Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Mercedes C-Class και Tesla Model 3
Τα 2,9 δλ. για το 30-80 και 3,8 για το 80-120 είναι ενδεικτικά της δύναμης της PHEV C 300e της οποίας η τελική ταχύτητα αμιγώς ηλεκτρικά είναι στα 140 χλμ./ώρα.
Mercedes C-class Vs Tesla Model 3: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρας: Με 450 άλογα έχει καλύτερες επιδόσεις το Model 3
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ξεκινούν από διαφορετική αφετηρία στο κομμάτι των επιδόσεων, συνεπώς και το Tesla Model 3 έχει ένα προβάδισμα στις μετρήσεις μας. Γιατί; Διότι κάθε ηλεκτρικό έχει απευθείας διαθέσιμη όλη την ροπή (493 Nm), εξ ου και το εκρηκτικό τίναγμα σε κάθε πάτημα του γκαζιού (60-100 χλμ./ώρα) σε 2,3 δλ.. Μην ξεχνάμε, πως το μεσαίο της Tesla έχει περισσότερα άλογα (450 PS από δύο ηλεκτρικά μοτέρ εμπρός και πίσω) και 4κίνηση, για αυτό «έδωσε» καλύτερη τιμή και στην επιτάχυνση από στάση (4,8 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα).
Από την άλλη πλευρά, η αίσθηση των επιδόσεων είναι διαφορετική. Θέλεις να ακούσεις τον κινητήρα, θέλεις να νιώσεις πιο έντονα τις αλλαγές των σχέσεων (9 τον αριθμό). Στην Plug-in hybrid Mercedes C-Class των 313 ίππων παίρνεις εξίσου καταιγιστικές επιδόσεις, με το μοτέρ να τραβάει γερά από τις χαμηλές μέχρι τις ψηλές στροφές και πάντα με πολιτισμένη λειτουργία.
Σημερινή τιμή |
67.200 ευρώ: Mercedes C-class C 300e |
Κατανάλωση - Αυτονομία - Φόρτιση: Ηλεκτρικά κάθε μέρα και ταξίδι χωρίς άγχος με την C 300e
Επιπλέον, και στο ταξίδι που θα πας το Σαββατοκύριακο ενδεχομένως να μην βάλεις στάλα βενζίνης. Η συνδυαστική αυτονομία ξεπερνά τα 700 χλμ. (ρεζερβουάρ βενζίνης 50 λ.), άρα 1-2 φορτίσεις να κάνεις και έχεις ξενοιάσει. Από την άλλη πλευρά, το ηλεκτρικό Model 3 σε περιορίζει περισσότερο. Αρχικά, όσο ευρύ δίκτυο φορτιστών και αν έχεις, ταξιδεύεις με μικρότερες ταχύτητες για να διατηρήσεις περισσότερο την μπαταρία. Εκτός αυτού, αν σταθείς άτυχος και περιμένει άλλος να φορτίσει (σ.σ. πλέον συχνό φαινόμενο τα ΣΚ), τότε ο χαμένος χρόνος αυξάνεται σημαντικά.
Αντίθετα με τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η αίσθηση του τινάγματος δεν φθίνει σύντομα αφού η τελική του Tesla Model 3 ανέρχεται στα 233 χλμ./ώρα.
Χώροι: Για 5 επιβάτες η καμπίνα της C-Class, μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ στο Model 3
Μάρκα/Μοντέλο | Mercedes C-class | Tesla Model 3 | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 2 | 4 | ||||
Τιμή | ||||||
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | GOODYEAR | MICHELIN | ||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,91 | 4,85 | ||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,6 | 37,4 | ||||
0-400 μέτρα (δλ.) | 14,06 | 13,16 | ||||
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | 161,7 | 172,8 | ||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 3,12 | 2,25 | ||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 3,8 | 2,9 | ||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 66 | 66 | ||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 68 | 68,2 | ||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 1,5 | - | ||||
Κατανάλωση στην πόλη (kWh/100 χλμ.) | - | 16,1 | ||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα)
|
8 λτ./100 χλμ. | - | ||||
Κατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα) | - | 24,8 kWh/100 χλμ. | ||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5 | - | ||||
Μέση κατανάλωση (kWh/100 χλμ.) | - | 18,8 | ||||
Μέση ηλεκτρική αυτονομία (χλμ.) | 100 | 400 | ||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτη μπαταρίαΑυτονομία (χλμ.)
|
625 | 302 | ||||
Χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 25,4 | 75 | ||||
Χρόνος φόρτισης (7,4 kW) | 3 ώρες | 12 ώρες και 42 λεπτά | ||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,4 | 1,32 | ||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,43 | 1,42 | ||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 18 | 18,5 | ||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 4,5 | 4,5 | ||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
360 | 425 | ||||
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
|
4 | 11 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
|
62,5 | 67 | ||||
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
98,5 | 97,5 | ||||
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
132,5 | 133,3 | ||||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
|
1055 | 1130 | ||||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
|
405 | 520 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
|
167 | 175,5 | ||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
|
117,5 | 109 |
Σελίδα 2 | Super Συγκριτικό: Mercedes C-Class Vs Tesla Model 3 |
Σελίδα 3 | Mercedes C-Class Vs Tesla Model 3: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 4 | Mercedes C-Class Vs Tesla Model 3: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ |
Σελίδα 5 | Συγκριτικό Mercedes C-Class Vs Tesla Model 3: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |