Θεσσαλονίκη, η αγαπημένη των ξένων

1951 Επισκέψεις στο άρθρο

H Θεσσαλονική παίζει με χίλια στα ξένα ΜΜΕ. Το lifestyle, οι ιδιαιτερότητες, η πολιτιστική άνθιση και οι ομορφιές της κεντρίζουν τα μεγαλύτερα ταξιδιωτικά -και μη- μέσα ενημέρωσης του κόσμου.

 
Το ψηφιακό περιοδικό για tablets «12Twelve», προβάλλει τη Θεσσαλονίκη, με πρωτογενές υλικό, πλούσια εικόνα, ήχο, βίντεο και διαδραστικά στοιχεία. Στο δεύτερο τεύχος του 12twelve αναδεικνύονται όλα εκείνα τα στοιχεία που συνθέτουν το DNA της επιτυχίας της Θεσσαλονίκης και την καθορίζουν ως τουριστικό προϊόν. Το αρχιτεκτονικό θαύμα της Νέας Παραλίας, η νεανική κουλτούρα που καθορίζει διαχρονικά το lifestyle της πόλης, η εξαιρετική πολυσυλλεκτική κουζίνα της με τις διάσημες trademark γεύσεις, οι δρόμοι του κρασιού της Βορείου Ελλάδος, η μαγευτική Χαλκιδική, είναι μερικά από τα highlights της θεματολογίας, ενώ η ενότητα “Thessaloniki at a Glance” αποτελεί έναν ολοκληρωμένο και χρηστικό οδηγό για όλους τους επιμέρους τομείς (αξιοθέατα, πολιτισμός, δραστηριότητες κλπ.) που ενδιαφέρουν τον σύγχρονο επισκέπτη.

Η αυστριακή εφημερίδα Kleine Zeitung κάνει αφιέρωμα στη Θεσσαλονίκη, με τον τίτλο η ελληνική βασίλισσα του Βορρά. Το θέμα εκθιάζει την πολή και μεταξύ άλλων αναφέρει “Η αγάπη για τη ζωή, με την οποία οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης αψηφούν την κρίση είναι τόσο μεταδοτική που δεν θα θέλετε να πείτε αντίο!”.

Με τίτλο καρτ ποστάλ από τη Θεσσαλονίκη οι Financial Times φιλοξενούν τουριστικό αφιέρωμα στη Θεσσαλονίκη, την οποία περιγράφουν ως ιδανικό χειμερινό προορισμό. Σύμφωνα με τον ρεπόρτερ Πίτερ Χιούζ, η τουριστική βιομηχανία της πόλης είναι σε «νάρκη» τον χειμώνα και έτσι ο επισκέπτης έχει την ευκαιρία να ζήσει περισσότερο σαν Έλληνας, παρά σαν τουρίστας. Ο συντάκτης εκθειάζει την παραλία της Θεσσαλονίκης και τη θέα που προσφέρει στον Όλυμπο, ενώ δίνει ιδιαίτερη σημασία στον Λευκό Πύργο που κοσμεί ένα από τα κεντρικότερα σημεία της πόλης. Τέλος, ο κ. Χιούζ κλείνει το άρθρο του τονίζοντας:«Ελλάδα το χειμώνα; Απολύτως – αλλά κάντε το Θεσσαλονίκη, και ίσως όχι τον Ιανουάριο. Ο Μάρτιος θα ήταν ιδανικός».

Σε λίγες εβδομάδες η Θεσσαλονίκη θα έχει τη θέση που της αξίζει στο εκτενές ταξιδιωτικό αφιέρωμα του National Geographic Traveller, με την υπογραφή του έγκριτου Ελληνοβρετανού δημοσιογράφου κ. John Malathronas. Στις σελίδες του περιοδικού ξεδιπλώνονται ιστορίες ανθρώπων και χώρων κυρίως της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης άλλα και άλλων περιοχών που αποτελούν – κατά το δημοσιογράφο – την «πολιτιστική άνθιση» της Ελλάδας ως αντίδοτο στην «κατήφεια που δημιουργεί η οικονομική κρίση». Η Θεσσαλονίκη συστήνεται στο εναλλακτικό κοινό που ταξιδεύει και αναζητεί την ποιότητα και την ξεχωριστή εμπειρία μέσα από τις καλύτερες στιγμές της στη γαστρονομία, τις τέχνες και τον πολιτισμό, διατηρώντας τη μοναδικότητά της ως αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας και της κουλτούρας της.

Τώρα που και οι ξένοι αγαπούν Θεσσαλονίκη, μπορείτε να μην ξαναπάτε;