Ας μου επιτραπεί να διαφωνήσω. Δεν προσφέρει τίποτε ουσιαστικό το clima (σε σχέση με το a/c) πέραν της επιπλέον κατασκευαστικής πολυπλοκότητας που μοιραία θα αυξήσει τις πιθανότητες για εμφάνιση (κοστοβόρων) βλαβών.
Μάλλον περιττό φούμαρο θα το χαρακτήριζα. Δροσιά προσφέρει το ένα - δροσιά προσφέρει και το άλλο και γλιτώνεις την κατασκευαστική πολυπλοκότητα(=ακριβές πιθανότερες βλάβες μπρρρρ!) του κλίμα...
Εντελώς άσχετος αυτός που έγραψε το άρθρο ότι κερδίζεις με το κλίμα σε οικονομία. Air condition η clima από την στιγμή που είναι ανοιχτά είτε στο φουλ είτε στο χαμηλό την ίδια ενέργεια απορροφά ο συμπιεστης από τον κινητήρα .αυτά και κάτι άλλες βλακείες με την φθορά των ελαστικών ότι πρέπει να αλλάζουμε λάστιχα όταν το βάθος πέλματος γίνει 4mm και τα καινούργια τα μετρήσετε 5mm αρα κάθε 10.000 χλμ πρέπει να αλλάζουμε λάστιχα και ποτέ δεν πήρα απάντηση στο σχόλιο καταλαβαίνει κανείς γτ δεν πρέπει να ασχολείται με αυτό το σάιτ
Ας μου επιτραπεί να διαφωνήσω. Δεν προσφέρει τίποτε ουσιαστικό το clima (σε σχέση με το a/c) πέραν της επιπλέον κατασκευαστικής πολυπλοκότητας που μοιραία θα αυξήσει τις πιθανότητες για εμφάνιση (κοστοβόρων) βλαβών.
Μάλλον περιττό φούμαρο θα το χαρακτήριζα. Δροσιά προσφέρει το ένα - δροσιά προσφέρει και το άλλο και γλιτώνεις την κατασκευαστική πολυπλοκότητα(=ακριβές πιθανότερες βλάβες μπρρρρ!) του κλίμα...
Εντελώς άσχετος αυτός που έγραψε το άρθρο ότι κερδίζεις με το κλίμα σε οικονομία. Air condition η clima από την στιγμή που είναι ανοιχτά είτε στο φουλ είτε στο χαμηλό την ίδια ενέργεια απορροφά ο συμπιεστης από τον κινητήρα .αυτά και κάτι άλλες βλακείες με την φθορά των ελαστικών ότι πρέπει να αλλάζουμε λάστιχα όταν το βάθος πέλματος γίνει 4mm και τα καινούργια τα μετρήσετε 5mm αρα κάθε 10.000 χλμ πρέπει να αλλάζουμε λάστιχα και ποτέ δεν πήρα απάντηση στο σχόλιο καταλαβαίνει κανείς γτ δεν πρέπει να ασχολείται με αυτό το σάιτ
Αδυνατω να ολοκληρώσω την πρόταση μου. Με ρωτάει αν είμαι ρομπότ συνεχεοα. Γεια σας.