Turbo μεν, αλλα σε ποιο κινητήρα δε. Αν θέλουν να ανταγωνιστούν το downsizing με το 3άρι θα φέρουν τον 1.5 skyactiv-G με turbo. Αν το κάνουν αυτό θα παίζουν μπάλα μόνοι τους στην κατηγορία.
.....H Mazda μαλλον θα πρεπει να σνομπαρει την ευρωπαϊκη αγορα. Δεν εξηγειται διαφορετικα. Θα βγαλει τωρα turbo 2.5 λιτρων για το μικρομεσαιο 3αρι!!!! Αυτο απευθυνεται μονο στην αμερικανικη αγορα, αν μιλαμε για μεγαλες πωλησεις. Στην Ευρωπη ελαχιστοι και πολυ ''τρελλαμενοι'' θα το αγορασουν.
Άκυρο άρθρο για την Ευρώπη. 2,5 λίτρα (250 άλογα!) στο 3αρι??
Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε! Τι να λέμε τώρα!
Η φωτό ψηφιακά επεξεργασμένη, με πίσω ζάντα να μοιάζε από F&F 9!
Άσε που γέμισε η Αθήνα νέα Mazda........
Η mazda έχει αργήσει γενικά. Δε λέω, φοβερό το τουρμπατο 3 αλλά περιμένουμε να δουμε τι θα κάνει και με τα ηλεκτρικά που καλώς ή κακώς τελικά θα επικρατήσουν.
Turbo μεν, αλλα σε ποιο κινητήρα δε. Αν θέλουν να ανταγωνιστούν το downsizing με το 3άρι θα φέρουν τον 1.5 skyactiv-G με turbo. Αν το κάνουν αυτό θα παίζουν μπάλα μόνοι τους στην κατηγορία.
.....H Mazda μαλλον θα πρεπει να σνομπαρει την ευρωπαϊκη αγορα. Δεν εξηγειται διαφορετικα. Θα βγαλει τωρα turbo 2.5 λιτρων για το μικρομεσαιο 3αρι!!!! Αυτο απευθυνεται μονο στην αμερικανικη αγορα, αν μιλαμε για μεγαλες πωλησεις. Στην Ευρωπη ελαχιστοι και πολυ ''τρελλαμενοι'' θα το αγορασουν.
αν ειναι 2.5 τον ηπιανε με αυτα που κανουν θα ξανακλεισουν
Άκυρο άρθρο για την Ευρώπη. 2,5 λίτρα (250 άλογα!) στο 3αρι?? Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε! Τι να λέμε τώρα! Η φωτό ψηφιακά επεξεργασμένη, με πίσω ζάντα να μοιάζε από F&F 9! Άσε που γέμισε η Αθήνα νέα Mazda........
Η mazda έχει αργήσει γενικά. Δε λέω, φοβερό το τουρμπατο 3 αλλά περιμένουμε να δουμε τι θα κάνει και με τα ηλεκτρικά που καλώς ή κακώς τελικά θα επικρατήσουν.