Το τιμόνι είναι ακριβές και άμεσο, ίσως μάλιστα και πιο άμεσο από ότι τα μαλακά ελατήρια μπορούν να υποστηρίξουν.

Η ανάρτηση λειτουργεί εξαιρετικά λειαίνοντας αθόρυβα και αποτελεσματικά τις λακκούβες και τις κακοτεχνίες.

Στο δρόμο: Ήσυχο, άνετο και ευχάριστο ως ένα βαθμό

86.131 Επισκέψεις στο άρθρο (23/6/2019)

To DS 3 Crossback δεν αφήνει εξαιρετικές εντυπώσεις μόνο με την εικόνα, αλλά και με την οδήγησή του. Η ανάρτηση λειτουργεί εξαιρετικά λειαίνοντας αθόρυβα και αποτελεσματικά τις λακκούβες και τις κακοτεχνίες, που θα συναντήσουν οι (έξτρα) τροχοί των 18 ιντσών, ενώ μέσα στην καμπίνα εισέρχεται ελάχιστος θόρυβος καθιστώντας το DS 3 Crossback ένα χαλαρωτικό μέσο για τις αστικές και όχι μόνο μετακινήσεις.

Στην πόλη βοηθούν φυσικά οι compact διαστάσεις και το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο, ωστόσο τα καλά οδηγικά νέα έχουν συνέχεια και σε πιο ενδιαφέρουσες διαδρομές με τους μπροστινούς τροχούς να προσφέρουν μπόλικη πρόσφυση και το πλαίσιο να αντιστέκεται στην κλίση παρά το ύψος από το ύψος και τη δεδομένη μακριά διαδρομή της ανάρτησης. Σταθερό και ευθύβολο στην ευθεία, «πατάει» αρχοντικά και η διατήρηση υψηλής μέσης είναι παιχνιδάκι.

Από την άλλη, το τιμόνι είναι ακριβές και άμεσο, ίσως μάλιστα και πιο άμεσο από ότι τα μαλακά ελατήρια μπορούν να υποστηρίξουν. Αν έχεις λοιπόν ιδιαίτερα σπορτίφ αναζητήσεις θα διαπιστώσεις μια μικρή υστέρηση μεταξύ εντολής τιμονιού και αντίδρασης από το αμάξωμα, αλλά στη ρευστή οδήγηση το DS 3 Crossback κρατά ψηλά το οδηγικό ενδιαφέρον. Εφοδιασμένο με όλα τα σύγχρονα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας εμπνέει σιγουριά μαζί φυσικά με τα αποτελεσματικά και με καλή αίσθηση στο σχετικό πεντάλ, φρένα. Τα 170 χλστ. από το έδαφος ευνοούν την κίνηση στο χωματόδρομο, όχι όμως τα ασφάλτινα ελαστικά, η απουσία κανονικής ρεζέρβας και η προς το παρόν έλλειψη συστήματος Grip Control (θα είναι διαθέσιμο από το Φθινόπωρο).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FORD E-TRANSIT
OPEL