 200.000 χλμ.
Πρώτα και κύρια, το ηλεκτρικό Fiat 500e καλύπτεται από εργοστασιακή κάλυψη μηχανικών μερών για 5 χρόνια ή για 200.000 χλμ.. Στην περίπτωση της μπαταρίας υπάρχει 8ετης η για 160.000χλμ.. Υπολογίζοντας την κρατική επιδότηση των 8.000 ευρώ, το ηλεκτρικό 500αράκι κοστίζει 26.350 ευρώ στο hatchback αμάξωμα. Με 2 χιλιάρικα περισσότερα αγοράζεις το 3+1 μοντέλο, με 29.350 ευρώ παίρνεις το cabrio. Στο εξοπλιστικό πακέτο RED, το Fiat 500e κοστίζει 26.250 ευρώ ως hatchback και 29.250 ευρώ ως cabrio.
Από εξοπλιστικής άποψης, το ιταλικό μίνι έχει στάνταρ 15άρες ατσάλινες ζάντες, έγχρωμη οθόνη αφής 10,25 ιντσών, A/C με αυτόματη ρύθμιση θερμοκρασίας, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί (Keyless Go), προβολείς αλογόνου και LED πίσω φώτα και φώτα ημέρας. «Γεμάτη» είναι η σουίτα συστημάτων ασφαλείας με αυτόνομο φρενάρισμα, δυνατότητα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, cruise control και σύστημα ανίχνευσης κόπωσης. Στο πακέτο RED βλέπουμε έξτρα σύστημα πλοήγησης, παροχή ρεύματος 12V στο χώρο αποσκευών και θύρες USB A+C μόνο για φόρτιση στην κεντρική κονσόλα. Από την άλλη πλευρά, δεν έχει ηχεία για τους πίσω επιβάτες, τσάντα αποθήκευσης κιτ επισκευής ελαστικού και υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής.
Από εξοπλιστικής άποψης, το ιταλικό μίνι έχει στάνταρ 15άρες ατσάλινες ζάντες, έγχρωμη οθόνη αφής 10,25 ιντσών, A/C με αυτόματη ρύθμιση θερμοκρασίας, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί (Keyless Go), προβολείς αλογόνου και LED πίσω φώτα και φώτα ημέρας. «Γεμάτη» είναι η σουίτα συστημάτων ασφαλείας με αυτόνομο φρενάρισμα, δυνατότητα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, cruise control και σύστημα ανίχνευσης κόπωσης. Στο πακέτο RED βλέπουμε έξτρα σύστημα πλοήγησης, παροχή ρεύματος 12V στο χώρο αποσκευών και θύρες USB A+C μόνο για φόρτιση στην κεντρική κονσόλα. Από την άλλη πλευρά, δεν έχει ηχεία για τους πίσω επιβάτες, τσάντα αποθήκευσης κιτ επισκευής ελαστικού και υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »