Η Χόντα είναι μοναδική ότι κ αν παρουσιάσει . Κυρίως ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ .Για μέσα στην πόλη
κ μικρές διαδρομές το ηλεκτρ.χόντα φαίνεται άριστο . Αναμένουμε μεγαλύτερη
αυτονομία στο μέλλον για να γίνει αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές . Μπράβο Χόντα.
....34.000 με 38.000 ευρω για αυτο το εξαμβλωμα???? Με τιποτα! Μαλλον ψαχνουν για κοροιδα. Θα βρουν ομως αρκετα, γιατι τα fashion victims δεν ειναι και λιγα. Για μενα οποιος θελει μεγαλυτερη οικονομια η πιο συμφερουσα λυση ειναι το LPG. Στοιχιζει ακριβως το μισο απ'οτι η βενζινη. Αν αργοτερα βελτιωθει η τεχνολογια των ηλεκτρικων αυτοκινητων, και λυθουν καποια προβληματα οπως της μεγαλυτερης αυτονομιας, του επαρκους δικτυου για φορτιση και προπαντων αν οι τιμες πεσουν στα επιπεδα των μηχανοκινητων, τοτε βλεπουμε.
Καλή η προσπάθεια αλλά δεεεν πείθει. Θα παραμείνουμε για τα επόμενα 15 χρόνια στις κλασικές αξίες ...βενζίνης πετρελαίου και ...βλέπουμε
Η Χόντα είναι μοναδική ότι κ αν παρουσιάσει . Κυρίως ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ .Για μέσα στην πόλη κ μικρές διαδρομές το ηλεκτρ.χόντα φαίνεται άριστο . Αναμένουμε μεγαλύτερη αυτονομία στο μέλλον για να γίνει αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές . Μπράβο Χόντα.
....34.000 με 38.000 ευρω για αυτο το εξαμβλωμα???? Με τιποτα! Μαλλον ψαχνουν για κοροιδα. Θα βρουν ομως αρκετα, γιατι τα fashion victims δεν ειναι και λιγα. Για μενα οποιος θελει μεγαλυτερη οικονομια η πιο συμφερουσα λυση ειναι το LPG. Στοιχιζει ακριβως το μισο απ'οτι η βενζινη. Αν αργοτερα βελτιωθει η τεχνολογια των ηλεκτρικων αυτοκινητων, και λυθουν καποια προβληματα οπως της μεγαλυτερης αυτονομιας, του επαρκους δικτυου για φορτιση και προπαντων αν οι τιμες πεσουν στα επιπεδα των μηχανοκινητων, τοτε βλεπουμε.
ακριβο πολυ θα περιμενουμε εκδοση με φυσικο αεριο ναναι πιο φτηνο.αλλιως θα προτιμισουμε lada η yugo ηλεκτρικο οταν βγαλουν με 11000 ευρο,