Best seller για το 2023: Πόσο καλό είναι το Opel Corsa;
19.002 Επισκέψεις στο άρθρο (29/4/2023)
2 Φωτογραφίες »
Με σημείο αναφοράς το best-seller για το Α τρίμηνο του 2023, Opel Corsa, συγκρίνουμε και αξιολογούμε 24 εκδόσεις μικρών μοντέλων με κινητήρες βενζίνης (ατμοσφαιρικούς, turbo και mild hybrid). Πόσο «καίνε», τι χώρους έχουν και πόσο ασφαλή είναι; Πώς τα πάει σε σχέση με τον ανταγωνισμό το Opel Corsa;
Κατανάλωση-Χώροι-Ασφάλεια: Βενζίνη και mild hybrid supermini 18-25 χιλιάρικα
Πόσα λεφτά, minimum, χρειάζεσαι για να πάρεις ένα καλό, καινούργιο αυτοκίνητο; Με 18 χιλιάδες ευρώ βρίσκεις επιλογές που θα καλύψουν βασικές καθημερινές ανάγκες, ειδικά για έναν νέο οδηγό που ψάχνει το πρώτο, δικό του αυτοκίνητο. Επιλέγοντας χρηματικό όριο τα 18-25 χιλιάρικα, συγκρίνουμε και αξιολογούμε 24 εκδόσεις supermini που «καίνε» βενζίνη, με ή χωρίς ήπια υβριδική τεχνολογία.
Σημείο αναφοράς της σύγκρισής μας είναι το Opel Corsa, best-seller σε εταιρικές πωλήσεις για το 2022 και 1ο στις συνολικές πωλήσεις στο πρώτο τρίμηνο του 2023. ενώ για την τελική κατάταξη των 24 εκδόσεων έχουμε συνυπολογίσει την επίδοσή τους σε κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Θεωρούμε άλλωστε τον καθένα από τους παραπάνω τομείς εξίσου σημαντικό για να υπολογίσουμε την τελική βαθμολογία.
Σημείο αναφοράς της σύγκρισής μας είναι το Opel Corsa, best-seller σε εταιρικές πωλήσεις για το 2022 και 1ο στις συνολικές πωλήσεις στο πρώτο τρίμηνο του 2023. ενώ για την τελική κατάταξη των 24 εκδόσεων έχουμε συνυπολογίσει την επίδοσή τους σε κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Θεωρούμε άλλωστε τον καθένα από τους παραπάνω τομείς εξίσου σημαντικό για να υπολογίσουμε την τελική βαθμολογία.
Μετρήσεις: Κατανάλωση-Χώροι-Ασφάλεια: Βενζίνη και mild hybrid supermini 18-25 χιλιάρικα
Opel Corsa: Πλασάρισμα στην πρώτη 4άδα σε Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Rank | Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Τιμή | Κατα νάλωση | Χώροι | Ασφά λεια |
---|---|---|---|---|---|
1º | SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps | 13º | 3º | 1º | |
2º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 9º | 1º | 13º | |
3º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 16º | 6º | 6º | |
4º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 8º | 12º | 8º | |
5º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 14º | 6º | 10º | |
6º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 14º | 3º | 13º | |
7º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG7 110ps | 19º | 8º | 5º | |
8º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 4º | 11º | 17º | |
9º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 12º | 8º | 12º | |
10º | OPEL CORSA 1.2 T 130 PS AT8 130ps | 19º | 12º | 2º | |
11º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 9º | 15º | 9º | |
12º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS AT8 100ps | 19º | 12º | 3º | |
13º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 6º | 20º | 11º | |
14º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 2º | 16º | 20º | |
15º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Powershift 125ps | 16º | 20º | 3º | |
16º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 22º | 1º | 16º | |
17º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 18º | 3º | 19º | |
18º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 1º | 16º | 23º | |
19º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 6º | 19º | 15º | |
20º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 9º | 10º | 23º | |
21º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 23º | 16º | 6º | |
22º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 4º | 22º | 21º | |
23º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 3º | 24º | 22º | |
24º | CITROEN C3 1.2 PureTech 110 PS EAT6 110ps | 24º | 22º | 18º |
Μέση πραγματική κατανάλωση 6,7 λτ./100 χλμ. έχει το Opel των 100 ίππων με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο
Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση
Ο υπολογισμός έχει γίνει για τον μέσο όρο του Έλληνα οδηγού, όπου το 80% των χιλιομέτρων γίνεται εντός πόλης και το 20% σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατα νάλωση | |
---|---|---|
1º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 5,3 |
2º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 5,8 |
3º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 5,9 |
4º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 6,3 |
5º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 6,3 |
6º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 6,6 |
7º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 6,6 |
8º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 6,7 |
9º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 6,9 |
10º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 6,9 |
11º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 6,9 |
12º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 7 |
13º | SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps | 7,1 |
14º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 7,2 |
15º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 7,2 |
16º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 7,5 |
17º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Powershift 125ps | 7,5 |
18º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 7,8 |
19º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS AT8 100ps | 7,9 |
20º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG7 110ps | 7,9 |
21º | OPEL CORSA 1.2 T 130 PS AT8 130ps | 7,9 |
22º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 8 |
23º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 8,3 |
24º | CITROEN C3 1.2 PureTech 110 PS EAT6 110ps | 9,2 |
Πόσο «καίνε» στην πόλη 24 μικρά με βενζίνη και ήπια υβριδική τεχνολογία;
Κατανάλωση στην πόλη
Για την μέτρηση της κατανάλωσης εντός πόλης εφαρμόζουμε έναν τυπικό κύκλο, που προσομοιώνει την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Έτσι κινούμαστε με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και σε ορισμένες συνθήκες ως 80, σαν να κινούμαστε σε κάποια κεντρική λεωφόρο, πραγματοποιώντας παράλληλα στάσεις σαν να περιμένουμε σε φανάρι. Έπειτα από το όργανο που συνδέουμε στη θύρα OBD του οχήματος (παίρνει δεδομένα από τον εγκέφαλο κατευθείαν) λαμβάνουμε το νούμερο της κατανάλωσης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση πόλη (λτ.) | |
---|---|---|
1º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 5,6 |
2º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 6,1 |
3º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 6,3 |
4º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 6,6 |
5º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 6,9 |
6º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 7,1 |
7º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 7,1 |
8º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 7,2 |
9º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 7,4 |
10º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 7,4 |
11º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 7,5 |
12º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 7,5 |
13º | SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps | 7,7 |
14º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 7,7 |
15º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 7,8 |
16º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 8 |
17º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Powershift 125ps | 8,3 |
18º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG7 110ps | 8,4 |
19º | OPEL CORSA 1.2 T 130 PS AT8 130ps | 8,5 |
20º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 8,6 |
21º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS AT8 100ps | 8,6 |
22º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 8,6 |
23º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 9,2 |
24º | CITROEN C3 1.2 PureTech 110 PS EAT6 110ps | 10,1 |
Ποια η κατανάλωσή τους στον αυτοκινητόδρομο (ταξίδι);
Κατανάλωση σε ταξίδι
Για την κατανάλωση σε ταξίδι, με το όργανο πάντα συνδεδεμένο στη θύρα OBD του οχήματος , μετράμε σε ανοιχτό δρόμο για 5 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Αυτό γίνεται 3 φορές και κρατάμε το μέσο όρο των επιμέρους μετρήσεων.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση στο ταξίδι (λτ.) | |
---|---|---|
1º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 5 |
2º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 5,5 |
3º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 5,6 |
4º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 5,8 |
5º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 6 |
6º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 6,1 |
7º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 6,2 |
8º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 6,2 |
9º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 6,2 |
10º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 6,3 |
11º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 6,5 |
12º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 6,5 |
13º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 6,7 |
14º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 6,8 |
15º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 6,8 |
16º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 7,4 |
17º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS AT8 100ps | 7,4 |
18º | CITROEN C3 1.2 PureTech 110 PS EAT6 110ps | 7,4 |
19º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 7,5 |
20º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 7,5 |
21º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Powershift 125ps | 7,5 |
22º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG7 110ps | 7,5 |
23º | OPEL CORSA 1.2 T 130 PS AT8 130ps | 8 |
24º | SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps | 8,2 |
Πάνω από 900 χλμ. αυτονομία στο ταξίδι έχει το χειροκίνητο Corsa
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Υπολογίζεται με βάση την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ κάθε μοντέλου και την πραγματική (μετρημένη από μας) κατανάλωση του μοντέλου σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πραγματική αυτονομία | |
---|---|---|
1º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 1154 |
2º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 1048 |
3º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Powershift 125ps | 1000 |
4º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 954 |
5º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 954 |
6º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 925 |
7º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 917 |
8º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 870 |
9º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 863 |
10º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 851 |
11º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 840 |
12º | CITROEN C3 1.2 PureTech 110 PS EAT6 110ps | 833 |
13º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS AT8 100ps | 830 |
14º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 816 |
15º | SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps | 816 |
16º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 800 |
17º | OPEL CORSA 1.2 T 130 PS AT8 130ps | 800 |
18º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 787 |
19º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 784 |
20º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 771 |
21º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 769 |
22º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 741 |
23º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 727 |
24º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG7 110ps | 702 |
Ποια μικρά έχουν τους μεγαλύτερους χώρους;
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα; Πόσος χώρος υπάρχει για τα γόνατα και το κεφάλι τους; Πόση είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ τους;Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps |
2º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps |
3º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps |
4º | SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps |
5º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps |
6º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps |
7º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps |
8º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG7 110ps |
9º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps |
10º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps |
11º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps |
12º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps |
13º | OPEL CORSA 1.2 T 130 PS AT8 130ps |
14º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS AT8 100ps |
15º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps |
16º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps |
17º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps |
18º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps |
19º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps |
20º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps |
21º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Powershift 125ps |
22º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps |
23º | CITROEN C3 1.2 PureTech 110 PS EAT6 110ps |
24º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps |
Πλάτος πίσω καμπίνας 131,1 εκ. έχει το γερμανικό supermini
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Για το εσωτερικό πλάτος, οι μετρήσεις στηρίζονται σε μια ειδική πτυσσόμενη ράβδο που μετράει την απόσταση μεταξύ των θυρών στο ύψος του στήθους. Για 3 ενήλικες χρειάζεστε 1,35 μέτρα, ενώ για 2 μεγάλους και ένα παιδί 1,25 μέτρα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Εσωτερικό πλάτος πίσω (εκ.) | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 136,6 |
2º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 136,6 |
3º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 136,6 |
4º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 136,6 |
5º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 135,7 |
6º | SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps | 135,7 |
7º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 135,7 |
8º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 135,0 |
9º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG7 110ps | 135,0 |
10º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 133,2 |
11º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 133,2 |
12º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 133,0 |
13º | CITROEN C3 1.2 PureTech 110 PS EAT6 110ps | 133,0 |
14º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS AT8 100ps | 131,1 |
15º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 131,1 |
16º | OPEL CORSA 1.2 T 130 PS AT8 130ps | 131,1 |
17º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 131,0 |
18º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 128,0 |
19º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 128,0 |
20º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 128,0 |
21º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 127,5 |
22º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Powershift 125ps | 127,5 |
23º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 126,5 |
24º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 123,0 |
«Αέρας» 10,8 εκ. μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών του μικρού της Opel
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Οι μετρήσεις των εσωτερικών χώρων γίνονται με τη βοήθεια του… «Λυκούργου», μιας συσκευής που προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά. Με το κάθισμα του οδηγού στην πιο χαμηλή θέση (αν υπάρχει ρύθμιση του ύψους), την πλάτη κάθετη και με τη θέση αυτή σταθερή, μετράμε την απόσταση του Λυκούργου από την πλάτη του μπροστά καθίσματος.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Γόνατα (εκ.) | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 13,8 |
2º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 13,8 |
3º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 13,8 |
4º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 13,8 |
5º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 13,0 |
6º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 12,5 |
7º | SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps | 12,5 |
8º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 12,5 |
9º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 12,0 |
10º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 11,8 |
11º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG7 110ps | 11,8 |
12º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 10,7 |
13º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 10,7 |
14º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 10,7 |
15º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 10,2 |
16º | OPEL CORSA 1.2 T 130 PS AT8 130ps | 10,2 |
17º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS AT8 100ps | 10,2 |
18º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Powershift 125ps | 9,6 |
19º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 9,6 |
20º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 9,6 |
21º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 8,6 |
22º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 8,2 |
23º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 6,5 |
24º | CITROEN C3 1.2 PureTech 110 PS EAT6 110ps | 6,5 |
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών των μοντέλων του συγκριτικού;
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πάλι πρωταγωνιστής είναι ο «Λυκούργος» (προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά), ωστόσο σε αυτή την περίπτωση το νούμερο που μετράμε είναι η απόσταση του άνω άκρου του κεφαλιού του «Λυκούργου» από την οροφή.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κεφάλι (εκ.) | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 4,2 |
2º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 4,2 |
3º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 4,2 |
4º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 4,2 |
5º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 4,2 |
6º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 3,7 |
7º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 3,7 |
8º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 3,7 |
9º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 2,8 |
10º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 2,8 |
11º | SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps | 2,8 |
12º | OPEL CORSA 1.2 T 130 PS AT8 130ps | 2,8 |
13º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 2,8 |
14º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS AT8 100ps | 2,8 |
15º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 2,3 |
16º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 2,2 |
17º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 2,2 |
18º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG7 110ps | 2,2 |
19º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 2,1 |
20º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 2,1 |
21º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Powershift 125ps | 2,1 |
22º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 1,8 |
23º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 1,8 |
24º | CITROEN C3 1.2 PureTech 110 PS EAT6 110ps | 1,8 |
Στα 309 λτ. είναι η εργοστασιακή χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ στο Opel Corsa
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Αφορά τις εργοστασιακές τιμές που δίνει κάθε εταιρεία.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πορτ-μπαγκάζ (λτ.) | |
---|---|---|
1º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 391 |
2º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 380 |
3º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG7 110ps | 380 |
4º | SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps | 355 |
5º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 355 |
6º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 355 |
7º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 352 |
8º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 352 |
9º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 351 |
10º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Powershift 125ps | 311 |
11º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 311 |
12º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 309 |
13º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 309 |
14º | OPEL CORSA 1.2 T 130 PS AT8 130ps | 309 |
15º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS AT8 100ps | 309 |
16º | CITROEN C3 1.2 PureTech 110 PS EAT6 110ps | 300 |
17º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 300 |
18º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 286 |
19º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 265 |
20º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 265 |
21º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 265 |
22º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 262 |
23º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 262 |
24º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 250 |
Top3 στην ασφάλεια για τα αυτόματα Corsa με τα 100 & τα 130 άλογα
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια είναι καλύτερα στην δοκιμή αποφυγής κινδύνου, ποια στρίβουν καλύτερα, ποια φρενάρουν καλύτερα, ποια προσπερνάνε καλύτερα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps |
2º | OPEL CORSA 1.2 T 130 PS AT8 130ps |
3º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS AT8 100ps |
4º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Powershift 125ps |
5º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG7 110ps |
6º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps |
7º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps |
8º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps |
9º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps |
10º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps |
11º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps |
12º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps |
13º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps |
14º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps |
15º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps |
16º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps |
17º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps |
18º | CITROEN C3 1.2 PureTech 110 PS EAT6 110ps |
19º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps |
20º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps |
21º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps |
22º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps |
23º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps |
24º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps |
Ποια μικρά στρίβουν καλύτερα;
Ποια στρίβουν καλύτερα
Η αξιολόγηση της οδικής συμπεριφοράς του μοντέλου είναι πολυσύνθετη και γίνεται έπειτα από πολλά χιλιόμετρα δοκιμών. Λαμβάνεται υπόψη η επίδοση στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test), ενώ σημαντικές είναι οι πληροφορίες που λαμβάνει ο δοκιμαστής-οδηγός από το τιμόνι, την ανάρτηση, καιώς και οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου υπό πίεση ή στις κανονικές συνθήκες οδήγησης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Οδική Συμπεριφορά | |
---|---|---|
1º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 10 |
2º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Powershift 125ps | 10 |
3º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG7 110ps | 10 |
4º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 10 |
5º | SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps | 9 |
6º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 9 |
7º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 9 |
8º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 9 |
9º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 9 |
10º | OPEL CORSA 1.2 T 130 PS AT8 130ps | 9 |
11º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 9 |
12º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS AT8 100ps | 9 |
13º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 9 |
14º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 9 |
15º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 9 |
16º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 9 |
17º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 9 |
18º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 9 |
19º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 9 |
20º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 8 |
21º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 8 |
22º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 8 |
23º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 7 |
24º | CITROEN C3 1.2 PureTech 110 PS EAT6 110ps | 7 |
«Κοκκάλωμα» στα 36,6 μ. μετρήσαμε στο αυτόματο Opel των 130 ίππων
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Η διαδικασία των μετρήσεων των φρένων γίνεται με τυποποιημένο τρόπο (πίεση ελαστικών που αναγράφει ο κατασκευαστής, στεγνό οδόστρωμα κ.λπ.), οι οποίες ισχύουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κατά τη διαδικασία ο οδηγός αναπτύσσει ταχύτητα 110 πραγματικών χλμ./ώρα, οπότε και φρενάρουμε απότομα. Μέσω ειδικού οργάνου μέτρησης μετράμε τη απόσταση από τη στιγμή που η ταχύτητα γίνει 100 χλμ. /ώρα μέχρι το όχημα να ακινητοποιηθεί.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Φρένα | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 36 |
2º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 36,4 |
3º | SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps | 36,5 |
4º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 36,5 |
5º | OPEL CORSA 1.2 T 130 PS AT8 130ps | 36,6 |
6º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 36,9 |
7º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 36,9 |
8º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS AT8 100ps | 37 |
9º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 37,1 |
10º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 37,1 |
11º | CITROEN C3 1.2 PureTech 110 PS EAT6 110ps | 37,2 |
12º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 37,3 |
13º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 37,5 |
14º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 37,8 |
15º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 38 |
16º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 38,1 |
17º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Powershift 125ps | 38,1 |
18º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG7 110ps | 38,1 |
19º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 38,1 |
20º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 38,4 |
21º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 39,4 |
22º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 39,4 |
23º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 39,6 |
24º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 42,1 |
60-100 χλμ./ώρα: Ελάχιστα πάνω από 6 δλ. χρειάζεται το Corsa με τα 100 άλογα και το EAT8 κιβώτιο
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Σε αυτή διαδικασία κάνουμε προσομοίωση μιας προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο. Εδώ ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι από τα 60 χλμ./ώρα με 4η/5η σχέση ή με kickdown μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και καταγράφουμε το χρόνο που χρειάζεται.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Προσπέρασμα | |
---|---|---|
1º | SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps | 4,08 |
2º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Powershift 125ps | 4,93 |
3º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG7 110ps | 5,37 |
4º | OPEL CORSA 1.2 T 130 PS AT8 130ps | 5,48 |
5º | CITROEN C3 1.2 PureTech 110 PS EAT6 110ps | 5,9 |
6º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS AT8 100ps | 6,08 |
7º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 6,71 |
8º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 6,9 |
9º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 7,13 |
10º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 7,2 |
11º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 7,22 |
12º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 7,32 |
13º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 7,38 |
14º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 8,56 |
15º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 8,63 |
16º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 9,03 |
17º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 9,1 |
18º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 9,17 |
19º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 9,48 |
20º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 9,66 |
21º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 12,7 |
22º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 13,21 |
23º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 13,25 |
24º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 13,96 |