Οταν πεσουν οι τιμες στα 14 χιλιαρικα και η αντιπροσωπια δινει 15 χρονια εγγυηση για τις μπαταριες τοτε το συζηταμε(εως τοτε θα εχουμε παει στα θυμαρακια).Οσο για τα τελη κυκλοφοριας οποιος εχει εμπιστοσυνη στο ελληνικο κρατος παει και αγοραζει.
Ξεκιναω απο το γεγονος οτι ειμαι πολυ θετικα τοποθετημενος στο Ηλεκτρικο.
Ομως
Με βαση τα δικα σας ρεπορταζ ενα ΙΧ Βενζινη σημερα στη 5ετια κοστιζει γυρω στα 7000-8000 Ευρω κοστος χρησης μαζι με τα καυσιμα
Ενα ηλεκτρικο θελει απο τα στοιχεια της αντιπροσωπειας γυρω στα 7000-15000 για αλλαγη μπαταριας.
Αρα ακομη και αν εχουν ακριβως τη ιδια τιμη αγορας,
ακομη και αν εχω υποδομη,
ακομη και αν ειναι ιχ πολης, ο μονος λογος για να αγορασω ειναι η προστασια του περιβαλλοντος,
ομως οι νεοι υβριδικοι κινητηρες ειναι σχετικα φιλικοι στο περιβαλλον.
Βλεπω η Ευρωπη θελει να το αναπτυξει μια και εχει μεινει πολυ πιο πισω απο τη Ιαπωνια και Κινα.
Αλλα ακομη ειναι ανωριμη αγορα,
Αντιθετα ειναι πολυ ωριμη για μετατροπες παλιων σε Ηλεκτρικα.
και μαλιστα αφου εχουμε καλα σασι λιγες σκουριες και λιγα Χλμ σε πολλες περιοχες αυτο θα εδινε ζωη στ ΙΧ αλαλ και σε βιοτεχνιες μετασκευων.
Σε αυτο εξαιρειται η Ελλαδα που ειναι η μονη χωρα !!! στη Ευρωπη που απαγορευεται να μετατρεψεις παλιο ρυπογονο σε ηλεκτρικο και το ΥΠουργειο κωφευει εκκωφαντικα
ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ?
Απο που πηγαζει η πληροφορια οτι τα ηλεκτρικα καινε 1 ευρω ανα 100 χλμ ? Ειδη υπαρχουν τεστ ηλεκτρικων αυτοκινητων στην εθνικη οδο,,που φορτιζουν στα ΣΕΑ και πληρωνουν 2,5 ευρω παγιο μονο για να κουμπωσουν τη φισα καλωδιου στο φορτιστη. Και με την υπολοιπη χρεωση 0,25 ευρω /λεπτο η συνολικη χρεωση ανα 100 χλμ εφτανε τα 8 ευρω/100 χλμ . Ακομη και η φορτιση στο σπιτι ,,αν υπαρχει φυσικα ιδιωτικο παρκινκ,,το κοστος φτανει 2-3 ευρω. Οσο καινε και τα αυτοκινητα φυσικου αεριου δηλαδη. Δεν ισχυει το 1 ευρω /100 χλμ ,,μην παραπληροφορηται το κοσμο.
Οταν πεσουν οι τιμες στα 14 χιλιαρικα και η αντιπροσωπια δινει 15 χρονια εγγυηση για τις μπαταριες τοτε το συζηταμε(εως τοτε θα εχουμε παει στα θυμαρακια).Οσο για τα τελη κυκλοφοριας οποιος εχει εμπιστοσυνη στο ελληνικο κρατος παει και αγοραζει.
....Και θα κρεμαμε τις ...μπαλαντεζες απο τα μπαλκονια για να τα φορτισουμε?
Ξεκιναω απο το γεγονος οτι ειμαι πολυ θετικα τοποθετημενος στο Ηλεκτρικο. Ομως Με βαση τα δικα σας ρεπορταζ ενα ΙΧ Βενζινη σημερα στη 5ετια κοστιζει γυρω στα 7000-8000 Ευρω κοστος χρησης μαζι με τα καυσιμα Ενα ηλεκτρικο θελει απο τα στοιχεια της αντιπροσωπειας γυρω στα 7000-15000 για αλλαγη μπαταριας. Αρα ακομη και αν εχουν ακριβως τη ιδια τιμη αγορας, ακομη και αν εχω υποδομη, ακομη και αν ειναι ιχ πολης, ο μονος λογος για να αγορασω ειναι η προστασια του περιβαλλοντος, ομως οι νεοι υβριδικοι κινητηρες ειναι σχετικα φιλικοι στο περιβαλλον. Βλεπω η Ευρωπη θελει να το αναπτυξει μια και εχει μεινει πολυ πιο πισω απο τη Ιαπωνια και Κινα. Αλλα ακομη ειναι ανωριμη αγορα, Αντιθετα ειναι πολυ ωριμη για μετατροπες παλιων σε Ηλεκτρικα. και μαλιστα αφου εχουμε καλα σασι λιγες σκουριες και λιγα Χλμ σε πολλες περιοχες αυτο θα εδινε ζωη στ ΙΧ αλαλ και σε βιοτεχνιες μετασκευων. Σε αυτο εξαιρειται η Ελλαδα που ειναι η μονη χωρα !!! στη Ευρωπη που απαγορευεται να μετατρεψεις παλιο ρυπογονο σε ηλεκτρικο και το ΥΠουργειο κωφευει εκκωφαντικα ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ?
Απο που πηγαζει η πληροφορια οτι τα ηλεκτρικα καινε 1 ευρω ανα 100 χλμ ? Ειδη υπαρχουν τεστ ηλεκτρικων αυτοκινητων στην εθνικη οδο,,που φορτιζουν στα ΣΕΑ και πληρωνουν 2,5 ευρω παγιο μονο για να κουμπωσουν τη φισα καλωδιου στο φορτιστη. Και με την υπολοιπη χρεωση 0,25 ευρω /λεπτο η συνολικη χρεωση ανα 100 χλμ εφτανε τα 8 ευρω/100 χλμ . Ακομη και η φορτιση στο σπιτι ,,αν υπαρχει φυσικα ιδιωτικο παρκινκ,,το κοστος φτανει 2-3 ευρω. Οσο καινε και τα αυτοκινητα φυσικου αεριου δηλαδη. Δεν ισχυει το 1 ευρω /100 χλμ ,,μην παραπληροφορηται το κοσμο.
Σε καμία περίπτωση! Ηλεκτρικό δεν αγοράζω στην Ελλάδα σίγουρα για τα επόμενα 10 χρόνια. Υποδομές απλός είναι ανύπαρκτες. Από το 2025 και βλέπουμε.
ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΥΠΟΔΟΜΗ