Φθορές στο δίσκο συμπλέκτη και στο εμπρός σύστημα ανάρτησης

4.664 Επισκέψεις στο άρθρο (1/5/2024)
Φθορές στο δίσκο συμπλέκτη και στο εμπρός σύστημα ανάρτησης

Οι πιο συνηθισμένες φθορές στα μηχανικά μέρη του Kia Picanto εστιάζονται στον δίσκο συμπλέκτη των αυτοκινήτων που κινούνται αποκλειστικά εντός πόλης, αφού το μποτιλιάρισμα συμβάλλει στην πρόωρη φθορά του.

Επιπλέον, ενδέχεται να χρειάζονται αντικατάσταση εξαρτήματα στο εμπρόσθιο σύστημα ανάρτησης ή στο σύστημα διεύθυνσης, στην περίπτωση που οι προηγούμενοι κάτοχοι χτυπούσαν τους τροχούς στα κράσπεδα κατά το παρκάρισμα. Τονίζουμε ωστόσο πως οι συγκεκριμένες φθορές προκαλούνται από λανθασμένη χρήση των οδηγών και δεν πλήττουν την αξιοπιστία του αυτοκινήτου.

Η λειτουργία του air condition μειώνει την απόδοση του κινητήρα με τα 67 άλογα. Σε αυτή την περίπτωση, μια αναβάθμιση στο λογισμικό μπορεί να μειώσει την «ψαλίδα».
Το Kia Picanto που δοκιμάσαμε ως μεταχειρισμένο προέρχεται από την αγορά της Γερμανίας. Παρόλα αυτά δεν υπάρχουν σημάδια σκουριάς, κάτι που ισχύει όχι μόνο για το συγκεκριμένο παράδειγμα αλλά γενικά για όλα τα Picanto τρίτης γενιάς, μιας και δεν υπάρχουν αναφορές για διάβρωση.

Τέλος, υπενθυμίζουμε πως η 7ετής εργοστασιακή εγγύηση της Kia σημαίνει πως ακόμα και τα παλαιότερα Picanto τρίτης γενιάς, δηλαδή τα μοντέλα του 2017, καλύπτονται –αν και οριακά- από την εγγύηση της εταιρείας. Σύμφωνα με την Kia οι εργασίες service πρέπει να γίνονται κάθε 15.000 χιλιόμετρα ή ανά έτος.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: Kia Picanto 2017
Σελίδα 2Οι κινητήρες του Kia Picanto δεν βγάζουν ζημιές
Σελίδα 3Φθορές στο δίσκο συμπλέκτη και στο εμπρός σύστημα ανάρτησης
Σελίδα 4Η καμπίνα είναι ευρύχωρη και τα πλαστικά ανθεκτικά στη χρήση
Σελίδα 5Ο μέσος όρος τιμών των μεταχειρισμένων Picanto 2017- είναι 11.000 ευρώ
Mercedes
test