Γελοία vw ακόμα παραμύθια μας πουλάει και ακόμα δεν υπάρχει τέλος με την κατάντια της,και ακόμα πιο γελοίοι είναι όσοι την υποστηρίζουν και έχουν παρωπίδες στα μάτια τους.
Τουλάχιστον οι ιαπωνικές εταιρείες κάνουν ανάκληση έστω και για ασήμαντα πράγματα . Ενώ ή βαγκ εξαπατά εις γνώση της! Πάρτε το χαμπαρι μόνο japan είναι κορυφή! Είμαι πρώην κάτοχος ευρωπαϊκής μάρκας και έμεινα ευχαριστημένος μόνο όταν το πουλησα! Οποίος στηρίζει βαγκ είναι εθελοντής μαλακας αφού τα προβλήματα έρχονται το ένα πίσω απ ταλλο... Εις γνώση σας πλέον αγοραζετε μια μάρκα που σας εξαπατά! Α και που σται πάρτε κανένα πολλαπλασιαστή μαζισας για ταξίδι ή τουλάχιστον να έχετε οδική βοήθεια! Φιλικά...
Αυτή η ρημάδα η εταιρεία ποτέ δεν έκανε ανάκληση για τίποτα παρά τα πολλά προβλήματα που παρουσίαζαν τα αυτοκίνητά της. Εδώ της πήρε 15 χρόνια να φτιάξει αξιόπιστο γρύλο παραθύρου. Το ότι οι Ιάπωνες, παρότι δεν συμπαθώ ιδιαίτερα τα αυτοκίνητά τους, έκαναν ανάκληση με το παραμικρό μάλλον τιμητικό προς αυτούς είναι. Είπαμε ότι τα vw είναι ποιοτικά αλλά αξιόπιστα με τίποτα!
Φιλε χρηστο...ρενω ειχες...γιατι αυτο εχω ακομα που να το παρει ο διαολος....4 εχω πολ/στες μαζι μου και ενα γρυλο παραθυρου μετα απο ενα ταξιδακι που μου εσπασε και ηρθα χειμωνιατικα με ανοιχτο παραθυρο....βεβαια 3 εχω αλλαξη μεχρι στιγμης και 8 πολ/στες...
Μια φορά πιάστηκα μακάκας το 2000 και αγόρασα το Golf 4.
Το 2008 απαλάχτηκα από τη σαβούρα αγοράζοντας τον πύραυλο MPS 3. Δεν συγκρίνω τα άλογα αλλά την αξιοπιστία η οποία είναι εντελώς αλλού σε σχέση με το γερμανό όπως και η συνολική ποιότητα κατασκευής. Ναι οκ δεν έχει μαλακά πλαστικά όπως είχε το Golf αλλά η συναρμογή είναι κορυφαία και δεν ακούγεται τίποτα παρ' όλο που έχει σκληρές αναρτήσεις!
Στο παραπάνω άρθρο γιατί ερωτάται ο αναγνώστης για την τεχνολογία των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων έναντι των Ιαπωνέζικων (Εξαπατούμασται μήπως?),εδώ ολόκληρο Ελληνικό κράτος ταλαιπορούμασται για το χρέος αν είναι όλο δίκαιο?
Το θέμα των εκπομπών ρύπων δεν σχετίζεται με την ποιότητα κατασκευής ενός αυτοκινήτου όπως επίσης και με την ασφάλεια στον δρόμο (ορισμένοι μπερδεύονται). Η VW αποτελεί εγγύηση στα βασικά αυτά θέματα όταν οι Ασιάτες με περίτεχνους τρόπους καλύπτουν συνεχόμενες ανακλήσεις μοντέλων για ζητήματα μεγάλης σημασίας (προβληματικοί αερόσακοι,πεντάλ,μηχανισμοί παραθύρων κλπ)
Αν ερμηνεύω σωστά την ανακοίνωση του ομίλου, η εκτίμηση των νομικών και οικονομικών συνεπειών των ευρημάτων (ωραίο και αυτό, να εξερευνάς τον εαυτό σου και να ανακοινώνεις "ευρήματα") θα αποτελέσει προϊόν διαλόγου με τις αρμόδιες αρχές.
Συμπέρασμα: Ωραία εποχή για να είσαι "αρμόδια αρχή" και να "σταθμίζεις συνέπειες"...
Γειά σου ρε σαπιόβάγκεν με την φοβερή <<ποιότητα>>σου.
Γελοία vw ακόμα παραμύθια μας πουλάει και ακόμα δεν υπάρχει τέλος με την κατάντια της,και ακόμα πιο γελοίοι είναι όσοι την υποστηρίζουν και έχουν παρωπίδες στα μάτια τους.
Τουλάχιστον οι ιαπωνικές εταιρείες κάνουν ανάκληση έστω και για ασήμαντα πράγματα . Ενώ ή βαγκ εξαπατά εις γνώση της! Πάρτε το χαμπαρι μόνο japan είναι κορυφή! Είμαι πρώην κάτοχος ευρωπαϊκής μάρκας και έμεινα ευχαριστημένος μόνο όταν το πουλησα! Οποίος στηρίζει βαγκ είναι εθελοντής μαλακας αφού τα προβλήματα έρχονται το ένα πίσω απ ταλλο... Εις γνώση σας πλέον αγοραζετε μια μάρκα που σας εξαπατά! Α και που σται πάρτε κανένα πολλαπλασιαστή μαζισας για ταξίδι ή τουλάχιστον να έχετε οδική βοήθεια! Φιλικά...
δεν υπαρχουν χειροτερα αυτοκινητα, και πιο απαραδεκτη εταιρεια απο αυτη
Αυτή η ρημάδα η εταιρεία ποτέ δεν έκανε ανάκληση για τίποτα παρά τα πολλά προβλήματα που παρουσίαζαν τα αυτοκίνητά της. Εδώ της πήρε 15 χρόνια να φτιάξει αξιόπιστο γρύλο παραθύρου. Το ότι οι Ιάπωνες, παρότι δεν συμπαθώ ιδιαίτερα τα αυτοκίνητά τους, έκαναν ανάκληση με το παραμικρό μάλλον τιμητικό προς αυτούς είναι. Είπαμε ότι τα vw είναι ποιοτικά αλλά αξιόπιστα με τίποτα!
AK πλάκα έχεις....χαχαχαχαχα
Φιλε χρηστο...ρενω ειχες...γιατι αυτο εχω ακομα που να το παρει ο διαολος....4 εχω πολ/στες μαζι μου και ενα γρυλο παραθυρου μετα απο ενα ταξιδακι που μου εσπασε και ηρθα χειμωνιατικα με ανοιχτο παραθυρο....βεβαια 3 εχω αλλαξη μεχρι στιγμης και 8 πολ/στες...
Μια φορά πιάστηκα μακάκας το 2000 και αγόρασα το Golf 4. Το 2008 απαλάχτηκα από τη σαβούρα αγοράζοντας τον πύραυλο MPS 3. Δεν συγκρίνω τα άλογα αλλά την αξιοπιστία η οποία είναι εντελώς αλλού σε σχέση με το γερμανό όπως και η συνολική ποιότητα κατασκευής. Ναι οκ δεν έχει μαλακά πλαστικά όπως είχε το Golf αλλά η συναρμογή είναι κορυφαία και δεν ακούγεται τίποτα παρ' όλο που έχει σκληρές αναρτήσεις!
Στο παραπάνω άρθρο γιατί ερωτάται ο αναγνώστης για την τεχνολογία των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων έναντι των Ιαπωνέζικων (Εξαπατούμασται μήπως?),εδώ ολόκληρο Ελληνικό κράτος ταλαιπορούμασται για το χρέος αν είναι όλο δίκαιο?
Το θέμα των εκπομπών ρύπων δεν σχετίζεται με την ποιότητα κατασκευής ενός αυτοκινήτου όπως επίσης και με την ασφάλεια στον δρόμο (ορισμένοι μπερδεύονται). Η VW αποτελεί εγγύηση στα βασικά αυτά θέματα όταν οι Ασιάτες με περίτεχνους τρόπους καλύπτουν συνεχόμενες ανακλήσεις μοντέλων για ζητήματα μεγάλης σημασίας (προβληματικοί αερόσακοι,πεντάλ,μηχανισμοί παραθύρων κλπ)
Αν ερμηνεύω σωστά την ανακοίνωση του ομίλου, η εκτίμηση των νομικών και οικονομικών συνεπειών των ευρημάτων (ωραίο και αυτό, να εξερευνάς τον εαυτό σου και να ανακοινώνεις "ευρήματα") θα αποτελέσει προϊόν διαλόγου με τις αρμόδιες αρχές. Συμπέρασμα: Ωραία εποχή για να είσαι "αρμόδια αρχή" και να "σταθμίζεις συνέπειες"...