Από 12.177 ευρώ To Ford Fiesta διαθέτει οδηγοκεντρικό στήσιμο και επωφελείται του 1.000άρη κινητήρα EcoBoost.

Από 14.007 ευρώ το Opel Corsa. Φορολογικά είναι άπαιχτος, ο νέος Euro6 1,3 CDTi diesel κινητήρας καθώς απαλλάσσεται των τελών κυκλοφορίας κι έχει το ελάχιστο δυνατό τεκμήριο.

Από 13.470 ευρώ το diesel & από 15.550 ευρώ το υβριδικό Toyota Yaris. Εξαιρετικός σε επιδόσεις και κατανάλωση ο 1,4 D-4D των 90 ίππων, προσφέροντας παράλληλα απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας.

Μικρά

52.609 Επισκέψεις στο άρθρο (16/5/2015)

Τα σύγχρονα μικρά αυτοκίνητα είναι τα πλέον αγαπημένα του αγοραστικού κοινού. Συνδυάζουν compact διαστάσεις αλλά πληθώρα τεχνολογιών, οι οποίες – εκτός των άλλων - λειτουργούν και ως «ασπίδα» ενάντια στην δυσβάσταχτη φορολογική πολιτική. 


Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 PS
Με πολυβραβευμένο κινητήρα 
Θαύματα σε επιδόσεις και οικονομία αλλά και φορολογικές «ντρίπλες» πραγματοποιεί το Fiesta, με τον 1,0 EcoBoost κινητήρα του. 
Αποδίδει εξαιρετικά, σας απαλλάσσει από τέλη κυκλοφορίας, ενώ ο μικρός κυβισμός των 1.000 κ.εκ. κάνει θεαματική τρίπλα στην εφορία σας, μιας και έχει το ελάχιστον δυνατό τεκμήριο (με μόλις 1.000 κ.εκ. ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης πάει περίπατο), ενώ υπόσχεται παράλληλα και χαμηλή κατανάλωση μόλις 4,3 λτ./100 χλμ. 

Opel Corsa 1,3 CDTi 95 PS
Δεν καίει, δεν πληρώνει
Το πετρελαιοκίνητο νέο Opel Corsa, έχει στην φαρέτρα του πολλά βέλη ενάντια στην εφορία. Μας έρχεται εφοδιασμένο με την νέα, Euro6, εκδοχή του 1,3 CDTi πετρελαιοκινητήρα, με 95 ίππους και ροπή 190 Nm από τις 1.500-3.500 σ.α.λ. Τα μόλις 1.248 κ.εκ. απαιτούν το ελάχιστο τεκμήριο των 4.000 ευρώ, δεν υστερούν επιδόσεων, οι οποίες είναι αξιοπρεπέστατες, ενώ το εργοστασιακό νούμερο της μέσης κατανάλωσης είναι κορυφαίο (3,2 λτ./100 χλμ.), όπως και αυτό των εκπομπών ρύπων, που είναι μόλις 85 (!) γρ./χλμ. κάτι που συνεπάγεται μηδενική καταβολή τελών κυκλοφορίας.

Toyota Yaris 1.4D-4D & HSD
Πετρελαιο-Υβριδική απαλλαγή!
Οι μηχανικοί της Toyota μας έφεραν το Yaris στην καλύτερη εκδοχή του από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε.
Με τον γνώριμο 1,4D-4D πετρελαιοκινητήρα (με λογικό τεκμήριο και καθόλου φόρο πολυτελούς διαβίωσης) θετικά σχόλια συγκεντρώνει γιατί καταφέρνει και κινείται σβέλτα, όντας ταυτόχρονα οικονομικό στην πράξη. Με 90 ίππους καταναλώνει μόλις 3,8 λτ./100 χλμ. Στα 99 γρ./χλμ. που εκπέμπει, τα τέλη είναι μηδενικά. 
Fullαρισμένο τεχνολογία μας έρχεται και το νέο Yaris HSD, με ιδιαίτερα χαμηλή φορολόγηση (μηδενικά τέλη, χαμηλό τεκμήριο και χωρίς φόρο πολυτελείας) το υβριδικό Toyota Yaris είναι ένα μοντέλο που συμφέρει από όποια οπτική γωνία κι αν το δείτε. Το σύστημα κίνησης αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων κι έναν ηλεκτροκινητήρα, με την συνδυαστική ισχύ να αγγίζει τους 100 ίππους. 
Το μόνο πλήρως υβριδικό μοντέλο της κατηγορίας κινείται παντού με άνεση, προσφέροντας παράλληλα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου ιδίως όταν κινείται μέσα στο αστικό περιβάλλον.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
moto