Όταν διαθέτεις λίγα χρήματα γαι αγορά αυτοκινήτου παίρνεις κάτι που συμβιβάζεσαι. Όταν όμως διαθέτεις μεγάλο ποσό χρημάτων παίρνεις κάτι που πραγματικά σε οδηγεί σε μια αυθόρμητη διαδικασία που σου χαρίζει «αυτό που σου αρέσει» Για παράδειγμα έγω σχετικά φτωχός έχω ένα Citroen c3 1100cc, αλλα στην κατηγορία την δικιά μου είναι μεγάλη εξέλιξη που πήγα απο τεχνολογία καρμπυρτέρ σε άμεσου ψεκασμού , το abs και άλλα. Το αμάξι μου λοιπόν είναι κάτι που συμβιβάζομαι γιατί δεν καλύπτει όλους τους τομείς. Σε ένα αυτοκίνητο απαιτώ καλό στύλ που να τραβά την προσοχή, να είναι οικονομικό, οικολογικό, με καλές επιδόσεις ,να είναι άνετο - πρακτικό, αξιόπιστο, ασφαλές, με καλή ποιότητα υλικών και τέλος η τεχνολογία του να μήν ξεπερνιέται έυκολα μετον χρόνο. Αν τα τηρεί όλα αυτά τότε είναι το ιδανικό για μένα. ΚΑΙ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΑ ΤΗΡΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Δεν κάποιο εξωτικό μοντέλο αλλα μία απο τις γνωστές φίρμες. Πάντος είναι άκριβο για τον μέσο Έλληνα , ίσως μετά απο 10 χρόνια το βρώ μεταχεισμένο σε κάπως προσιτή τιμή χαχαααα.
Φυσικά και μου αρέσει. Ποτέ δεν είχα κόλλημα με το τι σήμα θα υπάρχει μπροστά στο καπό.
Οδηγώ ένα Skoda Yeti 1.2TSI DSG7. Η ποιότητα στο εσωτερικό είναι πολύ καλή. Ο κινητήρας εξίσου καλός και ο συνδυασμός του με το dsg ιδανικός. Θεωρώ ότι μου παρέχει όλα όσα θέλω. Είναι ψηλό ώστε να μην έχω πρόβλημα με τους κακοτράχαλους τσιμεντόδρομους στο χωριό, είναι 2κίνητο και άρα δεν έχω απώλειες δύναμης και οικονομίας, καίει λίγο, είναι ευρύχωρο και έχει μια ποιότητα κύλισης άξια να σε μεταφέρει ξεκούραστο στον προορισμό σου, ακόμα και αν αυτός βρίσκεται εκατοντάδες χλμ μακρυά. Πολλοί φίλοι μου το σνομπάριζαν, αλλά μια βόλτα αρκούσε για να τους μεταπείσει.
Nai, ame. Ksana kai ksana
Jaguar XJ6 X350 3.0 V6 SE me 290.000 km
Jaguar XJ6 X350 3.0 V6 SE me 360.000 km
BMW Alpina D3 (diesel Nai diesel!) me 93.000 km
pros to paron
kai exoun akoma mellon sthn Agglia pou eimai...kai me to phgainela sthn Ellada!
Όταν το 2005 κοιτούσα για αμάξι ταλαντευόμουν ανάμεσα σε alfa 147, BMW116, A3 και MAZDA RX8
΄Οταν είδε η μαμά μου το RX8 αν και άσχετη με αμάξια σχολίασε ότι αν το RX8 ήταν γυναίκα θα ήταν η ερωμένη και η BMW η σύζυγος.
Από τότε η ερωμένη μου δεν έχει σταματήσει να με κάνει να χαμογελώ. Ακόμα και τώρα που λόγω χρόνου τα ταξίδια και οι πίστες έχουν μειωθεί κάθε μικρή διαδρομή ακόμα και 1-2 χλμ που κάνω με κάνει να χαμογελάω και να ξεφεύγω για λίγο από τη μελαγχολία και βαρεμάρα της καθημερινότητας.
:)
Πολύ με θεωρούν γραφικό όταν τους λέω ότι το αυτοκίνητο μου θα το αγόραζα και τώρα
(ξανά), άσχετα ότι είναι πλέον επτά ετών & αρκετά πίσω σε "ονομαστική" απόδοση σε σχέση με τα μικρά τούρμπο που διατίθενται στην αγορά. Θεωρώ ότι θα το αγόραζα καθώς η επιλογή μου προήλθε έπειτα από προσεκτική στάθμιση των θετικών & αρνητικών σημείων του αυτοκινήτου και των αναγκών που επιθυμώ μέσα από τη χρήση του. Βασικός γνώμονας δεν ήταν κάτι το εξειδικευμένο, παρά ένας συνδυασμός πραγμάτων με κύριο στόχο τη μακροχρόνια συμβίωση μαζί του, την οικονομία την αξιοπιστία, την καλή οδική συμπεριφορά και το λογικό κόστος συντήρησης (after sales). Επιλέγοντας ένα toyota corolla Ε12, 1.4 και έπειτα από 130.000 μόνο καλά μπορώ να πω για αυτό το αυτοκίνητο. Θα το αγόραζα ξανά λοιπόν,καθώς πιστεύω ότι δεν υστερεί σε σχέση με τα σύγχρονα και δεν υπολείπεται σε σχέση με αυτό που αναζητώ από ένα αυτοκίνητο. (Όταν αλλάξουν τα πράγματα €€€ θα το σκεφτώ ξανά. Μέχρι τότε παραμένω σε αυτό πιστός οπαδός και το ευχαριστιέμαι καθημερινά).
να ι απολαμβανω καθε χιλιομετρο. ειμαι τυχερος που απεκτησα πριν 6 χρονια ενα GTI με 212 αλογα. τοτε ολοι ελεγαν πως σιγα το πραγμα και πως δεν ειναι τα αλογα που λενε και θα εχω προβληματα. τελικα 130000χλμ μετα και 6χρ, κανενα προβλημα αλλα μοο απολαυση και κρατηματα και επιταχυνση 6,9δευτ τα 0-100! επισης το DSG ειναι κορυφαιο και παρολο που εχω τους μοχλους στο τιμονι, ποτε δεν αλλαζω εγω τις ταχυτητες αφου το αμαξι ειναι πολυ εξυπνο και ξερει τι ταχυτητα να βαλει.
ευχαριστω VW! το οτι τοτε ολοι ζηλευαν και ελγαν διαφορα αλλα τωρα ολοι αντιγραφουν τα τουρμπο της VW και το DSG , ε λεει πολλα. παρτε γερμναικο αξιοπιστο τουρμπατο αμαξι να δειτε τι θα πει αμαξι!
oloi theloun ena protoklasato toutou pou na poulaei mouri xoris na kseroun an tous parexei pragmatika afto pou xriazonte!!!!! prosopika egw tha dialega me ti logiki to an xriazome toutou kai to an eimai diatethimenos na to sintirw gt eite megalo ite mikro iparxoun eksoda!!!!!! mikro karabi mikres fourtounes megalo karabi megales fourtounes!!!!! etsi apofebgw tin agora tou kai menw stin papia mou!! :D
"Και τελικά σας αρέσει το αυτοκίνητο που οδηγείτε; Θα το ξαναγοράζατε;" - Ναι. Με πολλή γκρίνια, ακόμα περισσότερη διαπραγμάτευση στους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους για τα κόστη και ακόμα πολλά που πρέπει να μάθω για τα επί μέρους ανταλλακτικά, τακάκια, κ.λ.π., ναι και πάλι ναι. Το ίδιο ισχύει και για το πρώτο μου αυτοκίνητο του 1991.
Όταν διαθέτεις λίγα χρήματα γαι αγορά αυτοκινήτου παίρνεις κάτι που συμβιβάζεσαι. Όταν όμως διαθέτεις μεγάλο ποσό χρημάτων παίρνεις κάτι που πραγματικά σε οδηγεί σε μια αυθόρμητη διαδικασία που σου χαρίζει «αυτό που σου αρέσει» Για παράδειγμα έγω σχετικά φτωχός έχω ένα Citroen c3 1100cc, αλλα στην κατηγορία την δικιά μου είναι μεγάλη εξέλιξη που πήγα απο τεχνολογία καρμπυρτέρ σε άμεσου ψεκασμού , το abs και άλλα. Το αμάξι μου λοιπόν είναι κάτι που συμβιβάζομαι γιατί δεν καλύπτει όλους τους τομείς. Σε ένα αυτοκίνητο απαιτώ καλό στύλ που να τραβά την προσοχή, να είναι οικονομικό, οικολογικό, με καλές επιδόσεις ,να είναι άνετο - πρακτικό, αξιόπιστο, ασφαλές, με καλή ποιότητα υλικών και τέλος η τεχνολογία του να μήν ξεπερνιέται έυκολα μετον χρόνο. Αν τα τηρεί όλα αυτά τότε είναι το ιδανικό για μένα. ΚΑΙ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΑ ΤΗΡΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Δεν κάποιο εξωτικό μοντέλο αλλα μία απο τις γνωστές φίρμες. Πάντος είναι άκριβο για τον μέσο Έλληνα , ίσως μετά απο 10 χρόνια το βρώ μεταχεισμένο σε κάπως προσιτή τιμή χαχαααα.
Φυσικά και μου αρέσει. Ποτέ δεν είχα κόλλημα με το τι σήμα θα υπάρχει μπροστά στο καπό. Οδηγώ ένα Skoda Yeti 1.2TSI DSG7. Η ποιότητα στο εσωτερικό είναι πολύ καλή. Ο κινητήρας εξίσου καλός και ο συνδυασμός του με το dsg ιδανικός. Θεωρώ ότι μου παρέχει όλα όσα θέλω. Είναι ψηλό ώστε να μην έχω πρόβλημα με τους κακοτράχαλους τσιμεντόδρομους στο χωριό, είναι 2κίνητο και άρα δεν έχω απώλειες δύναμης και οικονομίας, καίει λίγο, είναι ευρύχωρο και έχει μια ποιότητα κύλισης άξια να σε μεταφέρει ξεκούραστο στον προορισμό σου, ακόμα και αν αυτός βρίσκεται εκατοντάδες χλμ μακρυά. Πολλοί φίλοι μου το σνομπάριζαν, αλλά μια βόλτα αρκούσε για να τους μεταπείσει.
Nai, ame. Ksana kai ksana Jaguar XJ6 X350 3.0 V6 SE me 290.000 km Jaguar XJ6 X350 3.0 V6 SE me 360.000 km BMW Alpina D3 (diesel Nai diesel!) me 93.000 km pros to paron kai exoun akoma mellon sthn Agglia pou eimai...kai me to phgainela sthn Ellada!
Όταν το 2005 κοιτούσα για αμάξι ταλαντευόμουν ανάμεσα σε alfa 147, BMW116, A3 και MAZDA RX8 ΄Οταν είδε η μαμά μου το RX8 αν και άσχετη με αμάξια σχολίασε ότι αν το RX8 ήταν γυναίκα θα ήταν η ερωμένη και η BMW η σύζυγος. Από τότε η ερωμένη μου δεν έχει σταματήσει να με κάνει να χαμογελώ. Ακόμα και τώρα που λόγω χρόνου τα ταξίδια και οι πίστες έχουν μειωθεί κάθε μικρή διαδρομή ακόμα και 1-2 χλμ που κάνω με κάνει να χαμογελάω και να ξεφεύγω για λίγο από τη μελαγχολία και βαρεμάρα της καθημερινότητας. :)
Πολύ με θεωρούν γραφικό όταν τους λέω ότι το αυτοκίνητο μου θα το αγόραζα και τώρα (ξανά), άσχετα ότι είναι πλέον επτά ετών & αρκετά πίσω σε "ονομαστική" απόδοση σε σχέση με τα μικρά τούρμπο που διατίθενται στην αγορά. Θεωρώ ότι θα το αγόραζα καθώς η επιλογή μου προήλθε έπειτα από προσεκτική στάθμιση των θετικών & αρνητικών σημείων του αυτοκινήτου και των αναγκών που επιθυμώ μέσα από τη χρήση του. Βασικός γνώμονας δεν ήταν κάτι το εξειδικευμένο, παρά ένας συνδυασμός πραγμάτων με κύριο στόχο τη μακροχρόνια συμβίωση μαζί του, την οικονομία την αξιοπιστία, την καλή οδική συμπεριφορά και το λογικό κόστος συντήρησης (after sales). Επιλέγοντας ένα toyota corolla Ε12, 1.4 και έπειτα από 130.000 μόνο καλά μπορώ να πω για αυτό το αυτοκίνητο. Θα το αγόραζα ξανά λοιπόν,καθώς πιστεύω ότι δεν υστερεί σε σχέση με τα σύγχρονα και δεν υπολείπεται σε σχέση με αυτό που αναζητώ από ένα αυτοκίνητο. (Όταν αλλάξουν τα πράγματα €€€ θα το σκεφτώ ξανά. Μέχρι τότε παραμένω σε αυτό πιστός οπαδός και το ευχαριστιέμαι καθημερινά).
να ι απολαμβανω καθε χιλιομετρο. ειμαι τυχερος που απεκτησα πριν 6 χρονια ενα GTI με 212 αλογα. τοτε ολοι ελεγαν πως σιγα το πραγμα και πως δεν ειναι τα αλογα που λενε και θα εχω προβληματα. τελικα 130000χλμ μετα και 6χρ, κανενα προβλημα αλλα μοο απολαυση και κρατηματα και επιταχυνση 6,9δευτ τα 0-100! επισης το DSG ειναι κορυφαιο και παρολο που εχω τους μοχλους στο τιμονι, ποτε δεν αλλαζω εγω τις ταχυτητες αφου το αμαξι ειναι πολυ εξυπνο και ξερει τι ταχυτητα να βαλει. ευχαριστω VW! το οτι τοτε ολοι ζηλευαν και ελγαν διαφορα αλλα τωρα ολοι αντιγραφουν τα τουρμπο της VW και το DSG , ε λεει πολλα. παρτε γερμναικο αξιοπιστο τουρμπατο αμαξι να δειτε τι θα πει αμαξι!
oloi theloun ena protoklasato toutou pou na poulaei mouri xoris na kseroun an tous parexei pragmatika afto pou xriazonte!!!!! prosopika egw tha dialega me ti logiki to an xriazome toutou kai to an eimai diatethimenos na to sintirw gt eite megalo ite mikro iparxoun eksoda!!!!!! mikro karabi mikres fourtounes megalo karabi megales fourtounes!!!!! etsi apofebgw tin agora tou kai menw stin papia mou!! :D
"Και τελικά σας αρέσει το αυτοκίνητο που οδηγείτε; Θα το ξαναγοράζατε;" - Ναι. Με πολλή γκρίνια, ακόμα περισσότερη διαπραγμάτευση στους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους για τα κόστη και ακόμα πολλά που πρέπει να μάθω για τα επί μέρους ανταλλακτικά, τακάκια, κ.λ.π., ναι και πάλι ναι. Το ίδιο ισχύει και για το πρώτο μου αυτοκίνητο του 1991.