4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μέση κατανάλωση 7,1 λτ./100 χλμ. είδαμε στο full υβριδικό Honda CR-V, το οποίο μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 2 χλμ..
Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Honda CR-V και Nissan X-Trail
23.891 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2023)
Honda CR-V Vs Nissan X-Trail: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρας: Παίρνεις CR-V αν ταξιδεύεις συχνά, έχεις επιδόσεις και super κατανάλωση στην πόλη με το X-Trail
Τα δύο μεσαία SUV υπόσχονται χαμηλή κατανάλωση καυσίμου σε κάθε οδηγική συνθήκη και το AutoΤρίτη Test Center επιβεβαιώνει του λόγου το αληθές. Με το καθένα, βέβαια, να έχει το περιβάλλον που το... βολεύει περισσότερο. Σε μέσες πραγματικές συνθήκες, το Honda CR-V e:HEV είναι οικονομικότερο σχεδόν μισό λτ. (7,1 λτ./100 χλμ.). Τόσο «καίει» το μηχανικό του σύνολο με τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα, ένας ηλεκτροκινητήρα και το μοτέρ-γεννήτρια του συστήματος Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD), που συνδυαστικά αποδίδει 184 άλογα και στους 4 τροχούς.
Περισσότερο hi-tech λογική έχει το e-Power υβριδικό σύνολο του... ηλεκτρικού Nissan X-Trail. Βάση του συνόλου είναι ο 1.500άρης turbo κινητήρας με ισχύ 163 άλογα, ο οποίος έχει μεταβλητή συμπίεση ανάλογα το φορτίο. Το ιδιαίτερο είναι πως δεν εμπλέκεται καθόλου με την κίνηση, λειτουργεί δηλαδή ως γεννήτρια που τροφοδοτεί με ρεύμα την μπαταρία και τους ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι και αναλαμβάνουν την κίνηση. Ο ισχυρότερος των 204 ίππων κινεί τους εμπρός τροχούς, ο πίσω με τα 136 άλογα είναι για την τετρακίνηση e-4orce, καθώς είναι συνδεδεμένος στον πίσω άξονα. Λόγω της «ηλεκτρικής» του φύσης, το Nissan X-Trail είναι πιο οικονομικό εντός πόλης, με τα 5,4 λτ./100 χλμ. να είναι εντυπωσιακό νούμερο για ένα μοντέλο σχεδόν 2 τόνων και 213 PS ισχύος.
Από την ίδια, «ηλεκτρική» φύση προκύπτουν επίσης οι αρκετά καλύτερες επιδόσεις (από στάση και ενδιάμεσες) και η... λαμπερή απουσία των θορύβων εντός της καμπίνας λόγω του εξαιρετικού σε λειτουργία κιβωτίου (μόλις 64,9 dB στα 100 χλμ./ώρα). Τίμημα, βέβαια, της μεγαλύτερης ιπποδύναμης είναι η μεγαλύτερη κατανάλωση στο ταξίδι, με το Honda CR-V να υπερτερεί (6,3 λτ./100 χλμ.) με αυτονομία στον αυτοκινητόδρομο πάνω από 900 χλμ..
Περισσότερο hi-tech λογική έχει το e-Power υβριδικό σύνολο του... ηλεκτρικού Nissan X-Trail. Βάση του συνόλου είναι ο 1.500άρης turbo κινητήρας με ισχύ 163 άλογα, ο οποίος έχει μεταβλητή συμπίεση ανάλογα το φορτίο. Το ιδιαίτερο είναι πως δεν εμπλέκεται καθόλου με την κίνηση, λειτουργεί δηλαδή ως γεννήτρια που τροφοδοτεί με ρεύμα την μπαταρία και τους ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι και αναλαμβάνουν την κίνηση. Ο ισχυρότερος των 204 ίππων κινεί τους εμπρός τροχούς, ο πίσω με τα 136 άλογα είναι για την τετρακίνηση e-4orce, καθώς είναι συνδεδεμένος στον πίσω άξονα. Λόγω της «ηλεκτρικής» του φύσης, το Nissan X-Trail είναι πιο οικονομικό εντός πόλης, με τα 5,4 λτ./100 χλμ. να είναι εντυπωσιακό νούμερο για ένα μοντέλο σχεδόν 2 τόνων και 213 PS ισχύος.
Από την ίδια, «ηλεκτρική» φύση προκύπτουν επίσης οι αρκετά καλύτερες επιδόσεις (από στάση και ενδιάμεσες) και η... λαμπερή απουσία των θορύβων εντός της καμπίνας λόγω του εξαιρετικού σε λειτουργία κιβωτίου (μόλις 64,9 dB στα 100 χλμ./ώρα). Τίμημα, βέβαια, της μεγαλύτερης ιπποδύναμης είναι η μεγαλύτερη κατανάλωση στο ταξίδι, με το Honda CR-V να υπερτερεί (6,3 λτ./100 χλμ.) με αυτονομία στον αυτοκινητόδρομο πάνω από 900 χλμ..
Μέσα στην πόλη, η ηλεκτροκίνηση λειτουργία του X-Trail και το αποδοτικό σύστημα e-Pedal Step περιορίζουν την κατανάλωση μόλις στα 5,4 λτ./100 χλμ..
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »