Σειρά παρεμβάσεων έχει ανακοινώσει ο δήμαρχος Καλαμάτας, Π. Νίκας, ότι θα γίνει στο χώρο που ανήκει στην αρμοδιότητα του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου. Η αρχή έγινε από τη φωταγώγηση του «χιλιόμετρου», μια κίνηση που αναβάθμισε την περιοχή και προσέλκυσε κόσμο.
Δεν είναι, όμως, το μόνο έργο που εκτελείται. Για αυτό το «Θάρρος» συνάντησε τον πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Καλαμάτας, Χάρη Βγενή, ο οποίος ενημέρωσε λεπτομερώς για τα έργα που είναι σε εξέλιξη, αλλά και εκείνα που είναι προγραμματισμένο να ξεκινήσουν το επόμενο διάστημα:
«Χιλιόμετρο» «Το χιλιόμετρο δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα, αφού μόνο ο φωτισμός έχει τελειώσει. Μέσα στο Σαββατοκύριακο θα έχουν τοποθετηθεί τα 12 παγκάκια και στα μέσα της άλλης εβδομάδας οι 4 βρύσες, που θα είναι πετρόχτιστες. Αυτές θα είναι πιο ψηλές από εκείνες που ήδη έχουν τοποθετηθεί στο πεζοδρόμιο της Ναυαρίνου, ενώ θα διαφέρουν και στο διακόπτη, αφού αυτές θα είναι με ποδοβαλβίδα.
Επίσης, τις επόμενες ημέρες θα τοποθετηθούν τα καλαθάκια για τα απορρίμματα, ενώ ήδη στην αρχή του “χιλιόμετρου” μπήκαν οι θέσεις για τα ποδήλατα. Στη δε είσοδο θα τοποθετηθούν κολωνάκια για να μην μπορούν μηχανάκια να συνεχίζουν. Αυτό, βέβαια, δε σημαίνει ότι θα αποκλειστούν τα καροτσάκια. Με τη βοήθεια του Γιώργου Λαζαρίδη πήραμε οδηγίες για το πώς πρέπει να τοποθετηθούν, ώστε να μην αποκλειστεί ο χώρος για τα καροτσάκια. Επιπρόσθετα, την επόμενη εβδομάδα θα μπει κίτρινη γραμμή στην προκυμαία, ώστε να βλέπει ο κόσμος που τελειώνει το τσιμέντο και να μην έχουμε απρόοπτα. Σχετικά με τις τουαλέτες στο σημείο, είναι δύσκολο να γίνει κάτι μόνιμο φέτος, όμως υπάρχουν σκέψεις μήπως στο “χιλιόμετρο” για τη θερινή περίοδο τοποθετηθούν δύο χημικές».
Η περίφραξη στη δυτική πλευρά και η ένωση με τη μαρίνα «Στη δυτική πλευρά (μπροστά στους μύλους) έχουν αφαιρεθεί ήδη τα κάγκελα της περίφραξης. Αυτά θα συντηρηθούν και θα τοποθετηθούν ξανά, όμως πιο ανατολικά, κατά 1,5 μέτρο, ενώ θα τοποθετηθούν πόρτες, αφού, όπως γίνεται κατανοητό, το εσωτερικό του λιμανιού πρέπει να έχει κανόνες ασφαλείας. Από εκεί και πέρα, θα υπάρξει αμφίδρομη κίνηση στην οδό Ψαρών, με κατάληξη την αρχή του σημερινού τοίχου της μαρίνας, ο οποίος θα γκρεμιστεί και θα γίνει ένας ενιαίος χώρος. Εκεί είναι να δημιουργηθεί ένα μεγάλο πάρκινγκ για να αφήνουν το αυτοκίνητό τους όσοι θέλουν να περπατήσουν στο σημείο ή να πάνε προς τη μαρίνα, όπως κι ένας κυκλικός κόμβος», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Χάρη Βγενής.