Η νέα A-Class.

H νέα C-Class.

Πρώτη στα premium η Mercedes

4.956 Επισκέψεις στο άρθρο (15/7/2019)

Οι πωλήσεις της μάρκας έφτασαν παγκοσμίως τα 1.134.729 αυτοκίνητα, γεγονός που την διατηρεί στην πρώτη θέση ανάμεσα στις premium εταιρείες.


Μετά από τους πρώτους έξι μήνες του έτους, η Mercedes εξακολουθεί να είναι πρώτη ανάμεσα στις premium μάρκες αυτοκινήτων σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον παγκοσμίως. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούνιο, 1.134.729 αυτοκίνητα παραδόθηκαν σε πελάτες από τη Mercedes-Benz. Οι πωλήσεις μειώθηκαν (4,6%) κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους κυρίως λόγω των συνεχιζόμενων αλλαγών στην SUV γκάμα που προσφέρει τις μεγαλύτερες πωλήσεις. Η Mercedes-Benz διατήρησε την ηγετική της θέση στην αγορά κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019 σε αγορές όπως η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, η Ελβετία, η Πορτογαλία, η Σουηδία, η Δανία, η Φινλανδία, η Τσεχία, το Λουξεμβούργο, η Ελλάδα, την Αυστραλία και τον Καναδά.

Οι πωλήσεις της μάρκας στην Ευρώπη έφτασαν τις 457.595 αυτοκίνητα παρουσιάζοντας μείωση της τάξης του 4%. Πάρα ταύτα, η Mercedes κατάφερε να σημειώσει ρεκόρ πωλήσεων για το πρώτο εξάμηνο σε Γαλλία, Ισπανία, Πολωνία και Δανία. Στην αγορά της Ασίας-Ειρηνικού, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 3,1% αλλά η Μercedes κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της στην σημαντική αγορά της Κίνας κατά 1,3% και να πετύχει ρεκόρ πωλήσεων εξαμήνου στο Βιετνάμ. Στην ΝΑFTA, οι πωλήσεις έφτασαν τις 147.396 αυτοκίνητα.

Τα compact αυτοκίνητα (A και B-Class, CLA, CLA Shooting Brake και GLA) πέτυχαν 313.000 πωλήσεις (+4,2%) με την νέα Α-Class να απολαμβάνει αύξηση πωλήσεων κατά 47% τον τελευταίο μήνα και την CLA Coupe κατά 66,6% τον δεύτερο μήνα μετά το λανσάρισμά της. Η C-Class Saloon και Estate σημείωσε άυξηση το πρώτο εξάμηνο του 2019 κατά 3,4% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του προηγούμενου έτους χάρη κυρίως στις σημαντικές πωλήσεις που έκανε η έκδοση με το επιμηκυμένο μεταξόνιο στην Κίνα. Οι πωλήσεις των SUV (GLA, GLC, GLC Coupé, GLE, GLE Coupé, GLS και G-Class) μειώθηκαν κατά 13,3% λόγω των αλλαγών που έλαβαν χώρα στην γκάμα, ωστόσο συνεχίζουν να αποτελούν το 1/3 των συνολικών πωλήσεων της μάρκας. Τέλος, η G-Class σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων πρώτου εξαμήνου στην ιστορία της.

Η smart σημείωσε αύξηση πωλήσεων στην Ευρώπη κατά 0,6%, ωστόσο με συνολικές πωλήσεις 60.318 αυτοκίνητα, οι συνολικές ταξινομήσεις νέων smart μειώθηκαν παγκοσμίως κατά 8,1%.
 

Toyota
test center