Η Peugeot εφοδιάζει το μικρομεσαίο της SUV με τον αναβαθμισμένο Puretech κινητήρα 1,2 λτ. με 130 άλογα και 8άρι αυτόματο κιβώτιο.

Παρά τις αλλαγές στον κινητήρα, προκειμένου να συμβαδίζει με το τελευταίο πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d TEMP, η πολύ καλή οδική συμπεριφορά του μοντέλου μένει αναλλοίωτη.

Zoom στις λεπτομέρειες του Peugeot 3008.

Zoom στις λεπτομέρειες του Peugeot 3008.

Πρώτη Δοκιμή: Peugeot 3008 με 130 PS

78.182 Επισκέψεις στο άρθρο (25/3/2019)

Η γκάμα του Peugeot 3008 αναπροσαρμόζεται με νέους πιο καθαρούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου καθώς και με νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο το οποίο δεν περνάει στα ψιλά γράμματα με την παρουσία του...

What is new
- Αυτόματο κιβώτιο EAT8
- Αναβαθμισμένος 1,2 Puretech ισχύος 130 PS
- Τιμή από 33.100 ευρώ

Το Peugeot 3008 συνεχίζει την επιτυχημένη του πορεία στην αγορά με αναβαθμισμένους κινητήρες που πληρούν τις νέες προδιαγραφές ρύπων (Euro6d TEMP). Αυτή η αναβάθμιση αφορά τόσο στους PureTech κινητήρες βενζίνης (1,2 και 1,6 λτ.) αλλά και στο νέο 16βάλβιδο diesel σύνολο των 1,5 λίτρων. Παράλληλα η αλλαγή αυτή του προσδίδει και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με 8 πλέον σχέσεις (ΑΤ8 που αντικαθιστά έτσι το προγενέστερο ΑΤ6). 

Αυτό το κιβώτιο σε συνδυασμό με το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Active Grip που συνδυάζεται, ανεβάζουν την τιμή του από τα 26.400 ευρώ (βασική έκδοση βενζίνης), στα 33.100 ευρώ, αφού μέσω αυτών «αναγκάζεται» να ανέβει φορολογική κλίμακα. Κατά τα άλλα, το 3008 παραμένει ένα ιδιαίτερα ευχάριστο και σύγχρονο μοντέλο της μικρομεσαίας κατηγορίας με ξεχωριστή εμφάνιση, premium «αέρα», μεγάλους χώρους και ευχάριστη οδική συμπεριφορά, στοιχεία που αναδεικνύονται στην έκδοση με τον 1,2 λτ. PureTech των 130 ίππων και το 8τάχυτο κιβώτιο ΕΑΤ8 που δοκιμάζουμε.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

OPEL NEA MONTELA
test center