Καλό θα ηταν να τονίσουμε την ανατιμηση που εγινε στο μοντελο GLB 200 όπου απο 37k€ που ηταν αρχικά, μέσα στον Αυγουστο πηγε στα 42k€. Γνωστη τακτική να γινονται ανατιμησεις μέσα στον Αυγουστο απλά δεν περιμενα από μια μεγάλη εταιρεία και ενα τετοιο brand τετοιες "τεχνικες", απογοητευτηκα αρκετά και σκεφτομουν σοβαρα την GLB200
παρακατω το λινκ και η φωτογραφια απο προηγουμενο σας αρθρο
https://www.autotriti.gr/premium/data/news/BMW-X1-sDrive-18i-DCT7-VS-Mercedes-Benz-GLB-200-7G-DCT_201814_45154.asp
Το Glb δεν συγκρίνεται σε τίποτα με το Gla, αν και βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα. Το πάτωμα έχει άλλες ενισχύσεις και γενικά αν τα οδηγήσετε θα καταλάβετε ότι είναι πολύ ανώτερο αυτοκίνητο. Είναι ο πραγματικός απόγονος του Glk. Στα 42k για το 200άρι Glb το λες και ευκαιρία.
Καλό θα ηταν να τονίσουμε την ανατιμηση που εγινε στο μοντελο GLB 200 όπου απο 37k€ που ηταν αρχικά, μέσα στον Αυγουστο πηγε στα 42k€. Γνωστη τακτική να γινονται ανατιμησεις μέσα στον Αυγουστο απλά δεν περιμενα από μια μεγάλη εταιρεία και ενα τετοιο brand τετοιες "τεχνικες", απογοητευτηκα αρκετά και σκεφτομουν σοβαρα την GLB200
παρακατω το λινκ και η φωτογραφια απο προηγουμενο σας αρθρο https://www.autotriti.gr/premium/data/news/BMW-X1-sDrive-18i-DCT7-VS-Mercedes-Benz-GLB-200-7G-DCT_201814_45154.asp
Το Glb δεν συγκρίνεται σε τίποτα με το Gla, αν και βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα. Το πάτωμα έχει άλλες ενισχύσεις και γενικά αν τα οδηγήσετε θα καταλάβετε ότι είναι πολύ ανώτερο αυτοκίνητο. Είναι ο πραγματικός απόγονος του Glk. Στα 42k για το 200άρι Glb το λες και ευκαιρία.