Νέο Dacia Spring: Το φθηνότερο ηλεκτρικό στην Ευρώπη
Χρήστος S
Αν οι τιμές είναι αυτές, τότε το μισό στο πληρώνει το κράτος. Οπότε δίνεις γύρω στα 4 έως 7 χιλιάρικα, και έχεις ένα πάμφθηνο αυτοκινητάκι για τις καθημερινές σου μετακινήσεις με σχεδόν μηδενικό κόστος χρήσης. Μόνο την ασφάλεια πληρώνεις και τα σέρβις που θα ναι μια φορά στα τρία χρόνια και αν...
Δεν γράφετε τα βασικά τεχνικά στοιχεία, όπως ιπποδύναμη, τελική ταχύτητα, επιτάχυνση, βάρος κ.λ.π. Στοιχεία πολύ σημαντικά για να αποφασίσει κάποιος να αγοράσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Τι να το κάνω αν έχει π.χ. μόνο 50 ίππους και πιάνει 100 χιλ/ώρα;
Αν οι τιμές είναι αυτές, τότε το μισό στο πληρώνει το κράτος. Οπότε δίνεις γύρω στα 4 έως 7 χιλιάρικα, και έχεις ένα πάμφθηνο αυτοκινητάκι για τις καθημερινές σου μετακινήσεις με σχεδόν μηδενικό κόστος χρήσης. Μόνο την ασφάλεια πληρώνεις και τα σέρβις που θα ναι μια φορά στα τρία χρόνια και αν...
....Μακαρι να το δουμε συντομα
Δεν γράφετε τα βασικά τεχνικά στοιχεία, όπως ιπποδύναμη, τελική ταχύτητα, επιτάχυνση, βάρος κ.λ.π. Στοιχεία πολύ σημαντικά για να αποφασίσει κάποιος να αγοράσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Τι να το κάνω αν έχει π.χ. μόνο 50 ίππους και πιάνει 100 χιλ/ώρα;