....Kaτ'αρχην θα ειναι λαθος η Lancia να κανει επανεκκινηση ως premium μαρκα. Θα πρεπει να ξεκινησει με τιμες αναλογες της Τoyota, Ford, Peugeot, Renault, Opel, VW κλπ. Και οχι μονο σε ενα μοντελο. Το γκρουπ PSA-FCA εχει την τεχνογνωσια να το κανει αυτο, στα πατωματα μοντελων που ηδη υπαρχουν, και με μηχανικα συνολα που ηδη υπαρχουν, με μικρες προσαρμογες. Αρχιζοντας βεβαια με τη Delta μεσα σε ενα διαστημα 2-3 χρονων μπορει να επεκταθει στις περισσοτερες κατηγοριες. Μην ξεχναμε και το ονομα Autobianchi που ανηκει στην Lancia και το οποιο θα μπορουσε να αξιοποιηθει, οπως το Mini.
....Kaτ'αρχην θα ειναι λαθος η Lancia να κανει επανεκκινηση ως premium μαρκα. Θα πρεπει να ξεκινησει με τιμες αναλογες της Τoyota, Ford, Peugeot, Renault, Opel, VW κλπ. Και οχι μονο σε ενα μοντελο. Το γκρουπ PSA-FCA εχει την τεχνογνωσια να το κανει αυτο, στα πατωματα μοντελων που ηδη υπαρχουν, και με μηχανικα συνολα που ηδη υπαρχουν, με μικρες προσαρμογες. Αρχιζοντας βεβαια με τη Delta μεσα σε ενα διαστημα 2-3 χρονων μπορει να επεκταθει στις περισσοτερες κατηγοριες. Μην ξεχναμε και το ονομα Autobianchi που ανηκει στην Lancia και το οποιο θα μπορουσε να αξιοποιηθει, οπως το Mini.
αν θελει φραγκα τοτε αντιγραφει 2008 αν θελει δοξα νεα stratos η delta αν θελει και τα 2 stelvio