Από ότι θυμάμαι από αναλυτικό βίντεο στο youtube, κινητήρες με σχέση συμπίεσης 10,5/1 και πάνω ωφελούνται από τα παραπάνω οκτάνια. Από εκεί και κάτω η ενισχυμένη βενζίνη δεν προσφέρει τίποτα.
Σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, 95 ron και άνω. Με 100άρα ελάχιστη η διαφορά σε τράβηγμα που δε καλύπτει τη διαφορά χρημάτων και σαφώς λιγότερα χλμ λόγω λιγότερων λίτρων, με v-power, ελάχιστα καλύτερη διαφορά σε λειτουργία αλλά λιγότερα χλμ. Οπότε 95άρα, που με ένα γέμισμα διανύω πάνω από 750 χλμ κατά μ.ο. (55 λίτρα+ρεζέρβα). Με σταθερή επιλογή βενζινάδικου, φίλτρο βενζίνης χωρίς ακαθαρσίες και το κεφάλι ήσυχο. Προσοχή σε κινητήρες με υψηλή σχέση συμπίεσης. Και κάντε ένα άρθρο σχετικά με το ποσοστό βιοκαύσιμου στα καύσιμα και τις επιπτώσεις στους κινητήρες των οχημάτων.
Από ότι θυμάμαι από αναλυτικό βίντεο στο youtube, κινητήρες με σχέση συμπίεσης 10,5/1 και πάνω ωφελούνται από τα παραπάνω οκτάνια. Από εκεί και κάτω η ενισχυμένη βενζίνη δεν προσφέρει τίποτα.
Σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, 95 ron και άνω. Με 100άρα ελάχιστη η διαφορά σε τράβηγμα που δε καλύπτει τη διαφορά χρημάτων και σαφώς λιγότερα χλμ λόγω λιγότερων λίτρων, με v-power, ελάχιστα καλύτερη διαφορά σε λειτουργία αλλά λιγότερα χλμ. Οπότε 95άρα, που με ένα γέμισμα διανύω πάνω από 750 χλμ κατά μ.ο. (55 λίτρα+ρεζέρβα). Με σταθερή επιλογή βενζινάδικου, φίλτρο βενζίνης χωρίς ακαθαρσίες και το κεφάλι ήσυχο. Προσοχή σε κινητήρες με υψηλή σχέση συμπίεσης. Και κάντε ένα άρθρο σχετικά με το ποσοστό βιοκαύσιμου στα καύσιμα και τις επιπτώσεις στους κινητήρες των οχημάτων.