+ Εμφάνιση, χώροι, ποιότητα κατασκευής, κινητήρας, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά - Μη δυνατότητα 4κίνησης στη βασική έκδοση κινητήρα, προαιρετικά ρυθμιζόμενα καθίσματα πίσω
Η νέα GLA έχει όλα τα φόντα να συνεχίσει να αποτελεί το best seller μοντέλο της premium κατηγορίας των SUV/crossover προσφέροντας συγκριτικά με την προηγούμενη πολλά περισσότερα στοιχεία. Ακόμα και στη βασική της έκδοση είναι μια πλήρης και «καλοζυγισμένη» πρόταση τόσο απέναντι στον ανταγωνισμό όσο και μέσα στην γκάμα της Mercedes.
....Ουσιαστικα η τιμη του ειναι πανω απο 40.000 ευρω, γιατι τα εξτρα (οπως μεταλ.χρωμα, μεγαλη οθονη κλπ) κοστιζουν πολυ στην Mercedes. Kαι με τα λεφτα αυτα εχεις πολλες επιλογες για να αγορασεις ενα πραγματικο crossover. Με αποσταση απο το εδαφος μολις 14.3 εκατ. δεν νομιζω οτι μπορεις να το πεις crossover. Aυτοι που θα το αγορασουν μαλλον ειναι σαν τον... surfer(!!!) της διαφημισης περισσοτερο, και θα το χρησιμοποιησουν πιο πολυ για τα ψωνια του σουπερ μαρκετ η για καφε στη πλατεια. Δεν νομιζω καποιος ο οποιος θελει ενα πραγματικο crossover να ασχοληθει με αυτο το μοντελο.
Γράφετε: "Η κατανάλωση ανέρχεται στα 9,3 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, ωστόσο αυτή η τιμή πέφτει αρκετά στην ρύθμιση ECO και μέσω του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων που διαθέτει ο κινητήρας"
Επομένως η ρύθμιση eco και η απενεργοποίηση κυλίνδρων προφανώς δεν είναι "πραγματικές" συνθήκες. Αν όντως είναι έτσι, τότε η αναφορά σας σε αυτά τα δύο είναι τουλάχιστον άσκοπη.
Ασχέτως των παραπάνω, το 9,3 το θεωρείτε καλό, κακό ή μέτριο;
Οι αναγνώστες σας περιμένουν την άποψή σας. Μην αποφεύγετε να πείτε την γνώμη σας.
Απάντηση: Με επιλεγμένο το eco είναι ειδικές, μα πάντα πραγματικές, συνθήκες αγαπητέ αναγνώστη, αφού αλλάζει η λειτουργία του μοτέρ και του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων, αλλά και του κλιματισμού, που επηρεάζουν άμεσα την κατανάλωση. Αυτό που λέμε είναι πως μπορεί κανείς να επιτύχει χαμηλότερη κατανάλωση με επιλεγμένο το eco μόνιμα, γνωρίζοντας βέβαια ότι χάνει σε απόδοση. Για ένα μικρομεσαίο Crossover με 163 ίππους και αυτόματο κιβώτιο τα 9,3 λτ. είναι μία νορμάλ κατανάλωση.
....Ουσιαστικα η τιμη του ειναι πανω απο 40.000 ευρω, γιατι τα εξτρα (οπως μεταλ.χρωμα, μεγαλη οθονη κλπ) κοστιζουν πολυ στην Mercedes. Kαι με τα λεφτα αυτα εχεις πολλες επιλογες για να αγορασεις ενα πραγματικο crossover. Με αποσταση απο το εδαφος μολις 14.3 εκατ. δεν νομιζω οτι μπορεις να το πεις crossover. Aυτοι που θα το αγορασουν μαλλον ειναι σαν τον... surfer(!!!) της διαφημισης περισσοτερο, και θα το χρησιμοποιησουν πιο πολυ για τα ψωνια του σουπερ μαρκετ η για καφε στη πλατεια. Δεν νομιζω καποιος ο οποιος θελει ενα πραγματικο crossover να ασχοληθει με αυτο το μοντελο.
με 36000 παιρνεις ενα 3008. που στριβει κιολας..
αλλά και πιο άσχημη, κατ' εμένα, σε σχέση με την προηγούμενη
διαμαντι το μοτερ αν ειναι και αξιοπιστο .δεν γινεται να χρισιμοποιεις τοσα αλογα χωρις καταναλωση πολλα βαζετε πολλα περνετε
Γράφετε: "Η κατανάλωση ανέρχεται στα 9,3 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, ωστόσο αυτή η τιμή πέφτει αρκετά στην ρύθμιση ECO και μέσω του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων που διαθέτει ο κινητήρας" Επομένως η ρύθμιση eco και η απενεργοποίηση κυλίνδρων προφανώς δεν είναι "πραγματικές" συνθήκες. Αν όντως είναι έτσι, τότε η αναφορά σας σε αυτά τα δύο είναι τουλάχιστον άσκοπη. Ασχέτως των παραπάνω, το 9,3 το θεωρείτε καλό, κακό ή μέτριο; Οι αναγνώστες σας περιμένουν την άποψή σας. Μην αποφεύγετε να πείτε την γνώμη σας.
Απάντηση: Με επιλεγμένο το eco είναι ειδικές, μα πάντα πραγματικές, συνθήκες αγαπητέ αναγνώστη, αφού αλλάζει η λειτουργία του μοτέρ και του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων, αλλά και του κλιματισμού, που επηρεάζουν άμεσα την κατανάλωση. Αυτό που λέμε είναι πως μπορεί κανείς να επιτύχει χαμηλότερη κατανάλωση με επιλεγμένο το eco μόνιμα, γνωρίζοντας βέβαια ότι χάνει σε απόδοση. Για ένα μικρομεσαίο Crossover με 163 ίππους και αυτόματο κιβώτιο τα 9,3 λτ. είναι μία νορμάλ κατανάλωση.
....από 36 χιλιάρικα για τα 163 άλογα (αν δεν κάνω λάθος). θα πουλήσει πολύ ως εταιρική επιλογή, όπως κ η προηγούμενη γενιά.