3 φωτογραφίες »

Κάθε άλλο παρά βαρετή είναι στην οδήγησή της η DS 7 Crossback.

Κατά τα άλλα, DS 7

54.890 Επισκέψεις στο άρθρο (31/5/2020)

Eφοδιασμένη με τον νέο 1,5 BlueHDi πετρελαιοκινητήρα, που αποδίδει 130 άλογα με 300 Nm ροπής, η DS 7 Crossback της δοκιμής κινείται άνετα και σχετικά οικονομικά, αφού η μέση κατανάλωση γυροφέρνει τα 8 λτ./100 χλμ. Αρωγός και το εξαιρετικό ΕΑΤ8 αυτόματο κιβώτιο μαζί με το σύστημα παραμετροποίησης, που έχει και ECO λειτουργία.

Ο πολιτισμένος diesel, ούτε που ακούγεται και σε γενικές γραμμές, η DS 7 Crossback παίζει σπουδαία «μπάλα» στον τομέα της άνεσης εμφανίζοντας ποιότητα κύλισης, που συναντάς σε μοντέλα διπλάσιας και παραπάνω τιμής. Στο πρόγραμμα Eco η απόκριση στο γκάζι είναι μέτρια, ωστόσο στο νορμάλ τα πράγματα είναι μια χαρά. Πόσο δε στο σπορ, όπου ο ήχος αποκτά και ανάλογη χροιά…  Ακόμα και η συμβατική ανάρτηση (διαθέσιμη είναι και μια ηλεκτρονικά ελεγχόμενη που «διαβάζει» τις λακούβες) ισοπεδώνει τις ανωμαλίες, χωρίς θορύβους και χωρίς να ταράζεται το ζεν των επιβατών.

Το τίμημα της  σχετικά αυξημένης κλίσης και μιας ελαφριάς τάσης πλεύσης δεν ενοχλεί και κυρίως δεν επηρεάζει στο ελάχιστο την τροχιά της DS 7 Crossback ακόμη και σε συνθήκες έντονης πίεσης. Εντάξει, το τιμόνι δεν είναι υπόδειγμα πληροφόρησης και αίσθησης, αλλά είναι ακριβές και με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών, η  DS 7 Crossback στρίβει ουδέτερα με απόλυτη ασφάλεια. Αν το παρακάνεις θα υποστρέψει φυσιολογικά και σε απόλυτα ελεγχόμενη ποσότητα. Τα φρένα στέκονται πάντα στο ύψος των περιστάσεων, ενώ στα συν είναι και η απρόσμενη ευελιξία στην πόλη. Αν χρειαστεί η DS 7 Crossback, δε θα αρνηθεί να σκονιστεί, βασισμένη στα 190 χλστ. από το έδαφος  και τα ειδικά προγράμματα λειτουργίας.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
moto