Α) X3 2.0d - 2008 Καινούριο και Β) 520 2.0 - 2008 Καινούριο. Στο Χ3: Βλάβη πίσω φανάρι Led-Αλλαγή, Προβλήματα υγρασίας από την πίσω πόρτα δεξιά-Διορθώθηκε, Αισθητήρας τιμονιού-Αλλαγή, Δίαβρωση σε στήριγμα της μπάρας οροφής αριστερά, Φθορές στα πλαστικά που έχουν επικάλυψη-βαφή soft touch εσωτερικά, Διαφορικό κατανομής (ZF) ζημία 3 ημέρες μετά από το service-κόστος αλλαγής € 3000,00-έγινε επιδιόρθωση εκτός με € 900,00 αρκεί να βρείτε τον ειδικό μηχανικό και στα 120000χλμ μου έσβησε με ταχύτητα 110χλμ πλανώ σε στροφή!!! Η βλάβη: κάδο ένα χρονισμού και τεντοτήρες αλλά ψάχνοντας κι άλλο είχε και μια μπίελα αρπαγμένη, στρόφαλος αρπαγμένος και ψάχνοντας ακόμα λίγο προσπαθώντας να καταλάβω αν αξίζει η επιδιόρθωση βρέθηκε και ένας κύλινδρος ραγισμένος. Καταγραφή και επιστολή στην BMW, στον τοπικό αντιπρόσωπο και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Αποτέλεσμα: Αναγνώριση ακι αντικατάσταση κινητήρα με ανακατασκευασμένο από το εργοστάσιο με 2ετή εγγύηση. Στο 520: αντικατάσταση πολλαπλασιαστών 4-5 φορές και πρόβλημα στο μηχανισμό ενός ηλεκτρικού παραθύρου πίσω πόρτας. Σε MINI 1600 φίλος αλλάζει τεντωτήρες καδένας κάθε 10.000χλμ Σε AUDI Α5 φίλης της κόλλησε ο κινητήρας στις 20.000χλμ. Σε VW GOLF 1,4 170hp -2008 με DSG του πατέρα μου (73 ετών) του αλλάξανε το κιβώτιο εντός εγγύησης! Σημειώστε ότι όλα τα αυτοκίνητα που αναφέρω αγοράστηκαν καινούρια, συντηρούνται άψογα -υπέρ του δέοντος-, φυλλάσονται σε garage, οδηγούνται προσεκτικά, βάζουν καύσιμα σε επιλαγμένο πρατήριο (VPower) πάντα.....! Περαστικά μας...
Καημενοι ιδιοκτητες γερμανικης προπαγανδας.....
Α) X3 2.0d - 2008 Καινούριο και Β) 520 2.0 - 2008 Καινούριο. Στο Χ3: Βλάβη πίσω φανάρι Led-Αλλαγή, Προβλήματα υγρασίας από την πίσω πόρτα δεξιά-Διορθώθηκε, Αισθητήρας τιμονιού-Αλλαγή, Δίαβρωση σε στήριγμα της μπάρας οροφής αριστερά, Φθορές στα πλαστικά που έχουν επικάλυψη-βαφή soft touch εσωτερικά, Διαφορικό κατανομής (ZF) ζημία 3 ημέρες μετά από το service-κόστος αλλαγής € 3000,00-έγινε επιδιόρθωση εκτός με € 900,00 αρκεί να βρείτε τον ειδικό μηχανικό και στα 120000χλμ μου έσβησε με ταχύτητα 110χλμ πλανώ σε στροφή!!! Η βλάβη: κάδο ένα χρονισμού και τεντοτήρες αλλά ψάχνοντας κι άλλο είχε και μια μπίελα αρπαγμένη, στρόφαλος αρπαγμένος και ψάχνοντας ακόμα λίγο προσπαθώντας να καταλάβω αν αξίζει η επιδιόρθωση βρέθηκε και ένας κύλινδρος ραγισμένος. Καταγραφή και επιστολή στην BMW, στον τοπικό αντιπρόσωπο και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Αποτέλεσμα: Αναγνώριση ακι αντικατάσταση κινητήρα με ανακατασκευασμένο από το εργοστάσιο με 2ετή εγγύηση. Στο 520: αντικατάσταση πολλαπλασιαστών 4-5 φορές και πρόβλημα στο μηχανισμό ενός ηλεκτρικού παραθύρου πίσω πόρτας. Σε MINI 1600 φίλος αλλάζει τεντωτήρες καδένας κάθε 10.000χλμ Σε AUDI Α5 φίλης της κόλλησε ο κινητήρας στις 20.000χλμ. Σε VW GOLF 1,4 170hp -2008 με DSG του πατέρα μου (73 ετών) του αλλάξανε το κιβώτιο εντός εγγύησης! Σημειώστε ότι όλα τα αυτοκίνητα που αναφέρω αγοράστηκαν καινούρια, συντηρούνται άψογα -υπέρ του δέοντος-, φυλλάσονται σε garage, οδηγούνται προσεκτικά, βάζουν καύσιμα σε επιλαγμένο πρατήριο (VPower) πάντα.....! Περαστικά μας...