Είναι απλά τα πράγματα και δεν χρειάζεται φανατισμός, απλά λογική.
Αλλάζεις τακτικά αυτοκίνητο πχ κάθε 3-5 χρόνια? Η VW είναι ξεκάθαρα η καλύτερη επιλογή.Θα ευχαριστηθείς την ανώτερη καμπίνα και το καλύτερο πάτημα στο δρόμο, ενώ ταυτόχρονα θα είσαι καλυμμένος από την εγγύηση.
Είσαι από αυτούς που παντρεύονται το αυτοκίνητο για 15-20 χρόνια? Τότε Toyota με κλειστά μάτια, μακριά από οτιδήποτε γερμανικό.Αξιοπιστια,οικονομικη συντήρηση και παραδοσιακά καλή εξυπηρέτηση από την αντιπροσωπεία.
Καταλαβαίνουμε λοιπόν γιατί η Τογιοτα είναι νο1 στην Ελλάδα ενώ στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη δεν βρίσκεται ψηλά στις πωλήσεις.
Το ότι η TOYOTA με μία μόνο μάρκα κατάφερε να είναι στην κορυφή των πωλήσεων λέει πολλά. Το ότι η VW χρειάστηκε να συγχωνεύσει πέντε μάρκες για να καταφέρει κάτι αντίστοιχο, επίσης λέει πολλά. Από εκεί και πέρα δεν νομίζω πως υπάρχει λάθος και σωστή επιλογή. Είναι καθαρά θέμα πορτοφολιου και γούστου στο τι ζητάει ο καθένας από ένα αμάξι.
Μια corolla με 15 πόντους μικρότερο μήκος, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, κινητήρα 1.5 τούρμπο και τιμή μέχρι 21000 θα έκανε τρελές πωλήσεις στην Ευρώπη. Τώρα με 1.2, να σέρνεται στο δρόμο και να φοβάσαι μη βρει, μήκος μαούνας και χωρίς τεράστιο πορτ μπαγκαζ ανάλογο των εξωτερικών διαστάσεων. Εγώ δε θα έλεγα ότι έχουν καλύτερο marketing οι άλλοι. Θα έλεγα ότι έχουν καλύτερο σχεδιασμό και πρακτικότητα. Και εάν πας και σε οχήματα με πιο φτηνιάρικο σαλόνι, αντίστοιχο των ιαπωνικών, είναι πολύ πιο φτηνά. Γιαυτό άλλωστε στην Ευρώπη οι πωλήσεις των ιαπωνικών είναι πολύ λιγότερες.
Υπέρ-προβοκατόρικο άρθρο! Όμως ας είναι, έχει ενδιαφέρον το μαλλιοτράβηγμα!
made in Japan: Μια δίκη τους σχολή (έστω μέχρι πριν λίγα χρόνια), με σχετικά λυτά και αξιόπιστα αυτοκίνητα, κυρίως ότι αφορά κινητήρες. Ο μεγαλύτερος παίχτης, Toyota, πολλά αδιάφορα αυτοκίνητα στη φαρέτρα, ΑΛΛΑ αποτελεί την έννοια του παγκόσμιου κατασκευαστή, και πρωτοπόρος στα υβριδικά όταν οι λοιποί κατασκευαστές δεν ήξεραν τι εστι μπαταρία!
Η «Τουότα» κατασκευάζει τα πάντα κ παντού. Μπορείς να βρεις απο την Ν. Ζηλανδία, στα βάθη της Αφρικής, και της Ασίας μέχρι κάποιο ερευνητικό κέντρο στην Ανταρκτική.
Από εκεί και πέρα, αν θέλεις κ έχεις τα χρήματα (πολλά!) για premium αυτοκίνητο (οποιαδήποτε κατηγορίας) εδώ και πολλές, ΠΑΡΑ πολλές δεκαετίες η Γερμανία είναι μονόδρομος. Οτιδήποτε άλλο αποτελεί ελάχιστη εξαίρεση, και τις περισσότερες φορές, μπροστά στην κυρία από την Στουτγκάρδη, απλά θα ωχριά. Οι 3 γνωστοί premium κατασκευαστές είναι πια άλλου.
Ότι αφορά την VW ή και γενικά το group VAG, ιδιαίτερα δυνατή στην ευρωπαϊκή αγορά, και με έξυπνο μίγμα ποιότητας, ιπποδύναμης, ντιζαϊν, και μάρκετινγκ. Και ένα τεράστιο κατεβατό (πολύ σημαντικό) ότι αφορά επιλογές μάρκας, επιλογή μοντέλου, εκδόσεις, κινητήρα, καύσιμο, κτλ.
Στο διλλημα vw vs toyota νομίζω αν απαντήσεις με βάση την λογική πας στον Ιάπωνα άνευ 2ης κουβέντας. Αν θες να βλέπεις τον μηχανικό σου συχνά πας vw. Απλά τα πράγματα....
Τώρα αν το πας συναισθήματικα επειδή εκεί ο καθένας παίρνει ότι του αρέσει ....μπορώ να πω περί ορέξεις κολοκυθόπιτα
Είναι απλά τα πράγματα και δεν χρειάζεται φανατισμός, απλά λογική. Αλλάζεις τακτικά αυτοκίνητο πχ κάθε 3-5 χρόνια? Η VW είναι ξεκάθαρα η καλύτερη επιλογή.Θα ευχαριστηθείς την ανώτερη καμπίνα και το καλύτερο πάτημα στο δρόμο, ενώ ταυτόχρονα θα είσαι καλυμμένος από την εγγύηση. Είσαι από αυτούς που παντρεύονται το αυτοκίνητο για 15-20 χρόνια? Τότε Toyota με κλειστά μάτια, μακριά από οτιδήποτε γερμανικό.Αξιοπιστια,οικονομικη συντήρηση και παραδοσιακά καλή εξυπηρέτηση από την αντιπροσωπεία. Καταλαβαίνουμε λοιπόν γιατί η Τογιοτα είναι νο1 στην Ελλάδα ενώ στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη δεν βρίσκεται ψηλά στις πωλήσεις.
Το ότι η TOYOTA με μία μόνο μάρκα κατάφερε να είναι στην κορυφή των πωλήσεων λέει πολλά. Το ότι η VW χρειάστηκε να συγχωνεύσει πέντε μάρκες για να καταφέρει κάτι αντίστοιχο, επίσης λέει πολλά. Από εκεί και πέρα δεν νομίζω πως υπάρχει λάθος και σωστή επιλογή. Είναι καθαρά θέμα πορτοφολιου και γούστου στο τι ζητάει ο καθένας από ένα αμάξι.
Μια corolla με 15 πόντους μικρότερο μήκος, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, κινητήρα 1.5 τούρμπο και τιμή μέχρι 21000 θα έκανε τρελές πωλήσεις στην Ευρώπη. Τώρα με 1.2, να σέρνεται στο δρόμο και να φοβάσαι μη βρει, μήκος μαούνας και χωρίς τεράστιο πορτ μπαγκαζ ανάλογο των εξωτερικών διαστάσεων. Εγώ δε θα έλεγα ότι έχουν καλύτερο marketing οι άλλοι. Θα έλεγα ότι έχουν καλύτερο σχεδιασμό και πρακτικότητα. Και εάν πας και σε οχήματα με πιο φτηνιάρικο σαλόνι, αντίστοιχο των ιαπωνικών, είναι πολύ πιο φτηνά. Γιαυτό άλλωστε στην Ευρώπη οι πωλήσεις των ιαπωνικών είναι πολύ λιγότερες.
Υπέρ-προβοκατόρικο άρθρο! Όμως ας είναι, έχει ενδιαφέρον το μαλλιοτράβηγμα! made in Japan: Μια δίκη τους σχολή (έστω μέχρι πριν λίγα χρόνια), με σχετικά λυτά και αξιόπιστα αυτοκίνητα, κυρίως ότι αφορά κινητήρες. Ο μεγαλύτερος παίχτης, Toyota, πολλά αδιάφορα αυτοκίνητα στη φαρέτρα, ΑΛΛΑ αποτελεί την έννοια του παγκόσμιου κατασκευαστή, και πρωτοπόρος στα υβριδικά όταν οι λοιποί κατασκευαστές δεν ήξεραν τι εστι μπαταρία! Η «Τουότα» κατασκευάζει τα πάντα κ παντού. Μπορείς να βρεις απο την Ν. Ζηλανδία, στα βάθη της Αφρικής, και της Ασίας μέχρι κάποιο ερευνητικό κέντρο στην Ανταρκτική. Από εκεί και πέρα, αν θέλεις κ έχεις τα χρήματα (πολλά!) για premium αυτοκίνητο (οποιαδήποτε κατηγορίας) εδώ και πολλές, ΠΑΡΑ πολλές δεκαετίες η Γερμανία είναι μονόδρομος. Οτιδήποτε άλλο αποτελεί ελάχιστη εξαίρεση, και τις περισσότερες φορές, μπροστά στην κυρία από την Στουτγκάρδη, απλά θα ωχριά. Οι 3 γνωστοί premium κατασκευαστές είναι πια άλλου. Ότι αφορά την VW ή και γενικά το group VAG, ιδιαίτερα δυνατή στην ευρωπαϊκή αγορά, και με έξυπνο μίγμα ποιότητας, ιπποδύναμης, ντιζαϊν, και μάρκετινγκ. Και ένα τεράστιο κατεβατό (πολύ σημαντικό) ότι αφορά επιλογές μάρκας, επιλογή μοντέλου, εκδόσεις, κινητήρα, καύσιμο, κτλ.
Στο διλλημα vw vs toyota νομίζω αν απαντήσεις με βάση την λογική πας στον Ιάπωνα άνευ 2ης κουβέντας. Αν θες να βλέπεις τον μηχανικό σου συχνά πας vw. Απλά τα πράγματα.... Τώρα αν το πας συναισθήματικα επειδή εκεί ο καθένας παίρνει ότι του αρέσει ....μπορώ να πω περί ορέξεις κολοκυθόπιτα
Τσακαλια παιρνω πατατακια και ακουω