ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ψηφιακές υπηρεσίες από Skoda και Mercedes για ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση των κατόχων!

Ψηφιακές υπηρεσίες από Skoda και Mercedes για ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση των κατόχων!

Digital & customer oriented υπηρεσίες! Mercedes & Skoda

13115 Επισκέψεις στο άρθρο

Η πρόσφορα των υπηρεσιών after sales δεν γίνεται πλέον μόνο με τον "παραδοσιακό τρόπο" καθώς ένας ψηφιακός κόσμος ήδη έχει ανατείλει. Έτσι, οι digital υπηρεσίες σήμερα προσφέρονται και πολλαπλασιάζονται από τις "customer experience oriented" μάρκες. Σήμερα σας παρουσιάζουμε τα πακέτα ψηφιακών υπηρεσιών 2 εταιρειών που προ-ηγούνται σε αυτό το τομέα υπηρεσιών νέας εποχής. Mercedes & Skoda.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑΣ ΚΑΙ ΥΙΟΣ

Πρωταθλητές στα ψηφιακά πακέτα. Mercedes & Skoda


-Mercedes Service App & άμεσο feedback από το συνεργείο
-Ειδοποιήσεις για ανάγκη service ή αντικατάσταση ανταλλακτικού
- Ραντεβού On-line & Car delivery by Skoda

Το Service αυτοκινήτου αλλάζει. Οι απομακρυσμένες υπηρεσίες και τα digital εργαλεία μπαίνουν όλο και περισσότερο στην ζωή των οδηγών καθώς όχι μόνο διευκολύνουν τη συνολική διαδικασία αλλά επιτρέπουν και την παραλαβή άμεσου feedback μέσω απλώς μιας εφαρμογής.

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ο κάτοχος αυτοκίνητου μπορεί να παρακολουθεί και να παίρνει αποφάσεις για την καλύτερη εργασία πάνω στο αυτοκίνητο από την άνεση του καναπέ του και χωρίς να χρειάζεται καν να βγαίνει από το σπίτι του.

Δύο από τις μάρκες  αυτοκινήτων που πάνε τα digital πακέτα τους σε άλλο επίπεδο είναι η Mercedes και η Skoda καθώς προσφέρουν ψηφιακές υπηρεσίες που  μεγιστοποιούν την αλληλεπίδραση μεταξύ συνεργείου και ιδιοκτήτη ενώ παράλληλα κάνουν την όλη διαδικασία πιο εύκολη και λιγότερο δυσχερή για τον κάτοχο.


 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

High-Tech υπηρεσίες after sales από Mercedes

Η Mercedes προσφέρει πλήθος απομακρυσμένων υπηρεσιών για την διευκόλυνση των πελατών της.

Η Mercedes προσφέρει πλήθος απομακρυσμένων υπηρεσιών για την διευκόλυνση των πελατών της.

    Η Mercedes αποτελεί την πιο δημοφιλή, πολυτελή μάρκα και φροντίζει να επεκτείνει το premium αίσθημα και στις after sales υπηρεσίες της. Αυτό το καταφέρνει μέσω ενός ελκυστικού και βολικότατου ψηφιακού πακέτου που καταφέρνει να φέρνει αμεσότητα στις απομακρυσμένες υπηρεσίες της.

    Μέσω της εφαρμογής Mercedes Service App ο οδηγός μπορεί ανά πάσα στιγμή να είσαι συνδεδεμένος με τη  Mercedes του και να λαμβάνει άμεσο feedback για τα στοιχεία  του αυτοκίνητου ενώ το εντυπωσιακό είναι πως οι πληροφορίες αυτές δίνονται και σε συνεργείο του εξουσιοδοτημένου δικτύου της γερμανικής εταιρείας ώστε να ανιχνεύονται τυχόν προβλήματα και να αντιμετωπίζονται πρώτου δημιουργηθούν σοβαρότερα ζητήματα.

    Μάλιστα, μέσω της εφαρμογής ο εξουσιοδοτημένος μηχανικός παρακολουθεί την κατάσταση του οχήματος και υπενθυμίζει στον οδηγό τι service χρειάζονται και μια εκτίμηση του κόστους που θα χρειαστεί.

    Η συνεισφορά του επισκευαστή δεν περιορίζεται μόνο στα service άλλα μέσω της τηλεδιάγνωσης που προσφέρεται από την εφαρμογή μπορεί να εντοπίσει τυχόν ανταλλακτικά που χρειάζονται αντικατάσταση και να προτείνει στον κάτοχο διαφορά πακέτα αντικατάστασης.

    Για τους αυτάρκεις που προτιμούν να εμπιστεύονται τον εαυτό τους και να αντιμετωπίζουν μόνοι τα μικροπροβλήματα των αυτοκινήτων τους, υπάρχει η δυνατότητα για επεξήγηση των προειδοποιητικών σημάνσεων(λυχνίες) που εμφανίζονται στο ταμπλό μέσω του κινητό τηλεφώνου. Έτσι, ο κάθε κάτοχος μπορεί να ανακαλύπτει το πρόβλημα που του εμφανίζει το όχημα και να διορθώνει τυχόν θέματα μόνος του(στις περιπτώσεις που κάτι τέτοιο είναι εφικτό) ενώ προτείνονται και τρόποι αντιμετώπισης του εκαστότε προβλήματος.

    Μάλιστα, πολλές φορές συνοδεύονται και από μικρά βίντεο που δείχνουν πως γίνονται ορισμένες εργασίες συντήρησης ή πώς να τοποθετήσεις ένα αξεσουάρ που μόλις πήρες για τη Mercedes σου!
     

    On-Line Service από την Skoda

    Μέσω της Video Σύνδεσης της Skoda, ο κάτοχος μπορεί να επιβλέπει τις επισκευές μέσω εικόνων και βίντεο.

    Μέσω της Video Σύνδεσης της Skoda, ο κάτοχος μπορεί να επιβλέπει τις επισκευές μέσω εικόνων και βίντεο.

      Ακόμα μια μάρκα που προσφέρει στους κατόχους απομακρυσμένες υπηρεσίες μέσω εφαρμογής είναι η Skoda.  Η τσεχική εταιρεία προσφέρει ένα ελκυστικό πακέτο υπηρεσιών που διευκολύνει τους κατόχους της σε ένα εύρος δραστηριοτήτων.

      Συγκεκριμένα, μέσω της εφαρμογής ραντεβού On-line οι κάτοχοι ενός μοντέλου της Skoda μπορούν να προγραμματίσουν on-line το ραντεβού για το Service του αυτοκίνητου τους. Η εφαρμογή της Skoda προσφέρει τη δυνατότητα να κλείνετε το ραντεβού σας σε πραγματικό χρόνο καθώς και να ενημερώνετε για τα κόστη των υπηρεσιών που θα χρειαστεί το όχημα σας.

      Χρησιμοποιώντας την υπηρεσία της Skoda «Pick up and Delivery», μπορείτε να προχωρήσετε στο service που έχετε προγραμματίσει από την άνεση του σπιτιού σας καθώς εκπρόσωπος του εξουσιοδοτημένου δικτύου της Skoda θα παραλάβει και θα παραδώσει το όχημα στο χώρο που εσείς επιλέξετε.

      Τέλος, μέσω της υπηρεσίας Video Σύνδεσης της Skoda, ο κάτοχος του οχήματος μπορεί να παρακολουθεί τις εργασίες του οχήματος μέσω εικόνων άλλα και live σύνδεσης με βίντεο. Παρέχεται η δυνατότητα για on-line έγκριση των εργασιών που προτείνονται από το συνεργείο καθώς  και πλήρης και αναλυτική περιγραφή των εργασιών του οχήματος σε περίπτωση που δεχτείτε το προτεινόμενο πακέτο.
       

      Κοινοποίησέ το »
      Σχολίασέ το »

      προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES