δεν συμφέρει η αγορά του.Με τίποτα.Σε 30 με σαράντα χρόνια ΙΣΩΣ.Αλλά εγω πιστεύω θα εμφανιστούν άλλες εναλλακτικές όσον αφορά τα καύσιμα και την αυτοκίνηση.Ενα ηλεκτρικό με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ εμβέλια γύρω στα 400 χιλιόμετρα και τιμη οχι παραπανω απο 10000 ευρώ ΝΑΙ,θα έλεγα συμφέρει.ΥΠΟΜΟΝΗ σε 30 με 40 χρόνια.ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΑΡΑΓΕ ΠΟΣΟ ΘΑ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΤΟΤΕ ????ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΕ???Τα πάντα είναι κέρδος,,,ασ μην γελιόμαστε
Το πάγιο 80 ευρώ/μήνα είναι μάλλον ακριβό. Πιθανόν αν είχε πάγιο για όλο το αυτοκίνητο να ήταν ελκυστικότερο (αν και τότε θα ήταν περισσότερο "ενοικίαση"). Σε κάθε περίπτωση σαν τεχνολογία, αλλά και σαν ιδέα, είναι καλοδεχούμενη.
Τα πάντα είναι σχετικά. Πάντως τα 80 ευρω το μήνα κάπως μου φαίνονται σε σημείο που να θεωρώ ότι με ένα ντιζελάκι θα κάνεις τη δουλειά σου με λιγότεαρ χρήματα. Σαν σπουδή καλοδεχούμενο το αμάξι αλλά πιστεύω πω ακόμα είμαστε στην αρχη. Σε καμιά δεκαετία όταν οι μπαταρίες εξελιχθούν και βγάζουν 400-450 χλμ με μια φόρτιση της μιας ώρας και οι τιμές πέσουν στα επίπεδα ενός κοινου βενζινοκίνητου ή πετρελαιοκίνητου οχηματος τότε θα το ξανασυζητήσουμε
Καλοδεχούμενες οι απτές σπουδές και της Renault,αλλά δεν έχουμε ξεκάθαρο τοπίο για το αν όλα αυτά θα είναι εξελίσσιμα στο χρόνο,παρά το ότι βρισκόμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο αυτοκίνησης.Η κατά ιαπωνία μεριά έχει ένα προβάδισμα που θα δείξει αν μεταφραστεί σε εξέλιξη των ειδών η απλά το τι θέλει την δεδομένη χρονική στιγμή ο κόσμος των πόλεων.Αυτό με τις μπαταρίες και το κόστος είναι ένα σημαντικό μείον.Σαφώς και καθείς τα βάζει κάτω,τα μελετάει και αποφασίζει το τι είναι καλύτερο.
δεν συμφέρει η αγορά του.Με τίποτα.Σε 30 με σαράντα χρόνια ΙΣΩΣ.Αλλά εγω πιστεύω θα εμφανιστούν άλλες εναλλακτικές όσον αφορά τα καύσιμα και την αυτοκίνηση.Ενα ηλεκτρικό με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ εμβέλια γύρω στα 400 χιλιόμετρα και τιμη οχι παραπανω απο 10000 ευρώ ΝΑΙ,θα έλεγα συμφέρει.ΥΠΟΜΟΝΗ σε 30 με 40 χρόνια.ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΑΡΑΓΕ ΠΟΣΟ ΘΑ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΤΟΤΕ ????ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΕ???Τα πάντα είναι κέρδος,,,ασ μην γελιόμαστε
Το πάγιο 80 ευρώ/μήνα είναι μάλλον ακριβό. Πιθανόν αν είχε πάγιο για όλο το αυτοκίνητο να ήταν ελκυστικότερο (αν και τότε θα ήταν περισσότερο "ενοικίαση"). Σε κάθε περίπτωση σαν τεχνολογία, αλλά και σαν ιδέα, είναι καλοδεχούμενη.
Τα πάντα είναι σχετικά. Πάντως τα 80 ευρω το μήνα κάπως μου φαίνονται σε σημείο που να θεωρώ ότι με ένα ντιζελάκι θα κάνεις τη δουλειά σου με λιγότεαρ χρήματα. Σαν σπουδή καλοδεχούμενο το αμάξι αλλά πιστεύω πω ακόμα είμαστε στην αρχη. Σε καμιά δεκαετία όταν οι μπαταρίες εξελιχθούν και βγάζουν 400-450 χλμ με μια φόρτιση της μιας ώρας και οι τιμές πέσουν στα επίπεδα ενός κοινου βενζινοκίνητου ή πετρελαιοκίνητου οχηματος τότε θα το ξανασυζητήσουμε
Καλοδεχούμενες οι απτές σπουδές και της Renault,αλλά δεν έχουμε ξεκάθαρο τοπίο για το αν όλα αυτά θα είναι εξελίσσιμα στο χρόνο,παρά το ότι βρισκόμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο αυτοκίνησης.Η κατά ιαπωνία μεριά έχει ένα προβάδισμα που θα δείξει αν μεταφραστεί σε εξέλιξη των ειδών η απλά το τι θέλει την δεδομένη χρονική στιγμή ο κόσμος των πόλεων.Αυτό με τις μπαταρίες και το κόστος είναι ένα σημαντικό μείον.Σαφώς και καθείς τα βάζει κάτω,τα μελετάει και αποφασίζει το τι είναι καλύτερο.