Το κορυφαίο sedan στην κατηγορία.... Μια μικρή S class... Μου αρέσει πολύ και δεν έχει καμία σχέση με την CLA sedan.. Ούτε σε ποιότητα κατασκευής.. Ούτε σε συστήματα ασφαλείας και το σπουδαιότερο η C class πρέπει να παραμείνει πίστη στην πίσω κίνηση σε αντίθεση με την CLA .πιστεύω ότι υπάρχει λόγος για την διαφορά τιμής μεταξύ τους που πιστεύω να είναι κοντά στο 6000 ευρώ... λογικό για νέο μοντέλο.
Πολύ ωραίο! ’ξιος συνεχιστής της φίρμας. Μια σημείωση για τον Panos K, η θέση οδήγησης βρίσκεται χαμηλά, οπότε η τοποθέτηση της μεσαίας οθόνης δεν επηρεάζει την ορατότητα του οδηγού ή τη χρήση της, σε κάθε περίπτωση είναι ομορφότερη η επιλογή αυτή από την τωρινή με το ενιαίο σώμα-μακρινάρι επάνω στο ταμπλό μαζί με την οθόνη του οδηγού. Ευτυχώς που τα τελευταία χρόνια η εταιρία ξέφυγε από τη συντήρηση και πλέον έχει όμορφα αμαξώματα σε όλες τις κατηγορίες.
....Περισσοτερο με την Α-Class sedan μοιαζει παρα με την S Class. Σχεδιαστικα παντα οι Γερμανοι αποφευγουν τις ακροτητες. Το εσωτερικο φαινεται πολυ ποιοτικο και πολυτελες, ομως κατα την αποψη μου ειναι μαλλον κακογουστο. Η τεραστια οθονη αφης στη μεση, βγαζει ματια. Και ειναι πολυ χαμηλα τοποθετημενη, κατι που υποχρεωνει τον οδηγο να σκυψει αρκετα για να δει, κατι πολυ επικινδυνο γιατι χανει την οπτικη επαφη με τον δρομο. Θα επρεπε να ειναι πιο πανω. Οι τιμες λογικα θα ξεκινουν απο 42-45.000 ευρω, και μαλλον με τα λεφτα αυτα υπαρχουν και αλλες αξιολογες επιλογες. Προσωπικα, αν ηθελα οπωσδηποτε Mercedes, θα προτιμουσα στο ιδιο περιπου μεγεθος την CLA, η οποια και κοστιζει περιπου 10.000 ευρω λιγοτερα και εχει εναν πιο σπορτιφ και δυναμικο χαρακτηρα.
Αν κ κάποια χρόνια εξοικιωμένος με το ψηφιακό καντράν, κτλ., με ξενίζουν οι (μη ενσωματωμένες) οθόνες σε ένα τόσο ακριβό κ ποιοτικό μοντέλο. Κάπως δείχνει όχι τόσο upper class, μπορεί όμως να είναι θέμα συνήθειας. Θα ....συνηθίσω, υποθέτω!
Το κορυφαίο sedan στην κατηγορία.... Μια μικρή S class... Μου αρέσει πολύ και δεν έχει καμία σχέση με την CLA sedan.. Ούτε σε ποιότητα κατασκευής.. Ούτε σε συστήματα ασφαλείας και το σπουδαιότερο η C class πρέπει να παραμείνει πίστη στην πίσω κίνηση σε αντίθεση με την CLA .πιστεύω ότι υπάρχει λόγος για την διαφορά τιμής μεταξύ τους που πιστεύω να είναι κοντά στο 6000 ευρώ... λογικό για νέο μοντέλο.
Πολύ ωραίο! ’ξιος συνεχιστής της φίρμας. Μια σημείωση για τον Panos K, η θέση οδήγησης βρίσκεται χαμηλά, οπότε η τοποθέτηση της μεσαίας οθόνης δεν επηρεάζει την ορατότητα του οδηγού ή τη χρήση της, σε κάθε περίπτωση είναι ομορφότερη η επιλογή αυτή από την τωρινή με το ενιαίο σώμα-μακρινάρι επάνω στο ταμπλό μαζί με την οθόνη του οδηγού. Ευτυχώς που τα τελευταία χρόνια η εταιρία ξέφυγε από τη συντήρηση και πλέον έχει όμορφα αμαξώματα σε όλες τις κατηγορίες.
....Περισσοτερο με την Α-Class sedan μοιαζει παρα με την S Class. Σχεδιαστικα παντα οι Γερμανοι αποφευγουν τις ακροτητες. Το εσωτερικο φαινεται πολυ ποιοτικο και πολυτελες, ομως κατα την αποψη μου ειναι μαλλον κακογουστο. Η τεραστια οθονη αφης στη μεση, βγαζει ματια. Και ειναι πολυ χαμηλα τοποθετημενη, κατι που υποχρεωνει τον οδηγο να σκυψει αρκετα για να δει, κατι πολυ επικινδυνο γιατι χανει την οπτικη επαφη με τον δρομο. Θα επρεπε να ειναι πιο πανω. Οι τιμες λογικα θα ξεκινουν απο 42-45.000 ευρω, και μαλλον με τα λεφτα αυτα υπαρχουν και αλλες αξιολογες επιλογες. Προσωπικα, αν ηθελα οπωσδηποτε Mercedes, θα προτιμουσα στο ιδιο περιπου μεγεθος την CLA, η οποια και κοστιζει περιπου 10.000 ευρω λιγοτερα και εχει εναν πιο σπορτιφ και δυναμικο χαρακτηρα.
Αν κ κάποια χρόνια εξοικιωμένος με το ψηφιακό καντράν, κτλ., με ξενίζουν οι (μη ενσωματωμένες) οθόνες σε ένα τόσο ακριβό κ ποιοτικό μοντέλο. Κάπως δείχνει όχι τόσο upper class, μπορεί όμως να είναι θέμα συνήθειας. Θα ....συνηθίσω, υποθέτω!
Έχει χάσει τη μπάλα η Mercedes, σχεδιαστικά..