όταν παμε να βαλουμε καινουργια ελαστικα το πρωτο που κοιταμε είναι αν ανταποκρίνονται στις δυνατότητες του αμαξιου μας π.χ δεν χρειαζετε σε ένα αμαξι 100 ιππων λάστιχα με δεικτη ταχύτητας V και πανω γιατι ποτε αυτό το αμαξι δε θα πιασει τα 240 χιλιόμετρα που είναι το οριο του ελαστικου και το οποιο ανεβαζει το κοστος.Επισης δεν είναι αναγκη να βαλουμε ολοι Michelin υπαρχουν και άλλες μαρκες εξισου καλες και πιο οικονομικες και η αλλαγη των μπρος πισω πρεπει να γινετε κάθε 20000 με 25000 χιλιόμετρα το πολύ.Τελος η αλλαγη των ελαστικων γινεται από 2 παραγοντες,πρωτος τα χιλιόμετρα που εχουν κανει αν υπερβενουν τα 60000 χιλ πρεπει να αλλαχτουν γιατι το πελμα οσο και να δειχνει ότι εχει και άλλο εχει φαγωθεί και δεν αποδιδει το ελαστικο και 2ος παραγοντας ο χρονος μετα τα 5 ετη από την παραγωγη του ελαστικου πρεπει να αλλαχτεί γιατι χανει την ελαστικοτητα του και ξερενεται,οτι από τα 2 ερθει πρωτο τα ελαστικα πρεπει να αλλαχτουν.
Οδηγω οσο πιο προσεκτικα και συνετα γινεται προκειμενου να φροντισω για να διατηρηθουν σε αριστη κατασταση και να μειωσω την καταναλωση καυσιμου. Ακομη, ελεγχω τακτικα την πιθεση τους και φροντιζω να μην αποκλινει απο αυτη που οριζει ο κατασκευαστης. Επισης, δεν θα αλλαζα τα λαστιχα μονο στον ενα αξονα αλλα και στους δυο για τη μεγιστη δυνατη ασφαλεια. Και τελος, ναι, στο θεμα των ελαστικων θα εδινα το κατι περισσοτερο, προκειμενου να παρω ενα ελαστικο αξιοπιστο, γιατι το αυτοκινητο μου με εξυπηρετει πολυ και με αυτο μεταφερω την οικογενεια μου.
Με 260 αλογα θα επρεπε λογικα τα ελαστικα να φθειρονται σχετικα γρηγορα. Ομως τα τελευταια Goodyear F1 Asymmetric 2 κρατησαν 4 χρονια κανοντας καθε 10-15.000 χλμ το μπρος πισω. Επισης ο δεικτης φθορας των συγκεκριμενων ελαστικων ηταν ο υψηλοτερος στην κατηγορια τους (300) και αυτο βοηθησε επισης στο να κρατησουν τοσο πολυ. Οσον αφορα την πιεση εξ οσων γνωριζω ο κατασκευαστης γραφει το μινιμουμ πιεσης στο ταμπελακι στην πορτα. Εγω βαζω παντα περισσοτερο και αναλογα το ελαστικο ποσο μαλακο ή σκληρο ειναι. Πχ στα μαμα Bridgestone που ηταν πολυ σκληρα εβαζα 33-30. Τωρα εχω βαλει τα καινουρια Dunlop Sport Maxx RT 2 και επειδη ειναι πιο μαλακα τους βαζω 36-33.
Στα ελαστικά δεν κάνω ποτέ οικονομία. Τα ποιοτικά επώνυμα είναι πιο ανθεκτικά σε χτυπήματα, βγάζουν περισσότερα χιλιόμετρα και είναι καλύτερα σε κράτημα. Ποτέ δεν αλλάζω σε μπρος πίσω. Πάντα όλα μαζί.
Με αλλαγές εμπρός-πίσω, τακτικό έλεγχο πιέσεων και φύλαξη σε γκαράζ έχω βγάλει σε 4 έτη 70.000χλμ (Michelin Primacy3) με προσεκτική οδήγηση. Βλέπεις, όταν δίνεις 700 ευρώ για λάστιχα, αναγκάζεσαι να ξεζουμίσεις και το τελευταίο ευρώ από αυτά. Από Σεπτέμβρη πάμε για αλλαγή και τοποθέτηση των ίδιων ώστε να είμαι σίγουρος ότι θα βγάλω άλλα 70.000χλμ (λογικά).
εγω ολα τa λαστιχα τα παω είτε στα τρια χρόνια είτε στα 40000 χλμ και παντα σε καλες μαρκες αυτην την εποχή φοραω goodyear assymetrico 2 και στο αλλο αυτοκινητο conti sport 5 και απο τα δυο ειμαι παρα πολυ ευχαριτημενος , τα good year εχουν πανω τους 20000χλμ και τα conti ειναι δυο ετών με καμια 20000 χλμ , παλιοτερα ειχα βαλει και toyo sport T1 ωραιο λαστιχο το οποιο έβγαλε 47000 χωρις ιδιαίτερα προβλήματα
Στις εποχές που ζούμε εννοείται πως κάνω τα πάντα για να γλιτώσω χρήματα. Συμφωνώ με το άρθρο που λέει πως δεν πρέπει τα μπρος πίσω να γίνονται όταν τα εμπρός έχουν φθαρεί εντελώς. Είναι σημαντικό το σωστό timing για τα μπρος/πίσω. Ευτυχώς εγώ έχω καλό λαστιχά και με είχε πληροφορήσει.
όταν παμε να βαλουμε καινουργια ελαστικα το πρωτο που κοιταμε είναι αν ανταποκρίνονται στις δυνατότητες του αμαξιου μας π.χ δεν χρειαζετε σε ένα αμαξι 100 ιππων λάστιχα με δεικτη ταχύτητας V και πανω γιατι ποτε αυτό το αμαξι δε θα πιασει τα 240 χιλιόμετρα που είναι το οριο του ελαστικου και το οποιο ανεβαζει το κοστος.Επισης δεν είναι αναγκη να βαλουμε ολοι Michelin υπαρχουν και άλλες μαρκες εξισου καλες και πιο οικονομικες και η αλλαγη των μπρος πισω πρεπει να γινετε κάθε 20000 με 25000 χιλιόμετρα το πολύ.Τελος η αλλαγη των ελαστικων γινεται από 2 παραγοντες,πρωτος τα χιλιόμετρα που εχουν κανει αν υπερβενουν τα 60000 χιλ πρεπει να αλλαχτουν γιατι το πελμα οσο και να δειχνει ότι εχει και άλλο εχει φαγωθεί και δεν αποδιδει το ελαστικο και 2ος παραγοντας ο χρονος μετα τα 5 ετη από την παραγωγη του ελαστικου πρεπει να αλλαχτεί γιατι χανει την ελαστικοτητα του και ξερενεται,οτι από τα 2 ερθει πρωτο τα ελαστικα πρεπει να αλλαχτουν.
Οδηγω οσο πιο προσεκτικα και συνετα γινεται προκειμενου να φροντισω για να διατηρηθουν σε αριστη κατασταση και να μειωσω την καταναλωση καυσιμου. Ακομη, ελεγχω τακτικα την πιθεση τους και φροντιζω να μην αποκλινει απο αυτη που οριζει ο κατασκευαστης. Επισης, δεν θα αλλαζα τα λαστιχα μονο στον ενα αξονα αλλα και στους δυο για τη μεγιστη δυνατη ασφαλεια. Και τελος, ναι, στο θεμα των ελαστικων θα εδινα το κατι περισσοτερο, προκειμενου να παρω ενα ελαστικο αξιοπιστο, γιατι το αυτοκινητο μου με εξυπηρετει πολυ και με αυτο μεταφερω την οικογενεια μου.
Με 260 αλογα θα επρεπε λογικα τα ελαστικα να φθειρονται σχετικα γρηγορα. Ομως τα τελευταια Goodyear F1 Asymmetric 2 κρατησαν 4 χρονια κανοντας καθε 10-15.000 χλμ το μπρος πισω. Επισης ο δεικτης φθορας των συγκεκριμενων ελαστικων ηταν ο υψηλοτερος στην κατηγορια τους (300) και αυτο βοηθησε επισης στο να κρατησουν τοσο πολυ. Οσον αφορα την πιεση εξ οσων γνωριζω ο κατασκευαστης γραφει το μινιμουμ πιεσης στο ταμπελακι στην πορτα. Εγω βαζω παντα περισσοτερο και αναλογα το ελαστικο ποσο μαλακο ή σκληρο ειναι. Πχ στα μαμα Bridgestone που ηταν πολυ σκληρα εβαζα 33-30. Τωρα εχω βαλει τα καινουρια Dunlop Sport Maxx RT 2 και επειδη ειναι πιο μαλακα τους βαζω 36-33.
Εγώ έχω μία BMW 318i και ως πισωκίνητη δεν έχω την πολυτέλεια να κάνω τα μπρος/πίσω. Αν είχα μπροστοκίνητο σίγουρα θα το έκανα.
Στα ελαστικά δεν κάνω ποτέ οικονομία. Τα ποιοτικά επώνυμα είναι πιο ανθεκτικά σε χτυπήματα, βγάζουν περισσότερα χιλιόμετρα και είναι καλύτερα σε κράτημα. Ποτέ δεν αλλάζω σε μπρος πίσω. Πάντα όλα μαζί.
Με αλλαγές εμπρός-πίσω, τακτικό έλεγχο πιέσεων και φύλαξη σε γκαράζ έχω βγάλει σε 4 έτη 70.000χλμ (Michelin Primacy3) με προσεκτική οδήγηση. Βλέπεις, όταν δίνεις 700 ευρώ για λάστιχα, αναγκάζεσαι να ξεζουμίσεις και το τελευταίο ευρώ από αυτά. Από Σεπτέμβρη πάμε για αλλαγή και τοποθέτηση των ίδιων ώστε να είμαι σίγουρος ότι θα βγάλω άλλα 70.000χλμ (λογικά).
εγω ολα τa λαστιχα τα παω είτε στα τρια χρόνια είτε στα 40000 χλμ και παντα σε καλες μαρκες αυτην την εποχή φοραω goodyear assymetrico 2 και στο αλλο αυτοκινητο conti sport 5 και απο τα δυο ειμαι παρα πολυ ευχαριτημενος , τα good year εχουν πανω τους 20000χλμ και τα conti ειναι δυο ετών με καμια 20000 χλμ , παλιοτερα ειχα βαλει και toyo sport T1 ωραιο λαστιχο το οποιο έβγαλε 47000 χωρις ιδιαίτερα προβλήματα
Στις εποχές που ζούμε εννοείται πως κάνω τα πάντα για να γλιτώσω χρήματα. Συμφωνώ με το άρθρο που λέει πως δεν πρέπει τα μπρος πίσω να γίνονται όταν τα εμπρός έχουν φθαρεί εντελώς. Είναι σημαντικό το σωστό timing για τα μπρος/πίσω. Ευτυχώς εγώ έχω καλό λαστιχά και με είχε πληροφορήσει.