Οι πρώτες 5 γενιές
54.511 Επισκέψεις στο άρθρο
Πρώτη γενιά 1966-1970
Δεύτερη γενιά 1970-1974
Η δεύτερη γενιά Corolla μεγάλωσε σε μέγεθος για να αυξήσει την άνεση και τη βελτίωση της συνολικής οδηγικής εμπειρίας, ενώ ταυτόχρονα αύξησε την ισχύ. Υπεύθυνος για αυτή ήταν ένας 1.200άρης κινητήρας απόδοσης 73 ίππων ο οποίος μάλιστα ήταν διαθέσιμος για πρώτη φορά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως στο πέρασμα του χρόνου αναβαθμίστηκε, μέχρι να δώσει τη θέση του στη τρίτη γενιά.
Τρίτη γενιά 1974-1979
Το χαρακτηριστικό της τρίτης γενιάς ήταν πως η φίρμα πρόσφερε πέντε διαφορετικά στυλ αμαξώματος (από ένα δίπορτο μέχρι και ένα wagon), ενώ σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα κάτω από το καπό βρέθηκε ένας κινητήρας 1.2 λίτρων στο δίπορτο, ενώ τα υπόλοιπα μοντέλα έλαβαν τον μεγαλύτερο κινητήρα 1.6 λίτρων.
Τέταρτη γενιά 1979-1983
Η τέταρτη γενιά της Corolla είχε αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα. Το αυτοκίνητο μεγάλωσε εκ νέου, ενώ εξοπλίστηκε και με νέα πίσω ανάρτηση. Ισχύ πήρε από ένα κινητήρα 1.8 λίτρων που συνδυάστηκε είτε με ένα αυτόματο κιβώτιο τριών σχέσεων είτε με 4άρι ή 5άρι χειροκίνητο, ενώ το 1982 προστέθηκε και ένας κινητήρας 1,6 λίτρων.
Πέμπτη γενιά 1983-1987
Το 1983 η Toyota, έστειλε την κίνηση τους μπροστά τροχούς τοποθετώντας εγκάρσια τoν κινητήρα 1.6 λίτρων σε συνεργασία είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων είτε με τετρατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Επίσης η μάρκα εισήγαγε την περίφημη Corolla GT-S με κινητήρα DOHC 1,6 λίτρων που παράγει 112 ίππους.
Σελίδα 1 | 58 χρόνια Toyota Corolla. Πόσο άλλαξε μέχρι σήμερα; |
Σελίδα 2 | Οι πρώτες 5 γενιές |
Σελίδα 3 | Από την 6η έως τη 10η γενιά που λατρεύτηκαν στην Ελλάδα |
Σελίδα 4 | Η 11η που το έφερε στην κορυφή & η σημερινή 12η |