Τα σύγχρονα μικρά αυτοκίνητα είναι τα πλέον αγαπημένα του αγοραστικού κοινού. Συνδυάζουν compact διαστάσεις αλλά πληθώρα τεχνολογιών, οι οποίες – εκτός των άλλων - λειτουργούν και ως «ασπίδα» ενάντια στην δυσβάσταχτη φορολογική πολιτική.
Θαύματα σε επιδόσεις και οικονομία αλλά και φορολογικές «ντρίπλες» πραγματοποιεί το Fiesta, με τον 1,0 EcoBoostκινητήρα του.
Αποδίδει εξαιρετικά, σας απαλλάσσει από τέλη κυκλοφορίας, ενώ ο μικρός κυβισμός των 1.000 κ.εκ. κάνει θεαματική τρίπλα στην εφορία σας, μιας και έχει το ελάχιστον δυνατό τεκμήριο (με μόλις 1.000 κ.εκ. ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης πάει περίπατο), ενώ υπόσχεται παράλληλα και χαμηλή κατανάλωση μόλις 4,3 λτ./100 χλμ.
Το πετρελαιοκίνητο νέο Opel Corsa, έχει στην φαρέτρα του πολλά βέλη ενάντια στην εφορία. Μας έρχεται εφοδιασμένο με την νέα, Euro6, εκδοχή του 1,3 CDTi πετρελαιοκινητήρα, με 95 ίππους και ροπή 190 Nm από τις 1.500-3.500 σ.α.λ. Τα μόλις 1.248 κ.εκ. απαιτούν το ελάχιστο τεκμήριο των 4.000 ευρώ, δεν υστερούν επιδόσεων, οι οποίες είναι αξιοπρεπέστατες, ενώ το εργοστασιακό νούμερο της μέσης κατανάλωσης είναι κορυφαίο (3,2 λτ./100 χλμ.), όπως και αυτό των εκπομπών ρύπων, που είναι μόλις 85 (!) γρ./χλμ. κάτι που συνεπάγεται μηδενική καταβολή τελών κυκλοφορίας.
Οι μηχανικοί της Toyota μας έφεραν το Yarisστην καλύτερη εκδοχή του από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε.
Με τον γνώριμο 1,4D-4D πετρελαιοκινητήρα (με λογικό τεκμήριο και καθόλου φόρο πολυτελούς διαβίωσης) θετικά σχόλια συγκεντρώνει γιατί καταφέρνει και κινείται σβέλτα, όντας ταυτόχρονα οικονομικό στην πράξη. Με 90 ίππους καταναλώνει μόλις 3,8 λτ./100 χλμ. Στα 99 γρ./χλμ. που εκπέμπει, τα τέλη είναι μηδενικά.
Fullαρισμένο τεχνολογία μας έρχεται και το νέο Yaris HSD, με ιδιαίτερα χαμηλή φορολόγηση (μηδενικά τέλη, χαμηλό τεκμήριο και χωρίς φόρο πολυτελείας) το υβριδικό Toyota Yaris είναι ένα μοντέλο που συμφέρει από όποια οπτική γωνία κι αν το δείτε. Το σύστημα κίνησης αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων κι έναν ηλεκτροκινητήρα, με την συνδυαστική ισχύ να αγγίζει τους 100 ίππους.
Το μόνο πλήρως υβριδικό μοντέλο της κατηγορίας κινείται παντού με άνεση, προσφέροντας παράλληλα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου ιδίως όταν κινείται μέσα στο αστικό περιβάλλον.
το χαμηλο τεκμηριο που το ειδατε??????? 1200 cc 4000 e τα εξοδα ενος αυτοκινητου με 15000 χιλ χιλιομ το χρονο ειναι 1900 ευρω βενζινα 100 ευρω σερβις 135 ευρω τελη 280 ευρω ασφαλεια και 150 ευρω ας πουμε ζημιες συνολο 2565 ευρω τα υπολοιπα τι ειναι????? Μας κοροειδευτε και σεις??????????
το χαμηλο τεκμηριο που το ειδατε??????? 1200 cc 4000 e τα εξοδα ενος αυτοκινητου με 15000 χιλ χιλιομ το χρονο ειναι 1900 ευρω βενζινα 100 ευρω σερβις 135 ευρω τελη 280 ευρω ασφαλεια και 150 ευρω ας πουμε ζημιες συνολο 2565 ευρω τα υπολοιπα τι ειναι????? Μας κοροειδευτε και σεις??????????