Best seller ο Βόλος στην κρουαζιέρα

2339 Επισκέψεις στο άρθρο

Στους best sellers προορισμούς κρουαζιέρας είναι ο Βόλος, καθώς εντάσσεται στις βασικές περιοχές ανάπτυξης της Pullmantur Cruises.

 
Οι εταιρείες πέρα από τις φυσικές ομορφιές και το γαλάζιο των ελληνικών θαλασσών θέλουν να προσφέρουν στους τουρίστες τη δυνατότητα να επισκεφθούν και πολιτιστικούς – θρησκευτικούς χώρους. Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Πρώτου Θέματος», στην αναζήτηση νέων προορισμών στην Ελλάδα βρίσκονται ξένες εταιρείες κρουαζιέρας, θέλοντας πέρα από τις φυσικές ομορφιές και το γαλάζιο των ελληνικών θαλασσών, να προσφέρουν στους τουρίστες τη δυνατότητα να επισκεφθούν και πολιτιστικούς – θρησκευτικούς χώρους.

Στο πλαίσιο αυτό ο Βόλος, το Ναύπλιο, η Σάμος και τα Χανιά βρίσκονται στο επίκεντρο δημιουργώντας ένα best sellers – πακέτο.

«Η Ανατολική Μεσόγειος είναι μία από τις βασικές περιοχές ανάπτυξης της Pullmantur Cruises στην Ευρώπη», δήλωσε ο Richard Vogel, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κρουαζιέρας που εδρεύει στη Μαδρίτη:
«Σχεδιάζουμε να συμπεριλάβουμε περισσότερους και νέους αποκλειστικούς προορισμούς, όπως το Βόλο, βελτιώνοντας έτσι την πρόσβαση των επισκεπτών στα Μοναστήρια των Μετεώρων –τα οποία περιλαμβάνονται στα Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO–, καθώς και το Ναύπλιο, από όπου οι επιβάτες μας θα επισκέπτονται την Επίδαυρο, την Κόρινθο και τις Μυκήνες. Η Ελλάδα αναμφίβολα προσελκύει το ενδιαφέρον των επιβατών μας με τον πολιτιστικό της πλούτο, τα τοπία, τις παραλίες και το καλό κλίμα της».

Από την πλευρά του, ο Larry Pimentel, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Azamara Cruises, πρόσθεσε: «Ενώ έχουμε μειώσει τις κρουαζιέρες μας στη Μαύρη Θάλασσα, καθώς και τις κρουαζιέρες που πηγαίνουν στην Τουρκία, η Ελλάδα παραμένει ένας δημοφιλής προορισμός για την Azamara. Η Ελλάδα θα συνεχίσει να περιλαμβάνεται στα μελλοντικά μας δρομολόγια, τα οποία επισκέπτονται 10-12 διαφορετικά ελληνικά λιμάνια κάθε σεζόν».