Τέλειωσε η Ιονία Οδός; Και μετά τι;

6140 Επισκέψεις στο άρθρο

Ιονία και Ολυμπία Οδός έχουν πια ολοκληρωθεί και το υπουργείο Υποδομών και Δικτύων βάζει πλώρη για νέα έργα.

Ώρα για τον αυτοκινητόδρομο «Ε65»
Ο αυτοκινητόδρομος που θα ενώνει Αθήνα και Θεσσαλονίκη επωφελώντας όλες τις ενδιάμεσες περιοχές αναμένεται να ξεκινήσει να κατασκευάζεται προς το τέλος του 2017 για το νότιο τμήμα (Λαμία - Ξυνιάδα) και στις αρχές του 2018 για το βόρειο τμήμα (Τρίκαλα - Εγνατία οδός). Το κόστος κατασκευής του αναμένεται να αγγίξει τα 700 εκατομμύρια ευρώ.

Χανιά - Ηράκλειο: Α90- Βόρειος Οδικός Αξονας Κρήτης
Ο Α90 που θα ενώνει τα Χανιά με το Ηράκλειο βρίσκεται επίσης στα σκαριά από το υπουργείο Υπόδομών και Δικτύων. Ο τελικός σχεδιασμός για τον Βόρειο Οδικό Αξονα Κρήτης είναι να διασχίζει όλη τη βόρεια πλευρά του νησιού ενώνοντας τα Χανιά με τη Σητεία «αντικαθιστώντας» την Εθνική Οδό Ε90. Οι εξαγγελίες του υπουργείου αναφέρουν πως στα τέλη του 2019 αναμένεται να ξεκινήσουν τα έργα για το τμήμα Χανιά Ηράκλειο ενώ η πλήρης αποπεράτωσή τους προσδιορίζεται για το 2024.

Πάτρα - Πύργος: Από μέρος της Ολυμπίας Οδού, ανεξάρτητο έργο
Ο οδικός άξονας Πάτρας - Πύργου απαρτίζεται από οκτώ εργολαβίες και η κατασκευή όλων αναμένεται να ξεκινήσει εντός του επόμενου έτους καθώς το έργο έχει ήδη ενταχθεί στο ΕΣΠΑ. Ο αρχικός σχεδιασμός της Ολυμπίας Οδού προέβλεπε ότι ο εν λόγω οδικός άξονας θα ήταν μέρος της κάτι που όμως διαχωρίστηκε.

Υποθαλάσσια σήραγγα Σαλαμίνας - Περάματος
Σε λίγα χρόνια θα μπορείς να πας στη Σαλαμίνα με το αμάξι σου. Αυτός είναι τουλάχιστον ο σχεδιασμός του αρμόδιου υπουργείου με την υποθαλάσσια σήραγγα για τη ζεύξη Περάματος Σαλαμίνας να είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά έργα που έρχονται. Ο αρχικός σχεδιασμός προβλέπει πως η υποθαλάσσια σήραγγα θα έχει μήκος περίπου 1,1 χιλιόμετρα ενώ το συνολυκό μήκος του θα φτάνει τα 3 χιλιόμετρα.

Με πληροφορίες από το pro.autotriti.gr