ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Γιατί πλέον δε δεχόμαστε με τίποτα τα χειροκίνητα πίσω παράθυρα;
Ποια τεχνολογία ή εξοπλισμό βρίσκεις αχρείαστο στο αμάξι σου;
Είναι SUV το νέο C3; Όχι για την Citroen, αλλά... ναι
Γιατί όλοι οι υαλοκαθαριστήρες έγιναν ίδιοι;
Εσύ τι καμαρώνεις στο αυτοκίνητό σου, και ας είναι και λίγο παλιό;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Γεμίζουμε κάμερες στα φανάρια. Θα σταματήσουμε να τρώμε τα κόκκινα;
Διαβάστηκε από 2904 αναγνώστες

Η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη παραμένει σημαντική αιτία συγκρούσεων<br>
Σχεδόν 400 κάμερες θα φυλάξουν 100 διασταυρώσεις στην Αθήνα<br>
Με 700 ευρώ πρόστιμο, τα 18 εκατομμύρια κόστους θα «βγουν» σε ένα χρόνο<br>
Οι πρώτες κάμερες ανοίγουν το δρόμο για αστυνόμευση περισσότερων παραβιάσεων<br> Η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη παραμένει σημαντική αιτία συγκρούσεων
Σχεδόν 400 κάμερες θα φυλάξουν 100 διασταυρώσεις στην Αθήνα
Με 700 ευρώ πρόστιμο, τα 18 εκατομμύρια κόστους θα «βγουν» σε ένα χρόνο
Οι πρώτες κάμερες ανοίγουν το δρόμο για αστυνόμευση περισσότερων παραβιάσεων

Η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη παραμένει σημαντική αιτία συγκρούσεων

Και όμως, το να σταματάς στο κόκκινο δεν είναι ακόμη αυτονόητο στην Ελλάδα. Το κόκκινο, ειδικά το βράδυ, λειτουργεί για πολλούς ως υπενθύμιση πως μπορεί να περνάνε και άλλα αυτοκίνητα κάθετα στο δρόμο. Και δεν είναι μόνο τα μηχανάκια που απλά ελέγχουν και περνάνε, είναι και τα αυτοκίνητα. Και έτσι το κόκκινο και η παραβίασή του στην Ελλάδα είναι μία από τις μεγαλύτερες αιτίες συγκρούσεων, με θανατηφόρα αποτελέσματα.

Σχεδόν 400 κάμερες θα φυλάξουν 100 διασταυρώσεις στην Αθήνα

Η Ε.Ε. έχει στόχο να εξαλείψει τους θανάτους στην άσφαλτο μέχρι το 2050. Βέβαια η Ελλάδα ακόμη δεν έχει πιάσει τους στόχους του 2000 να μειώσει τους θανάτους κάτω από 1000 το χρόνο. Και εδώ που τα λέμε κάθε μείωση τα τελευταία 24 χρόνια έχει να κάνει περισσότερο με την καλύτερη ασφάλεια που παρέχουν τα αυτοκίνητα και τις χαμηλότερες ταχύτητες λόγω κίνησης, παρά κάτι άλλο. Αυτό φαίνεται θα αλλάξει με 388 κάμερες που θα ελέγχουν 100 διασταυρώσεις, δηλαδή περισσότερες από μία ανά διασταύρωση. Η αρχή θα γίνει στην Αθήνα, και η συνέχεια έπεται.

Με 700 ευρώ πρόστιμο, τα 18 εκατομμύρια κόστους θα «βγουν» σε ένα χρόνο

Οι κάμερες κοστίζουν σχεδόν 40.000 η μία και το κόστος της εγκατάστασης θα ξεπεράσει τα 18 εκατομμύρια, ποσό που οι κλήσεις που θα κοπούν αναμένεται να καλύψουν σε λιγότερο από ένα έτος. Και αυτό με το πρόστιμο αν μείνει στα σημερινά 700 ευρώ, αν και φαίνεται πως θα αυξηθεί. Συγχρόνως, οι κάμερες θα ελέγχουν και άλλες παραβάσεις στα φανάρια, όπως η μη παραχώρηση προτεραιότητας σε πεζούς σε δεξιά στροφή με πορτοκαλί που αναβοσβήνει.

Οι πρώτες κάμερες ανοίγουν το δρόμο για αστυνόμευση περισσότερων παραβιάσεων

Με τις πρώτες κάμερες έρχεται και η βασική υποδομή. Δηλαδή το δίκτυο επικοινωνίας μεταξύ τους, με την τροχαία, τα συστήματα αποθήκευσης των βίντεο και φωτογραφιών, η πρόσβαση στη βάση δεδομένων με τις πινακίδες που θα αναγνωρίζει η τεχνητή νοημοσύνη, που επίσης θα ετοιμάζει και θα ταχυδρομεί τα «ραβασάκια». Με την υποδομή έτοιμη, η αύξηση των καμερών είναι δεδομένη. Εκτός από τις αρχικές 388 που έχει αναλάβει να τοποθετήσει η περιφέρεια, έχουν ανακοινωθεί άλλες 1.000 κάμερες από την κυβέρνηση μέσα στο επόμενο διάστημα που θα ελέγχουν όλες τις παραβάσεις. Πρώτα τα φανάρια, μετά τα απαγορευτικά, ο δακτύλιος, τα αυτοκίνητα χωρίς ασφάλεια, τέλη ή ΚΤΕΟ, και έτσι μπορεί και η Ελλάδα να γίνει μία από τις χώρες της Ε.Ε. με προσεκτικούς και νομοταγείς οδηγούς.
 
Ή όχι; Εσύ τι λες, μπορεί να αλλάξουμε τρόπους στους δρόμους να ξέρουμε πως κάθε παραβίαση του ΚΟΚ θα μας έρθει με λυπητερή στο σπίτι; Ή απλά θα βγούμε να σπάσουμε τις κάμερες και θα συνεχίσουμε ως έχει, απλά 18 εκατομμύρια φτωχότεροι; Τι λες; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...