Εγώ θα σταθώ στο θέμα των ευθυνών. Οπωσδήποτε κάποιοι φταίνε που έγινε το δυστύχημα. Τι έγινε σχετικά με τον καταλογισμό των ευθυνών και την τιμωρία των υπευθύνων; Η τιμωρία είναι ένας παράγοντας, που θα κάνει τους υπεύθυνους να προσέχουν περισσότερο την επόμενη φορά, ώστε να μην γίνονται τέτοιου είδους δυστυχήματα.
Δεν νομίζω ότι ένα κλειστό κόκπιτ θα απέτρεπε τον συγκεκριμένο θανάσιμο τραυματισμό.
Πολύ αποτελεσματικότερα ένα τέτοιο συμβάν θα αποτραπεί με αλλαγή των κανονισμών, όπως επίσης αναφέρετε.
Εξάλλου η απουσία θανάσιμου τραυματισμού για τόσα χρόνια αποδεικνύει ότι τα οχήματα της F1 είναι πολύ ασφαλή.
Αλλιώς θα πρέπει να καλυφθούν και οι τροχοί, που και αυτοί μπορούν να προκαλέσουν σοβαρά ατυχήματα.
Πρωτίστως θα πρέπει να αλλάξουν οι σχεδιασμοί ασφαλείας στις πίστες.Απαράδεκτο να υπάρχουν μαντρότοιχοι κολλητά στο τάπητα ασχετα αν είναι ευθεία.Αμμοπαγίδες όπου το αμάξι θα κολλάει και όχι χορτάρι ή απλό χωματάκι και τοίχοι προστασίας με αερόσακους.
Αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα μόλις γίνει ατύχημα και ενδεικτικό λαμπάκι στο κοκπιτ που να υποχρεώνει τους οδηγούς σε όριο 120klm/hr.
Εγώ θα σταθώ στο θέμα των ευθυνών. Οπωσδήποτε κάποιοι φταίνε που έγινε το δυστύχημα. Τι έγινε σχετικά με τον καταλογισμό των ευθυνών και την τιμωρία των υπευθύνων; Η τιμωρία είναι ένας παράγοντας, που θα κάνει τους υπεύθυνους να προσέχουν περισσότερο την επόμενη φορά, ώστε να μην γίνονται τέτοιου είδους δυστυχήματα.
Δεν νομίζω ότι ένα κλειστό κόκπιτ θα απέτρεπε τον συγκεκριμένο θανάσιμο τραυματισμό. Πολύ αποτελεσματικότερα ένα τέτοιο συμβάν θα αποτραπεί με αλλαγή των κανονισμών, όπως επίσης αναφέρετε. Εξάλλου η απουσία θανάσιμου τραυματισμού για τόσα χρόνια αποδεικνύει ότι τα οχήματα της F1 είναι πολύ ασφαλή. Αλλιώς θα πρέπει να καλυφθούν και οι τροχοί, που και αυτοί μπορούν να προκαλέσουν σοβαρά ατυχήματα.
Κι όταν ένα μονοθέσιο αρπάζει φωτιά, πώς θα βγαίνει ο πιλότος από μέσα;;;
Εγω λέω να παίζουν play station απο τα pit για να μην ιδρώνουν κιόλας
Πάντα είχα την απορία για την έλλειψη κλειστού κόκπιτ ,όχι μόνο για λόγους ασφαλείας αλλά κυρίως αεροδυναμικής.
Πρωτίστως θα πρέπει να αλλάξουν οι σχεδιασμοί ασφαλείας στις πίστες.Απαράδεκτο να υπάρχουν μαντρότοιχοι κολλητά στο τάπητα ασχετα αν είναι ευθεία.Αμμοπαγίδες όπου το αμάξι θα κολλάει και όχι χορτάρι ή απλό χωματάκι και τοίχοι προστασίας με αερόσακους. Αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα μόλις γίνει ατύχημα και ενδεικτικό λαμπάκι στο κοκπιτ που να υποχρεώνει τους οδηγούς σε όριο 120klm/hr.