PSA group: από την υδροπνευματικη ανάρτηση των bx, xantia, c5 στα κλασσικά αμορτισέρ. η ταχύτητα με την οποία έστριβαν αυτά τα αυτοκίνητα σε elk test ή σε πραγματικες συνθήκες φαντάζει όνειρο για τα σημερινά αυτοκίνητα. δεν είχαν esp...κι αν το είχαν ενδεχομένως να μην εμπενε ποτέ σε λειτουργία. όταν το 95-96 η xantia, με τα λάστιχα εκείνης της εποχης έπιανε τα 82 χλμ στο elk τεστ, σήμερα πανηγυρίζουμε που ένα αυτοκίνητο 40000+ ευρώ (βλέπε civic type r) καταφέρνει να ξεπεράσει το όριο των 80 χλμ στο ίδιο τεστ. οι 30αριδες+ ίσως να θυμάστε την διαφήμιση με της citroen που στρίβει με 3 Ρόδες.
HONDA: από τον 1.6 vtec με τα 160 άλογα στα σημερινά 1.8αρια με 120 άλογα. Από τα διπλά ψαλίδια....στον ημιακαμπτο άξονα...και την στροφή σε πολλαπλούς μετά το κράξιμο.
TOYOTA: από τον 1,8 vvtl i με τα 192 ατμοσφαιρικά αλογα στα υβριδικά 1,8Άρια με συνολικη απόδοση κάπου εκεί στα 120 άλογα. Ναι αλλά πλέον είναι πράσινα τα άλογα (οικολογικα...δεν καταναλώνουν μεγάλη ποσότητα καυσίμου) . ...και κάπου εκεί στην 8ετια που λες ότι οριακά έχεις αποσβέσει την διαφορά τιμης αγοράς του οχηματος, έρχεται η αντιπροσωπεία (η εκάστοτε αντιπροσωπεία) να σε θωπευσει. Όσο για το ενεργειακό αποτύπωμα προκειμένου για την κατασκευή ενός υβριδικού....υπάρχει σχετικό ντοκιμαντέρ. toyota με μοτέρ bmw....κάποτε φάνταζε ανέκδοτο...και που το κακό θα μου πεις...ανατρέψεις στο βιβλίο (μανουαλ) του οχήματος και βλέπεις ότι θεωρεί φυσιολογική την κατανάλωση ενός (1) λίτρου λιπαντικού κάθε χίλια (1000) χιλιόμετρα!!! συνεπώς η Toyota θεωρεί φυσιολογική την κατανάλωση δεκατεσσάρων λίτρων λιπαντικου από σερβις σε σέρβις μιας και προτείνει αυτό να πραγματοποιείται κάθε 15000χλμ. αξιοπιστία? Κάποτε!!! Rav 4 που αν δεν αναβαθμίσεις το λογισμικό του (λες και μιλάμε για κινητό τηλέφωνο) σηκωνεται στις 2 ροδες (πριν τουμπαρει). Πλαστικά καπάκια στα μοτέρ (εκεί βρήκαν να κάνουν οικονομία)
VW group: στο βιλαμπαχο ακόμα (σ) τρίβουν!!! οι μηχανικοί της κατάφεραν κάτι το απίστευτο...το νέο golf (βλέπε elk test) στρίβει χειρότερα απ' το προηγούμενο...ρε σατανάδες...πώς το κάνατε αυτό? και τώρα λίγο μασάζ στα αυτιά των μελλοντικών αγοραστών....μαλακά πλαστικά.... τέλεια συναρμογή...άψογο φινίρισμα... vw....γερμανική τεχνολογία (made in Turkey....όπως και οι περισσότεροι κατασκευαστές) .
Nissan: η εταιρεία που βγάζει το gt r με την ενεργή τετραδιευθυνση βγάζει και το juke, το micra και το leaf. Άντε βγάλε άκρη. Όσο για το ιαπωνικό Navara made in spain....οι μηχανικοί και τα ρεκτιφιε τρίβουν τα χέρια τους.
HYUNDAI: ίσως η νέα toyota ως προς το κομμάτι αξιοπιστία...κατά τα λοιπά hyundai.
Fiat:. ????
Mitsubishi: ??? επειγόντως ξεμάτιασμα.
Volvo: εταιρεία πρότυπο στον τομέα ασφάλεια....τον μόνο που δεν κατάφερε να διαφυλάξει ήταν ο εαυτός της (βλέπε Κινέζο)
τα ανωτέρω γράφει ο κάτοχος ενός corolla e12 1.4 vvti 2004
με 300000+ χλμ (δεν σπάει δεν χαλάει) που ακόμα βρίσκει και γνήσια ανταλλακτικά αν αυτό κριθεί απαραίτητο....γιατί πείτε μου τι διαφορά έχει το δίσκο πλατό της aisin με το γνήσιο toyota που κατασκευάζει η aisin (πέρα από την τιμή). το γνήσιο και το μη γνήσιο είναι σχετικό.
Υ.Γ.1:Όσο για τα χιλιόμετρα που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές για τα διαστήματα αλλαγής λιπαντικών (15000, 20000, 30000 χλμ)....το απόλυτο ψέμα....αυτό που ουσιαστικά μετράει είναι οι ώρες χρήσης των λιπαντικών...κανένα γεωργικό μηχανικά ή ακόμα περισσότερο κανένα καράβι δεν αλλάζει λάδια με τα χλμ/μίλια, παρά μόνο με τις ώρες λειτουργίας του μοτέρ. Όσο για τα τουρμπισμενα χιλιάρια....ανακαλύψαμε την πυριτιδα. Ένα μοτέρ με κακή λίπανση στις 60000 χλμ είναι παλιο. ένα μοτέρ με 250000+χλμ και σωστή λίπανση - ψύξη είναι άψογο. τέλος για τα συστήματα ασφαλείας των νέων οχημάτων είναι ευπευπρόσδεκα, όμως όλα υπόκεινται στους νόμους της φυσικής.
Υ.Γ.2:φοβερή πατέντα autotriti. Κάθε φορά που αναδημοσιεύετε το άρθρο σβήνονται τα σχόλια
Τσακαλια καλησπερα. Με τα λιγα που ξερω, οι αυτοκινητοβιομηχανιες θελουν ο καταναλωτης να αλλαζει αυτοκινητο καθε 12-13 χρονια με μεσο ορο 15-16 χιλιαδες το χρονο περιπου 200000 συνολο. Εχω ενα αστρα 2006 με 235000 απο 0-100 δεν εβγαλε τιποτα μονο αναλωσιμα απο 100-150 επισης κρατησε απο 150 μεχρι τωρα πολλα προβληματα με 2 ρεκτιφιε απο 900 ευρω εκαστο. Θεωρω πως για τα περισσοτερα αυτοκινητα ο κυκλος ζωης τους κλεινει στα 200000 χιλιομετρα. Εξαιρεσεις σαφεστατα υπαρχουν οπως toyota mazda η πετρελαιο. Μακαρι να εχουμε χρηματα να αλλαζουμε αυτοκινητα νωριτερα να βοηθαμε και τη γερμανικη οικονομια ( ειρωνια ) αλλα καλο ειναι στα 15 χρονια να αλλαζουμε αυτοκινητο. Σε 6 μηνες συμπληρωνω 15 χρονια και θα αγορασω αμαξι. Δυο επιλογες πρωτη η κορολα 1.2 115 αλογα τετρακυλινδρη 16200 ευρω με το κλειδι στο χερι δευτερη επιλογη αστρα 1.2 110 15000 ευρω με πιο προσεκτικη οδηγηση. Οποιαδηποτε γνωμη δεκτη. Τσακαλια καλα μπανια και σαν τη χαλκιδικη δεν εχει
Τσακαλια προσωπικη μου αποψη ειναι πως ενα μικρομεσαιο αυτοκινητο ιδανικα πρεπει να κυμαινεται στα 15000 και ενα σουπερμινι με νορμαλ κινητηρα στα 12000. Το αστρα το πηρα το 2006 1.4 90 αλογα 16900 ( εδιναν τοτε το civic 1.4 δε θυμαμαι τα αλογα η 100 η 90 15000 δεν το πηρα πιτσιρικας ημουνα τοσο μου εκοβε) και το 2011 πηρα κορσα 1.2 85 αλογα 12000 καλη τιμη. Υποκειμενικα ειναι ολα οσον αφορα αμαξι και χωρους εαν εχεις οικογενεια κτλ. Για μενα σημαντικο οταν αγοραζεις να κανεις παζαρια γιατι οι αντιπροσωπειες εχουν εκτελωνισμενα αμαξια και μεγαλο περιθωριο κερδους. Οσον αφορα τον vag φιλε δεν εχω τη δυνατοτητα για golf 1.0 110 αλογα 21000 και για τον φιλο Χρηστο Σ δεν γινεται η κορολα να κανει 16200 και το γιαρις 1.5 120 αλογα 15600 , για το 1.0 δεν συζηταμε ειναι αστεια τα 70 αλογα. Το cross το μοντελο δεν το γνωριζω προφανως θα ειναι μικρο chr αλλα οι τιμες πρεπει να ειναι απογοητευση Σε αυτα που ειπα στην αρχη δεν αναφερομαι σε εταιρειες premium merc bmw audi volvo ....
Τσακαλια καλα μπανια σε ολους. Γ... Τον κορονοιο. Οσον αφορα τον St φιλε σου στελνω αριθμο λογαριασμου για να τσονταρεις κατι το Δεκεμβριο στα 410 ευρω τελη κυκλοφοριας και 10 λιτρα καταναλωσης. Αγαπημενα αυτοκινητα σε αυτη τη κατηγορια τζουλιετα και μαζντα 3 αλλα για το πρωτο τα παμε( ειναι και μοντελο 2010 ) και το δευτερο χαλαρα 25000 με 2 λιτρο κινητηρα . Τσακαλια κλεινω προς το παπουδιστικο κορολα ( τουλαχιστον εμφανισιακα το σουλουπωσαν οι μεθυσμενοι ιαπωνες ) και το κεφαλι ησυχο . Καλο δεκαπενταυγουστο
Το αυτοκίνητο 15ετίας και πάνω έχει χειρότερα φρένα, χειρότερα συστήματα ασφαλείας, χειρότερη κατανάλωση, τέλος πάντων δε θέλει και συζήτηση αυτό.
Απ την άλλη ακούς "έχω το τάδε αμάξι με 250.000 χλμ και είναι σαν καινούριο." Όχι φίλε μου, ΔΕΝ είναι καινούριο, στο μυαλό σου είναι.
Έχω κρατήσει Honda 15 χρόνια με 280.000 χλμ και Audi 10 χρόνια με 180.000 χλμ (1ο χέρι και τα δύο ).Και τα δύο όταν τα πούλησα ήταν ΣΑΝ καινούρια, στην πραγματικότητα ήταν παλιά αυτοκίνητα σε πολύ καλή κατάσταση.
Έκαιγαν περισσότερο από τα νέα, είχαν χειρότερα συστήματα ασφαλείας ΑΛΛΆ την δουλειά τους την έκαναν ΕΙΔΙΚΆ αν δεν έχεις χρήματα για να τα αντικαταστήσεις.
Θα σου πρότεινα γερμανικό (VAG)και ασ το προσέχεις περισσότερο...οτι και νάχεις πάντως θελει Προσοχή στους δρόμους τα μάτια δεκατέσσερα από τους ασυνείδητους
Τζόνι χαιρετισμούς κι από μένα σε σένα και την όμορφη βόρεια Ελλάδα. Όσο για το καινούργιο αμαξάκι, γνώμη μου είναι Corolla και πάυεις να ασχολείσαι...Εγώ περιμένω να βγει το Yaris Cross του χρόνου κι άμα οι τιμές είναι λογικές, θα κινηθώ προς τα εκεί...
PSA group: από την υδροπνευματικη ανάρτηση των bx, xantia, c5 στα κλασσικά αμορτισέρ. η ταχύτητα με την οποία έστριβαν αυτά τα αυτοκίνητα σε elk test ή σε πραγματικες συνθήκες φαντάζει όνειρο για τα σημερινά αυτοκίνητα. δεν είχαν esp...κι αν το είχαν ενδεχομένως να μην εμπενε ποτέ σε λειτουργία. όταν το 95-96 η xantia, με τα λάστιχα εκείνης της εποχης έπιανε τα 82 χλμ στο elk τεστ, σήμερα πανηγυρίζουμε που ένα αυτοκίνητο 40000+ ευρώ (βλέπε civic type r) καταφέρνει να ξεπεράσει το όριο των 80 χλμ στο ίδιο τεστ. οι 30αριδες+ ίσως να θυμάστε την διαφήμιση με της citroen που στρίβει με 3 Ρόδες. HONDA: από τον 1.6 vtec με τα 160 άλογα στα σημερινά 1.8αρια με 120 άλογα. Από τα διπλά ψαλίδια....στον ημιακαμπτο άξονα...και την στροφή σε πολλαπλούς μετά το κράξιμο. TOYOTA: από τον 1,8 vvtl i με τα 192 ατμοσφαιρικά αλογα στα υβριδικά 1,8Άρια με συνολικη απόδοση κάπου εκεί στα 120 άλογα. Ναι αλλά πλέον είναι πράσινα τα άλογα (οικολογικα...δεν καταναλώνουν μεγάλη ποσότητα καυσίμου) . ...και κάπου εκεί στην 8ετια που λες ότι οριακά έχεις αποσβέσει την διαφορά τιμης αγοράς του οχηματος, έρχεται η αντιπροσωπεία (η εκάστοτε αντιπροσωπεία) να σε θωπευσει. Όσο για το ενεργειακό αποτύπωμα προκειμένου για την κατασκευή ενός υβριδικού....υπάρχει σχετικό ντοκιμαντέρ. toyota με μοτέρ bmw....κάποτε φάνταζε ανέκδοτο...και που το κακό θα μου πεις...ανατρέψεις στο βιβλίο (μανουαλ) του οχήματος και βλέπεις ότι θεωρεί φυσιολογική την κατανάλωση ενός (1) λίτρου λιπαντικού κάθε χίλια (1000) χιλιόμετρα!!! συνεπώς η Toyota θεωρεί φυσιολογική την κατανάλωση δεκατεσσάρων λίτρων λιπαντικου από σερβις σε σέρβις μιας και προτείνει αυτό να πραγματοποιείται κάθε 15000χλμ. αξιοπιστία? Κάποτε!!! Rav 4 που αν δεν αναβαθμίσεις το λογισμικό του (λες και μιλάμε για κινητό τηλέφωνο) σηκωνεται στις 2 ροδες (πριν τουμπαρει). Πλαστικά καπάκια στα μοτέρ (εκεί βρήκαν να κάνουν οικονομία) VW group: στο βιλαμπαχο ακόμα (σ) τρίβουν!!! οι μηχανικοί της κατάφεραν κάτι το απίστευτο...το νέο golf (βλέπε elk test) στρίβει χειρότερα απ' το προηγούμενο...ρε σατανάδες...πώς το κάνατε αυτό? και τώρα λίγο μασάζ στα αυτιά των μελλοντικών αγοραστών....μαλακά πλαστικά.... τέλεια συναρμογή...άψογο φινίρισμα... vw....γερμανική τεχνολογία (made in Turkey....όπως και οι περισσότεροι κατασκευαστές) . Nissan: η εταιρεία που βγάζει το gt r με την ενεργή τετραδιευθυνση βγάζει και το juke, το micra και το leaf. Άντε βγάλε άκρη. Όσο για το ιαπωνικό Navara made in spain....οι μηχανικοί και τα ρεκτιφιε τρίβουν τα χέρια τους. HYUNDAI: ίσως η νέα toyota ως προς το κομμάτι αξιοπιστία...κατά τα λοιπά hyundai. Fiat:. ???? Mitsubishi: ??? επειγόντως ξεμάτιασμα. Volvo: εταιρεία πρότυπο στον τομέα ασφάλεια....τον μόνο που δεν κατάφερε να διαφυλάξει ήταν ο εαυτός της (βλέπε Κινέζο) τα ανωτέρω γράφει ο κάτοχος ενός corolla e12 1.4 vvti 2004 με 300000+ χλμ (δεν σπάει δεν χαλάει) που ακόμα βρίσκει και γνήσια ανταλλακτικά αν αυτό κριθεί απαραίτητο....γιατί πείτε μου τι διαφορά έχει το δίσκο πλατό της aisin με το γνήσιο toyota που κατασκευάζει η aisin (πέρα από την τιμή). το γνήσιο και το μη γνήσιο είναι σχετικό. Υ.Γ.1:Όσο για τα χιλιόμετρα που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές για τα διαστήματα αλλαγής λιπαντικών (15000, 20000, 30000 χλμ)....το απόλυτο ψέμα....αυτό που ουσιαστικά μετράει είναι οι ώρες χρήσης των λιπαντικών...κανένα γεωργικό μηχανικά ή ακόμα περισσότερο κανένα καράβι δεν αλλάζει λάδια με τα χλμ/μίλια, παρά μόνο με τις ώρες λειτουργίας του μοτέρ. Όσο για τα τουρμπισμενα χιλιάρια....ανακαλύψαμε την πυριτιδα. Ένα μοτέρ με κακή λίπανση στις 60000 χλμ είναι παλιο. ένα μοτέρ με 250000+χλμ και σωστή λίπανση - ψύξη είναι άψογο. τέλος για τα συστήματα ασφαλείας των νέων οχημάτων είναι ευπευπρόσδεκα, όμως όλα υπόκεινται στους νόμους της φυσικής. Υ.Γ.2:φοβερή πατέντα autotriti. Κάθε φορά που αναδημοσιεύετε το άρθρο σβήνονται τα σχόλια
Τσακαλια καλησπερα. Με τα λιγα που ξερω, οι αυτοκινητοβιομηχανιες θελουν ο καταναλωτης να αλλαζει αυτοκινητο καθε 12-13 χρονια με μεσο ορο 15-16 χιλιαδες το χρονο περιπου 200000 συνολο. Εχω ενα αστρα 2006 με 235000 απο 0-100 δεν εβγαλε τιποτα μονο αναλωσιμα απο 100-150 επισης κρατησε απο 150 μεχρι τωρα πολλα προβληματα με 2 ρεκτιφιε απο 900 ευρω εκαστο. Θεωρω πως για τα περισσοτερα αυτοκινητα ο κυκλος ζωης τους κλεινει στα 200000 χιλιομετρα. Εξαιρεσεις σαφεστατα υπαρχουν οπως toyota mazda η πετρελαιο. Μακαρι να εχουμε χρηματα να αλλαζουμε αυτοκινητα νωριτερα να βοηθαμε και τη γερμανικη οικονομια ( ειρωνια ) αλλα καλο ειναι στα 15 χρονια να αλλαζουμε αυτοκινητο. Σε 6 μηνες συμπληρωνω 15 χρονια και θα αγορασω αμαξι. Δυο επιλογες πρωτη η κορολα 1.2 115 αλογα τετρακυλινδρη 16200 ευρω με το κλειδι στο χερι δευτερη επιλογη αστρα 1.2 110 15000 ευρω με πιο προσεκτικη οδηγηση. Οποιαδηποτε γνωμη δεκτη. Τσακαλια καλα μπανια και σαν τη χαλκιδικη δεν εχει
Τσακαλια προσωπικη μου αποψη ειναι πως ενα μικρομεσαιο αυτοκινητο ιδανικα πρεπει να κυμαινεται στα 15000 και ενα σουπερμινι με νορμαλ κινητηρα στα 12000. Το αστρα το πηρα το 2006 1.4 90 αλογα 16900 ( εδιναν τοτε το civic 1.4 δε θυμαμαι τα αλογα η 100 η 90 15000 δεν το πηρα πιτσιρικας ημουνα τοσο μου εκοβε) και το 2011 πηρα κορσα 1.2 85 αλογα 12000 καλη τιμη. Υποκειμενικα ειναι ολα οσον αφορα αμαξι και χωρους εαν εχεις οικογενεια κτλ. Για μενα σημαντικο οταν αγοραζεις να κανεις παζαρια γιατι οι αντιπροσωπειες εχουν εκτελωνισμενα αμαξια και μεγαλο περιθωριο κερδους. Οσον αφορα τον vag φιλε δεν εχω τη δυνατοτητα για golf 1.0 110 αλογα 21000 και για τον φιλο Χρηστο Σ δεν γινεται η κορολα να κανει 16200 και το γιαρις 1.5 120 αλογα 15600 , για το 1.0 δεν συζηταμε ειναι αστεια τα 70 αλογα. Το cross το μοντελο δεν το γνωριζω προφανως θα ειναι μικρο chr αλλα οι τιμες πρεπει να ειναι απογοητευση Σε αυτα που ειπα στην αρχη δεν αναφερομαι σε εταιρειες premium merc bmw audi volvo ....
Τσακαλια καλα μπανια σε ολους. Γ... Τον κορονοιο. Οσον αφορα τον St φιλε σου στελνω αριθμο λογαριασμου για να τσονταρεις κατι το Δεκεμβριο στα 410 ευρω τελη κυκλοφοριας και 10 λιτρα καταναλωσης. Αγαπημενα αυτοκινητα σε αυτη τη κατηγορια τζουλιετα και μαζντα 3 αλλα για το πρωτο τα παμε( ειναι και μοντελο 2010 ) και το δευτερο χαλαρα 25000 με 2 λιτρο κινητηρα . Τσακαλια κλεινω προς το παπουδιστικο κορολα ( τουλαχιστον εμφανισιακα το σουλουπωσαν οι μεθυσμενοι ιαπωνες ) και το κεφαλι ησυχο . Καλο δεκαπενταυγουστο
Το αυτοκίνητο 15ετίας και πάνω έχει χειρότερα φρένα, χειρότερα συστήματα ασφαλείας, χειρότερη κατανάλωση, τέλος πάντων δε θέλει και συζήτηση αυτό. Απ την άλλη ακούς "έχω το τάδε αμάξι με 250.000 χλμ και είναι σαν καινούριο." Όχι φίλε μου, ΔΕΝ είναι καινούριο, στο μυαλό σου είναι. Έχω κρατήσει Honda 15 χρόνια με 280.000 χλμ και Audi 10 χρόνια με 180.000 χλμ (1ο χέρι και τα δύο ).Και τα δύο όταν τα πούλησα ήταν ΣΑΝ καινούρια, στην πραγματικότητα ήταν παλιά αυτοκίνητα σε πολύ καλή κατάσταση. Έκαιγαν περισσότερο από τα νέα, είχαν χειρότερα συστήματα ασφαλείας ΑΛΛΆ την δουλειά τους την έκαναν ΕΙΔΙΚΆ αν δεν έχεις χρήματα για να τα αντικαταστήσεις.
Λιγο offtopic αλλά μιας και αναφέρθηκε... η Ιταλίδα από ότι θυμάμαι ρυπαίνει λιγο παραπάνω. Ξέρει κανένα τσακάλι ποσα τέλη πληρώνει;
...την Ιταλίδα με 16500 1.4 λίτρα 120 αλογα..γιατί την έχεις αποριψει; Ξέφυγε από την μιζέρια ..όσο ακομη παράγεται...αλήθεια σου αρέσει το κορολα; ..αλήθεια σου αρέσει..το τρικιλυνδρο γσλλο εγγλεζικο άστρα;
Θα σου πρότεινα γερμανικό (VAG)και ασ το προσέχεις περισσότερο...οτι και νάχεις πάντως θελει Προσοχή στους δρόμους τα μάτια δεκατέσσερα από τους ασυνείδητους
Τσακάλια καλησπέρα, νισσαν 20 χρόνια και 255000 Χιλ, 0 προβλήματα εκτός από χρώμα.
Τζόνι χαιρετισμούς κι από μένα σε σένα και την όμορφη βόρεια Ελλάδα. Όσο για το καινούργιο αμαξάκι, γνώμη μου είναι Corolla και πάυεις να ασχολείσαι...Εγώ περιμένω να βγει το Yaris Cross του χρόνου κι άμα οι τιμές είναι λογικές, θα κινηθώ προς τα εκεί...
Γεια σου και σένα ρε τσακαλε!