Πόσο αλλάζει το σχήμα των αυτοκινήτων η ηλεκτροκίνηση;
loukia
...μήπως το χωροταξικό των μπαταριών είναι αυτό που καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την σχεδίαση των όποιων οχημάτων;;; Για την ώρα οι μπαταρίες όλων των κατασκευαστών έχουν αυτά τα μεγέθη τα οποία έχουν... αν αλλάξουν αργότερα, κ.τ.λ. ... προς το μικρότερο μέγεθος, το βλέπουμε διαφορετικά... Προσωπικά περιμένω να δω κλασσικής σχεδίασης coupe/sport οχημάτων από porsche, ferrari, mc laren, κ.τ.λ. και μετά βλέπουμε...
Αν και η ηλεκτροκίνηση θεωρητικά αφήνει περισσότερη σχεδιαστική ελευθερία, το σχήμα των αυτοκινήτων καθορίζεται κυρίως από άλλα κριτήρια όπως η εργονομία για τους επιβάτες, η παθητική ασφάλεια, η προστασία των πεζών, η ορατότητα, η μεταφορά αποσκευών, η δυνατότητα εκτός ασφάλτου κλπ, οπότε το σχήμα του "περίπου SUV" φαίνεται ότι προσφέρει τον καλύτερο συνδυασμό. Επίσης, οι μεγάλοι κατασκευαστές προφανώς δεν θέλουν να διακινδυνεύσουν αλλαγές σε περισσότερους από έναν σημαντικούς τομείς ταυτόχρονα, οπότε προς το παρόν η αλλαγή της ηλεκτροκίνησης τους είναι αρκετή.
...μήπως το χωροταξικό των μπαταριών είναι αυτό που καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την σχεδίαση των όποιων οχημάτων;;; Για την ώρα οι μπαταρίες όλων των κατασκευαστών έχουν αυτά τα μεγέθη τα οποία έχουν... αν αλλάξουν αργότερα, κ.τ.λ. ... προς το μικρότερο μέγεθος, το βλέπουμε διαφορετικά... Προσωπικά περιμένω να δω κλασσικής σχεδίασης coupe/sport οχημάτων από porsche, ferrari, mc laren, κ.τ.λ. και μετά βλέπουμε...
Αν και η ηλεκτροκίνηση θεωρητικά αφήνει περισσότερη σχεδιαστική ελευθερία, το σχήμα των αυτοκινήτων καθορίζεται κυρίως από άλλα κριτήρια όπως η εργονομία για τους επιβάτες, η παθητική ασφάλεια, η προστασία των πεζών, η ορατότητα, η μεταφορά αποσκευών, η δυνατότητα εκτός ασφάλτου κλπ, οπότε το σχήμα του "περίπου SUV" φαίνεται ότι προσφέρει τον καλύτερο συνδυασμό. Επίσης, οι μεγάλοι κατασκευαστές προφανώς δεν θέλουν να διακινδυνεύσουν αλλαγές σε περισσότερους από έναν σημαντικούς τομείς ταυτόχρονα, οπότε προς το παρόν η αλλαγή της ηλεκτροκίνησης τους είναι αρκετή.