Μα για ποιο λόγο να πάρει κανείς e-Golf τη στιγμή που υπάρχει το Τesla model 3;
Έτη φωτός καλύτερο σε όλα και πολύ φθηνότερο στην βασική έκδοση...
Ο μόνος λόγος είναι η άγνοια του αγοραστή... :)
@ ταλαίπωρος : δεν είμαι κάτοχος golf και δεν πρόκειτε ποτέ να γίνω, ΑΛΛΑ.....αν το μικρό tesla 3 έχει την ποιότητα κατασκευής που έχουν τα model X / S τότε το golf είναι 1000 φορές ανώτερο. επιπροσθέτως η έλειψη εισαγωγικής και δικτύου tesla καθιστά προβληματική την όποια συντήρηση ή επισκευή χρειαστεί ένα tesla. τέλος, το κόστος επισκευής σε περίπτωση μικρο-ατυχήματος είναι παρανοικό. υπάρχουν πολλές αναφορές στο ιντερνετ για 10 και 15$ χιλιάδες για απλή αντικατάσταση φτερού κ προφυλακτήρα.
Μα για ποιο λόγο να πάρει κανείς e-Golf τη στιγμή που υπάρχει το Τesla model 3; Έτη φωτός καλύτερο σε όλα και πολύ φθηνότερο στην βασική έκδοση... Ο μόνος λόγος είναι η άγνοια του αγοραστή... :)
Τρελά πουλάνε ….. 200 χιλιόμετρα αυτονομία και 38.500 ευρώ για την χρεωκοπημένη Ελλαδιτσα ....
@ ταλαίπωρος : δεν είμαι κάτοχος golf και δεν πρόκειτε ποτέ να γίνω, ΑΛΛΑ.....αν το μικρό tesla 3 έχει την ποιότητα κατασκευής που έχουν τα model X / S τότε το golf είναι 1000 φορές ανώτερο. επιπροσθέτως η έλειψη εισαγωγικής και δικτύου tesla καθιστά προβληματική την όποια συντήρηση ή επισκευή χρειαστεί ένα tesla. τέλος, το κόστος επισκευής σε περίπτωση μικρο-ατυχήματος είναι παρανοικό. υπάρχουν πολλές αναφορές στο ιντερνετ για 10 και 15$ χιλιάδες για απλή αντικατάσταση φτερού κ προφυλακτήρα.
Ενδιαφέρον θα είχε και ένα άρθρο με παρουσίαση του νέου Opel Ampera-e.