Όχι δεν συμφέρει ή τουλάχιστο δεν συμφέρει τόσο ώστε να υποστεί κανείς την ταλαιπωρία της μετατροπής και τη συντήρηση διπλού συστήματος . Το γράφω αυτό εκ πείρας, μόλις το απεγκατέστησα μετά από 9 χρόνια χρήσης, με 13.000 χλμ περίπου ετησίως. Συμπέρασμα οικονομικό, κέρδος μόλις 920 ευρώ συνολικά στη διάρκεια των 9 ετών, εφόσον η υγραεριοκίνησή σου δεν παρουσιάσει σοβαρό πρόβλημα και χωρίς να υπολογίσουμε το κόστος απεγκατάστασης (100€) και την επαναφορά της άδειας κυκλοφορίας (40 ΚΤΕΟ + ; Δνση Μεταφορών) . Εννοείται δαπανάς και για βενζίνη, περίπου 40 ευρώ ανά 1400 με 1600 χλμ. Αν είσαι άτυχος και υποστείς δυσλειτουργίες λόγω lpg, τότε μπορεί να βρεθείς με έλλειμμα. Μην το εγκαταστήσετε, αρνητική εμπειρία.
Φυσικα και συμφερει και μιλαω εκ πειρας και με στοιχεια! Σε Α4 Β6 1.6 με 65000χλμ εβαλ κιτ της Lovato.To αυτοκινητο δουλευει το ιδιο με πριν και ακομα καλυτερα! Με αεριο επιασε τα 200χλμ.ωρα οπως και με την βενζινη και η μεση καταναλωση μετα απο 25000χλμ σε 1,5 χρονο ειναι 8,6λιτ/100χιλομετρα ή 6,7euro τα 100χλμ.Στα 25000χιλιομετρα εχω βαλει 1980 λιτρα αεριο και 58,5 λιτρα βενζινη! Δηλαδη 1547euro αεριο και 90euro βενζινη!Οσο για ζημιες, το αλλο με τον Τοτο το ξερετε;;;
Αυτα τα 90 ευρω για βενζινη μου εχουν κατσει στο στομαχι ρε παιδακι μου τι καις νερο.Ακου να δεις Αντωνη επειδη εγω καιω φυσικο αεριο που καιγεται πιο αργα απο το υγραεριο στους 20 μηνες που το εχω βαλει εχω δωσει για βενζινη 459 ευρω και για φυσικο αεριο 1186 ευρω και εχω κανει 27790 χιλιομετρα.Καθε μηνα βαζω 20 ευρω βενζινη εκτος απο τους καλοκαιρινους μηνες που βαζω 10.Γι"αυτο κανε τα 90 ευρω τουλαχιστον 390 γιατι τα παιδακια που ειναι μεσα στο σχολικο θα τα σκoτωσω ολα μαζι και την δασκαλα(βλεπε ανεκδοτο στο youtube ΑΜΑΝ κυνηγος-ψαρας).
Όχι δεν συμφέρει ή τουλάχιστο δεν συμφέρει τόσο ώστε να υποστεί κανείς την ταλαιπωρία της μετατροπής και τη συντήρηση διπλού συστήματος . Το γράφω αυτό εκ πείρας, μόλις το απεγκατέστησα μετά από 9 χρόνια χρήσης, με 13.000 χλμ περίπου ετησίως. Συμπέρασμα οικονομικό, κέρδος μόλις 920 ευρώ συνολικά στη διάρκεια των 9 ετών, εφόσον η υγραεριοκίνησή σου δεν παρουσιάσει σοβαρό πρόβλημα και χωρίς να υπολογίσουμε το κόστος απεγκατάστασης (100€) και την επαναφορά της άδειας κυκλοφορίας (40 ΚΤΕΟ + ; Δνση Μεταφορών) . Εννοείται δαπανάς και για βενζίνη, περίπου 40 ευρώ ανά 1400 με 1600 χλμ. Αν είσαι άτυχος και υποστείς δυσλειτουργίες λόγω lpg, τότε μπορεί να βρεθείς με έλλειμμα. Μην το εγκαταστήσετε, αρνητική εμπειρία.
Φυσικα και συμφερει και μιλαω εκ πειρας και με στοιχεια! Σε Α4 Β6 1.6 με 65000χλμ εβαλ κιτ της Lovato.To αυτοκινητο δουλευει το ιδιο με πριν και ακομα καλυτερα! Με αεριο επιασε τα 200χλμ.ωρα οπως και με την βενζινη και η μεση καταναλωση μετα απο 25000χλμ σε 1,5 χρονο ειναι 8,6λιτ/100χιλομετρα ή 6,7euro τα 100χλμ.Στα 25000χιλιομετρα εχω βαλει 1980 λιτρα αεριο και 58,5 λιτρα βενζινη! Δηλαδη 1547euro αεριο και 90euro βενζινη!Οσο για ζημιες, το αλλο με τον Τοτο το ξερετε;;;
Αυτα τα 90 ευρω για βενζινη μου εχουν κατσει στο στομαχι ρε παιδακι μου τι καις νερο.Ακου να δεις Αντωνη επειδη εγω καιω φυσικο αεριο που καιγεται πιο αργα απο το υγραεριο στους 20 μηνες που το εχω βαλει εχω δωσει για βενζινη 459 ευρω και για φυσικο αεριο 1186 ευρω και εχω κανει 27790 χιλιομετρα.Καθε μηνα βαζω 20 ευρω βενζινη εκτος απο τους καλοκαιρινους μηνες που βαζω 10.Γι"αυτο κανε τα 90 ευρω τουλαχιστον 390 γιατι τα παιδακια που ειναι μεσα στο σχολικο θα τα σκoτωσω ολα μαζι και την δασκαλα(βλεπε ανεκδοτο στο youtube ΑΜΑΝ κυνηγος-ψαρας).
Μία και μόνη παρατήρηση για το σχόλιο του "Αντώνη" : 58,5 λίτρα βενζίνης για 25.000 χλμ, δηλαδή 1 λίτρο για 427 χλμ ; no comments.